20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mapou Yanga-Mbiwa  (Lest 48841 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mapou Yanga-Mbiwa
« Svar #90 på: 05. Feb. 2013, 15:22 »
Fra kjempekrise til luksusproblem i forsvaret.. Goodbye Willo! :P

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #91 på: 05. Feb. 2013, 15:31 »
flott og bra at spillerne våre er så gode at de er på et meget bra fransk landslag, men jeg liker det ikke. Potensielle skader og energiforbruk er ikke noe jeg synes noe om,spesielt når det er vennskapskamper og når vi skal til WHL tidlig på lørdag  :nervøs:

Selvfølgelig hadde Newcastle United Football Club hatt det bedre av minst mulig spilletid i midtuken på Cabaye, Sissoko og de andre landslagsspillerne. Men dette gjelder alle laga. Bale skal nok spille for Wales. Dembele og Vertonghen for Belgia. Lloris for Frankrike. Dempsey for Usa. Sigurdsson for Island. Dette gjelder alle gode lag og med tanke på at Spurs har flere på dette nivået enn oss er det bare en fordel. Uansett så har spillere som Mapou BARE godt av det! :D
« Siste redigering: 05. Feb. 2013, 15:33 av Magpie93 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 05. Feb. 2013, 15:35 »
Som en billig, erfaren engelskmann som fortsatt har noen år igjen på kontrakten, synes jeg vi godt kan beholde Williamson, så sant han ikke har veldig mye imot det selv. Han skal selvsagt ikke være i kamptroppen til PL, men er en rutinert herremann og kan jo være fin å sette inn i de tidlige cuprundene, og er en habil kriseløsning. Og skulle vi mot formodning miste Colo til Argentina og Saylor til skade samt at storklubbene lukter på Mbiwa, så er det greit å ikke stå helt på bar bakke.

Det er begrenset hva vi kan få igjen for han uansett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

rocksmile

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #93 på: 05. Feb. 2013, 15:48 »

Jeg vil ha Willo ut jeg, for vi har Good, Streete og Mbabu bak som vi heller kan matche tidlig i cuper, så frem til de ikke er bort på lån i en annen klubb. Perch er en bedre back-up enn Willo også. Er selvfølgelig klar over at de førstnevnte er unge gutter. Får man heller hente inn en ytterligere midtstopper i sommervinduet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 05. Feb. 2013, 16:35 »
Synes Perch har bevist mange nok ganger at han er en horibelt svak stopper, så han er langt bak Willy i min kø i den posisjonen.

Når det gjelder luksusproblemet Taylor vs. Mbiwa så vil det løse seg ganske enkelt når Taylor igjen blir skadet.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 05. Feb. 2013, 18:05 »
Når det gjelder luksusproblemet Taylor vs. Mbiwa så vil det løse seg ganske enkelt når Taylor igjen blir skadet.

Jepps! og derfor bør Saylor spele fram til han blir skada. Og når han i tillegg e i FANTASTISK form, so bør det vere litt spørsmål om kven som skal starte. Han får en skade om nokre veke uansett, so då bør vi nyte han mens vi kan. Mbiwa har forøvrig ikkje klippekort på førstelaget heller, han må versågod å finne seg i litt konkurranse.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 05. Feb. 2013, 19:03 »
Synes Perch har bevist mange nok ganger at han er en horibelt svak stopper, så han er langt bak Willy i min kø i den posisjonen.

Eller colo drar til argentina:)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 05. Feb. 2013, 19:31 »
Tror det er lurt a oss og for en gang skyld erstatte spillere før de forsvinner. Virker som det er en god sjanse for Colo drar til sommeren og ved å få Yanga-Mbiwa nå kan han bli kjent med klubben og medspillere og få en del kamper. Da er det lettere å være et førstevalg neste sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 05. Feb. 2013, 19:43 »
Jeg håper virkelig ikke Pardew velger KarlRudolfs taktikk, og ber om at Taylor skal bli skadet igjen fort som faen. Jeg synes det er bedre at vi PRØVER å holde han skadefri så lenge vi kan, ved å ikke drive unødvendig hardkjør på han. I en overgangsperiode er det bra at Taylor spiller, så Mbiwa kan gjøre seg kjent med byen, klubben og lagkameratene i et rolig tempo, og bidrar der han kan.

Colo forsvinner sannsynligvis til sommeren, og da vil Mbiwa naturlig rykke opp som førstevalg, og vi kan tillate oss å bruke tid på å inkludere enda en ny stopper i stallen.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 05. Feb. 2013, 22:17 »
Jeg håper virkelig ikke Pardew velger KarlRudolfs taktikk, og ber om at Taylor skal bli skadet igjen fort som faen. Jeg synes det er bedre at vi PRØVER å holde han skadefri så lenge vi kan, ved å ikke drive unødvendig hardkjør på han. I en overgangsperiode er det bra at Taylor spiller, så Mbiwa kan gjøre seg kjent med byen, klubben og lagkameratene i et rolig tempo, og bidrar der han kan.

Colo forsvinner sannsynligvis til sommeren, og da vil Mbiwa naturlig rykke opp som førstevalg, og vi kan tillate oss å bruke tid på å inkludere enda en ny stopper i stallen.

Han blir skada igjen snart uansett... so kaffor ikkje bære bruke han no før han brekk foten på trening??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 05. Feb. 2013, 23:12 »
Litt av en innstilling. Det er jo helst det vil skal forebygge at skjer med Taylor - og at han kan riste av seg disse ulike langtidsskadene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 05. Feb. 2013, 23:22 »
Jepp, du er til tider helt på villspor Karl...

Får meg til å føle meg normal..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 05. Feb. 2013, 23:47 »

Han blir skada igjen snart uansett... so kaffor ikkje bære bruke han no før han brekk foten på trening??
Vi skal altså drive rovdrift på en spiller, bare for å presse mest mulig ut av han før vi selv bidrar til å gjøre han fotballinvalid før han er 30 år. Høres veldig fornuftig ut. Glad du ikke er fysioterapeut i klubben.

TheFrenchRevolution

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #103 på: 05. Feb. 2013, 23:53 »
Som en billig, erfaren engelskmann som fortsatt har noen år igjen på kontrakten, synes jeg vi godt kan beholde Williamson

Haha! :lol: virker som om han er en klumsete 15 åring når han spiller! Vi har like mye bruk for han som en bibel i ett hore-hus!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 06. Feb. 2013, 00:00 »
Haha. En bibel kan være nyttig å ha på et horehus...

Og nei, Willo er ikke så ille. Han ser noenlunde ok ut når han spiller sammen med en topp motivert Colo. Han er en stopper som såvidt holder PL-nivå. Men han har lang kontrakt, lav lønn og klager ikke. Hvis han selv godtar å være krisebackup, så hvorfor ikke? In times of need vil jeg heller ha MW enn Curtis Good.