20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mapou Yanga-Mbiwa  (Lest 49127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TheFrenchRevolution

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Mapou Yanga-Mbiwa
« Svar #105 på: 06. Feb. 2013, 00:04 »
In times of need vil jeg heller ha MW enn Curtis Good.

Ja, der er jeg enig, men håper jeg slipper å se MW i PL på en stund  :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Feb. 2013, 02:10 »
Vi det finnes atskillig værre 4. (!) valg på stopperplass enn Willy. Bare å beholde han.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Feb. 2013, 07:48 »
Når det gjelder luksusproblemet Taylor vs. Mbiwa så vil det løse seg ganske enkelt når Taylor igjen blir skadet.

Jepps! og derfor bør Saylor spele fram til han blir skada. Og når han i tillegg e i FANTASTISK form, so bør det vere litt spørsmål om kven som skal starte. Han får en skade om nokre veke uansett, so då bør vi nyte han mens vi kan. Mbiwa har forøvrig ikkje klippekort på førstelaget heller, han må versågod å finne seg i litt konkurranse.
La Mbiwa få noen innhopp for Collo da vel,han forsvinner vel til sommeren allikevel  :wink:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Feb. 2013, 09:31 »
Med Colo, Tayls Mbiwa og Willy som stoppere, tillater det oss å sende de yngre stopperne på lån. Good spiller mye i Bradford, og gjort det bra når jeg har sett han.
Vi trenger nok folk som Willy fortsatt, selv om han er 4.valg. For da kan talentene våre komme seg ut, og spille a-kamper.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Feb. 2013, 14:19 »
Korrekt, Anders. Good og de andre talentene våre i forsvaret utvikler seg sannsynligvis bedre av å spille fast i Championship eller SPL (helst ikke lenger ned. League 1 bør kun være for korte lån), og Williamson med sin rutine er ikke verdens mest ubrukelige spiller. Jeg tror ikke Martin fra Heia Tufte hadde gjort en bedre jobb, selv om det kan være fristende å tro det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 07. Feb. 2013, 10:37 »
Jeg håper virkelig ikke Pardew velger KarlRudolfs taktikk, og ber om at Taylor skal bli skadet igjen fort som faen. Jeg synes det er bedre at vi PRØVER å holde han skadefri så lenge vi kan, ved å ikke drive unødvendig hardkjør på han. I en overgangsperiode er det bra at Taylor spiller, så Mbiwa kan gjøre seg kjent med byen, klubben og lagkameratene i et rolig tempo, og bidrar der han kan.

Colo forsvinner sannsynligvis til sommeren, og da vil Mbiwa naturlig rykke opp som førstevalg, og vi kan tillate oss å bruke tid på å inkludere enda en ny stopper i stallen.

Han blir skada igjen snart uansett... so kaffor ikkje bære bruke han no før han brekk foten på trening??

Van Persie var også en kjeks i mange år.  Og han har jo vitterlig bevist at det er umulig å bli skadefri og prestere godt over en lenger periode. Han har faktisk omtrent ikke gjort nytte for seg. Han klarte jo ikke å slå Shearers scoringsrekord på 36 mål på et kalenderår engang.  Nei det er helt ubrukelig å tillate seg å spare spillere og gi dem nødvendig restitusjon.

Vi har faktisk historisk sett hatt store nok problemer med skadesituasjonen i klubben vår.  Denne mentaliteten du fremviser her KarlRudolf er et stort steg i feil retning.  Litt rotasjon og restitusjon på Saylor (og alle andre) er bare bra, selv om de "vanligvis" er skadde og akkurat nå er fit.
Genius by birth. Slacker by choice.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 07. Feb. 2013, 10:47 »
Song For Mapou 
"And then I saw his face, Yanga-Mbiwa.
Yeah he's got the pace, no doubt in my mind.
I'm in love, TOOOON, I'm a believer, Yanga-Mbiwa on the Tyne."

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 04. Feb. 2014, 17:40 »
Hvor ble du av i alt mylderet?
Fjerdevalg på stopperplass, må si jeg er overrasket over den utviklingen. Men han hadde kanskje fortjent tillit over lengre tid?

Det synes iallefall Bleacher Report som har tatt han ut på "Europas beste benkelag".
http://bleacherreport.com/articles/1947465-picking-a-european-best-xi-of-players-currently-sitting-on-the-bench

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 04. Feb. 2014, 17:50 »
Var jo særs urettferdig da han ble benka egentlig da. Spilte strålende sammens med Willie da Coloccini kom tilbake fra skade. I forhold til ståa i dag, så syns jeg at han passer bedre ved Willies side enn Taylor gjør. Nå har Taylor (forutenom Tyne-Wear da begge stopperne ble voldtatt) gjort sakene sine ganske bra etter returen fra skade - men jeg mener Mbiwa bør spille istedet. Både nettopp av den grunn at Mbiwa og Willie komplementerer hverandre bedre - samt at det er hevet over enhver tvil at Mbiwa har så mye mer potensiale enn både Tayls og Willie. Dessverre har ofte Pardew en tendens til å kjøre middelmådig/dårlig og trygt fremfor potensiell klasse (Perch vs Anita, Benny vs Obertan, Shola vs alle, Tevez og Mascherano for å nevne åpenbare eksempler).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #115 på: 04. Feb. 2014, 18:18 »
Enig igjen.

Det er veldig synd at Mbiwa ikke spiller mer. Potensialet hans er jo udiskutabelt, men som en uferdig spiller er han som alle andre, han må også spille for å utvikle seg, det hjelper ikke å bare trene. Dette er slike ting som Pardew (påpekt av meg, Kristoffer og andre tidligere) er helt latterlig svak på.

Edit: Dette gjelder også Haidara. Santon har vært svak, Haidara har gjort sine saker bra+, er ung, spennende og har stort potensiale, men hvor blir han av?

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Juni 2014, 08:31 »
Sterke rykter om at han er på vei bort. Da blir jeg jævlig provosert. Men jævlig lite overrasket.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 03. Juni 2014, 08:43 »
Selger vi Mbiwa, viser ledelsen i vår elskede klubb nok ein gong kor inkompetente dei er.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 03. Juni 2014, 10:26 »
Galskap. Frister å snu ryggen til hele klubben frem til eier og manager er skiftet ut.

Kommer alltid til å huske Krul og Mbiwa fra denne situasjonen mot spurs - skal jo ikke være mulig å forhindre baklengs.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #119 på: 03. Juni 2014, 13:10 »
Ser ut som hele klubben er på vei ned. Snakk om å selge unna så og si alle spillerene våre. Den ene etter den andre er linket bort fra klubben.

Vi er linket til en haug med spillere, men Ashley klarer ikke å legge nok penger på bordet og det hele blir latterlig gjort.