20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00  (Lest 24454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #120 på: 04. Nov. 2012, 18:48 »
Det er langt ifra rødt kort hvis en ser hva som slapp unna tidligere i kampen uten å få gult. Sjanseløst spør du meg.

Men nok en gang ødelegger vi for oss selv, og det er jævlig unødvendig av colo å fullføre der.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #121 på: 04. Nov. 2012, 18:58 »
Fornøyd med ett poeng, men spillet var ræva nok en gang. I tillegg er jeg sykt skuffet over Coloccini. Han er kapteinen vår og har SÅ mye erfaring og kløkt, og så lar han Suarez kommer under huden sin så enkelt. 3 kamper ut, fullt fortjent. Bare så synd at det ødelegger ekstremt for laget å måtte spille med Willy eller Perch i midtforsvaret i en måned framover.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 04. Nov. 2012, 18:59 »
Vi har så mye å gå på når det gjelder posession fotball. Vi må nesten være det dårligste laget når det gjelder å holde ballen i laget. Må også ta med en negativ ting på slutten. Vi hyller Jonas for arbeidet han legger den i hver kamp, MEN han spiller på en så vanvittig stor risiko til tider at det ikke skulle være lov. Vi tar et heldig poeng, og det irriterer også denne gangen at det kun er glimtvis vi prøver å spille fotball. Fornøyd med poenget, men det er fortsatt mye rot i dette laget..

Peter

• Gjest
« Svar #123 på: 04. Nov. 2012, 19:04 »
Søppeldommer og søppel lag. Sterling skulle hatt direkte rødt for taklingen hans på Cisse, der han i tillegg traff ham, og kunne forårsaket samme beinbrudd som Ben Arfa fikk. Coloccini traff ikke engang Suarez med sin, selvom det var en potensielt farlig takling. At Suarez legger seg ned å griner der( og i hver samtlige duell gjør det ikke stort bedre.)

Hadde ikke Suarez spilt for Liverpool, hadde han nok blitt funnet lemlesta i en elv da han var 15. Ubeskrivelig provoserende og støgg type!

Over til noe annet: Synes egentlig vi spiller veldig bra idag. Borte mot en så vanskelig motstander, er jeg veldig glad for at vi fikk spillet til å sitte en periode, før Ba og Cabaye måtte byttes ut.
Tror dette resultatet gir selvtillitt, og regner med at vi slår godt ifra oss mot WH neste helg.

Håper Ba og Cabaye er tilbake veldig snart!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 04. Nov. 2012, 19:10 »
Vi spiller ikke bra, men ligger kompakt og slipper dem ikke til store sjanser.. Hadde troen på seier helt til skademarerittet startet! Ødelegger kampen for oss så jævlig..

Horibel passning fra Guti, men Suarez skal jo ikke få gjøre det der!
Og var det ikke Sterling og ikke Suarez Colo pådro seg rødt mot? (Eller huske eg helt feil? :p? Synes uansett ikke det var rødt kort!

Alt i alt en kjip følelse etter kanpen, selv om 1 poeng er greit med tanke på utfallet i kampen..

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #125 på: 04. Nov. 2012, 19:14 »
colo, tiote, ba og cabaye ute.. ikke det beste utgangspunktet. jonas kan godt benkes for ameobi, rett og slett dårlig fotbalforståelse, selv om han er milevis unna obertan

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 04. Nov. 2012, 19:16 »
Inkonsekvent dømming. Blir fullstendig oppgitt over det røde kortet til Colo. Han treffer jo knapt Suarez der, i bestefall subber Colo beinet hans. Reaksjonen til Suarez er som om han hadde brekt begge beina. Håpløst dømt, i værste fall et gult kort.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 04. Nov. 2012, 19:18 »
På ny ingen imponerende spillemessig kamp av oss men et godt poeng å ta med fra en bane som pleier å være ensbetydende med tap. Skuffende av Jonas på baklengsmålet og Colo må sone selv om han trakk seg i siste øyeblikk (i tillegg til at Sterling skulle vært utvist også) men den som irriterer meg aller mest er Cisse som virker så jævlig uinteressert både i innsats, når han skal lukte returer og avslutte. Det mest positive i denne kampen var innhoppet til Sammy og som alltid innstillingen til Saylor (Papiss se og lær)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 04. Nov. 2012, 19:20 »
Sammy ameobi gjorde mye bra. Håper han får prøve seg mer på kanten
lt;3 Newcastle <3

Peter

• Gjest
« Svar #129 på: 04. Nov. 2012, 19:20 »
Sammy var jævlig positiv idag! Beste jeg har sett av ham i NUFC trøya! Rask, teknisk, angrepsvillig og bra driv med ball. Litt bedre besluttsomhet og sluttprodukt tror jeg han kan bli meget bra! Større tro på Sammy og Ferguson enn E.T.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 04. Nov. 2012, 19:21 »
Inkonsekvent dømming. Blir fullstendig oppgitt over det røde kortet til Colo. Han treffer jo knapt Suarez der, i bestefall subber Colo beinet hans. Reaksjonen til Suarez er som om han hadde brekt begge beina. Håpløst dømt, i værste fall et gult kort.
Gleder meg til den dagen Suarez blir taklet i still med "smerten" han alltid får.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #131 på: 04. Nov. 2012, 19:21 »
Kjempe fornøyd med 1 poeng idag, vi fortjente rett og slett ikke noe mer.

Håper bare at skadene ikke var så alvorlige.

Colo er bedre enn det han gjorde idag, riktig rødt kort.

HOWYA THE LADS  :toon:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 04. Nov. 2012, 19:37 »
Eg meinar det dessverre er eit raudt kort, men tykkjer det er utruleg at dei i studio ikkje ein gong kommenterar Sterling si stygge takling der han ikkje får gult kort ein gong! Kva skjer, seier no eg.

Idag tykkjer eg mi gjer eit godt forsøk på ei bana me aldri vinne på. Det einaste som øydelegg for oss er skadar og oss sjølve med ein horribel feilpasning og klønete takling. Synd.

Eg giddar ikkje bruka so mykje tid og krefter på verken liverpool eller suarez so no ser eg framøve mot neste helg og WH heima. Der eg nok ein gong, som forrige sesong, krever eg at mi spelar 90min +overtid på vårt besta og tek 3 poeng. Ein ekstremt god kamp vil eg sjå av oss! :)
« Siste redigering: 04. Nov. 2012, 19:42 av lgrinde »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 04. Nov. 2012, 19:37 »
Flydde fra bodø til tromsø nå. takeoff på 1-0, men landet til 1-1 og rødt på colo så er ganske skuffet. Hadde nok takket ja til 1-1 før kampstart, men ikke med skader og suspensjon på colo..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 04. Nov. 2012, 19:50 »
Hadde vært med på rødt til Colo dersom dommeren hadde vært konsekvent på dømmingen og gitt Sterling rødt tidligere i kampen. Når Sterlings takling i høy fart med knottene først i ankelhøyde tilsvarer kun tilsnakk og frispark, så er definitivt ikke situasjonen med Colo rødt. Det at Suarez ligger og vrir seg i smerte som om han nettop har blitt analpentrert av Jonah Falcon, til tross for at Colo såvidt sreifet han gjør det hele ekstra provoserende.