20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mapou Yanga-Mbiwa  (Lest 48830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mapou Yanga-Mbiwa
« Svar #75 på: 30. Jan. 2013, 00:40 »
Forskjellen fra da Deb og Mbiwa Mapou-Yanga ankom kontra Santon var at vi var et lag som fungerte da og fikk resultater selv om venstrebacken het Ryan Taylor. Lettere og slippe til nye når det virkelig ikke fungerer uanstt. Forøvrig syns jeg også det var helt okei at Mbiwa satt på benken når vi tross alt hadde Tayls tilbake. Litt småforsiktig matching helt i starten går greit - og Tayls er heldigvis ingen dårlig stopper heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. Jan. 2013, 01:54 »
Absolutt ikke :)
Men håper det var en nødløsning å bruke Mbiwa som DM. Lest flere steder at det ikke er han har sine sterkeste sider, at han rett og slett sliter med å spille der. Spent på hvordan han blir som stopper, med tillit over tid. Endelig vanskelig å sette stopperpar på en positiv måte.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #77 på: 30. Jan. 2013, 11:09 »
Jeg tror Mbiwa skal slite med å ta fra Talor plassen,, jeg tror heller det blir rullert litt frem til colo forsvinner i sommer, så blir det mbiwa-taylor

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Jan. 2013, 12:21 »
Ser ikke vekk fra at Mbiwa kan ta over plassen te Taylor, han var i mine øyne direkte svak igår. Mye feilposisjonering og kom for ofte på etterskudd. Fekk nesten litt Williamson flashbacks ein periode.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 30. Jan. 2013, 12:24 »
Jepp, jeg synes Mbiwa skal få sjansen fra start neste kamp sammen med Colo jeg! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Jan. 2013, 15:08 »
Taylor var langt ifra svak. Han spilte en veldig god kamp. Men mot Chelsea mener jeg vi har et klart større behov for fart i forsvaret, og da må vi bruke Mbiwa. Jeg tror dessverre Saylor-Colo kan få store problemer mot Ba og kompani. Har faktisk større tro på Mbiwa mot Ba. Selv om jeg på ingen måte gleder meg til gjensynet med DemBa.

Etter å ha vært ganske sint på DemBa har jeg nå gått over til fortvilelse over at han er borte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 30. Jan. 2013, 16:17 »
Nettopp det med farta. Vi kunne fort blitt straffet på det i går. Benteke og Bent løp jo fra forsvaret vårt flere ganger!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 04. Feb. 2013, 08:25 »
FFW ‏@FrenchFtWeekly
Raphael Varane has been ruled out of the France squad and Mapou Yanga-M'Biwa has been brought in #NUFC

Vår fjerde franskmann som er kalt inn på landslaget til å møte Tyskland i midtuken

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 04. Feb. 2013, 09:22 »
flott og bra at spillerne våre er så gode at de er på et meget bra fransk landslag, men jeg liker det ikke. Potensielle skader og energiforbruk er ikke noe jeg synes noe om,spesielt når det er vennskapskamper og når vi skal til WHL tidlig på lørdag  :nervøs:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 05. Feb. 2013, 13:45 »
Nå har vi stort sett positive erfaringer med landslaget. Riktignok ble Krul skadet på en landslagssamling tidligere i sesongen, og det engelske landslaget gjorde krøplingen Michael Owen enda mer krøplete i sin tid. Men stort sett går det bra når spillerne våre spiller landskamper. Jeg håper at Dechamps ikke legger SÅ mye energi i en friendly som i en kvalik-kamp.

Og for Mbiwas del er det vel like greit at han holder matchformen ved like på landslaget, når han uansett sitter på benken for oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 05. Feb. 2013, 13:46 »
Syns fortsatt at vi burde ha Saylor som kaptein og førsteval, så kan Mbiwa være reserve.. Dei kampane Saylor er speleklar til SKAL og bør han spele!

Peter

• Gjest
« Svar #86 på: 05. Feb. 2013, 14:03 »
Mapou skal naturligvis ikke vaere reserve. Synes Pardew burde gaa for aa rotere laget bedre framover. Det er viktig at alle faar spille og blir holdt fornoeyde. Marveaux maa inn for Gouffran og avlaste ham, Haidara inn for Santon, og Mapou inn for Colo/Saylor osv.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 05. Feb. 2013, 14:05 »
Kjøper ikke Mbiwa for å ha han sittende på benken hvertfall!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 05. Feb. 2013, 14:44 »
Mapou skal naturligvis ikke vaere reserve. Synes Pardew burde gaa for aa rotere laget bedre framover. Det er viktig at alle faar spille og blir holdt fornoeyde. Marveaux maa inn for Gouffran og avlaste ham, Haidara inn for Santon, og Mapou inn for Colo/Saylor osv.

+1

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 05. Feb. 2013, 14:54 »
Er skeptisk til å rotere for mye i forsvaret, men MYB bør selvsagt ikke benkes. Taylor har vel ikke spilt seg ut heller akkurat. Luksusproblem!