20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00  (Lest 24347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #165 på: 05. Nov. 2012, 20:00 »
Hadde vært deilig med stillbilde av de to sterlingsituasjonene ved siden av hverandre, og bilde av beinet til Colo i bakken under... Paint, anyone?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 05. Nov. 2012, 21:36 »
Ja, gi meg noko som eg kan leggja ut på Facebook :)

Ekstra irriterande at Colo er so klønete at han i det heile teke gir Suarez og dommartrioen ei slik gåvepakke. Det skulle vore 3 poeng til oss og Sterling sin grisetakling ein diskuterte etter denne kampen. Og kunn det.  Det er synd. Håpar laget verkeleg viser kva me er gode for mot WH.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 05. Nov. 2012, 22:19 »
Flott innlegg Frode, men Moneyball statestikken til Jonas kommer det lite ut av.. Isåfall får AP bruke han som dypmidtbanespiller, noe som ikke er tilfelle. bortsett fra i går pga alle rokkeringene og da serverer han ballen -upresset vel og merke til José. Som kantspiller vil jeg heller se assist, mål, kontringsangrep, skudd på mål. Det ser bra ut på papir med höyt snitt, men det hadde Downing, Henderson og Joe Allen også. Får vi 15M på bordet for Jonas så SELG SELG SELG! I tillegg er jeg mökklei av de billige frisparkene han får, det kommer helt an på dommeren om det dömmes eller ikke. De dagene dommeren ikke gir han frispark ser det veldig tåpelig ut og ofte ender det i farlig overganger til motstander laget. Dessuten suger vi balle på dödballer likevel, höy poler mot Willie som skal stusse videre.. Det han er god på, er ikke det vi trenger han som kantspiller, da begge vingene våre trekker inn . Når Santon i tillegg gjör det og Simpson er ikke eksisternde offensivt har vi SVÆRT få angrepsvåpen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 05. Nov. 2012, 22:42 »
Rødt kort?
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gif-raheem-sterlings-sliding-tackle-on-papiss-demba-cisse/

I det minste gult!

Kun liverpoolsupportere / hjernedøde aper ville klaget om det ble rødt på den der. Sterling skulle uansett vært utvist etter sparkingen etter Simpson, men det virker som om han får lov til å herje litt ekstra siden han er såpass ung. Skulle vært utvist i hvertfall en gang før i år og, men slapp unna da og. Greit å være DRITung, engelsk og lovende.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 05. Nov. 2012, 22:51 »
Hvem i svarte vil gi 15 mill for Jonas? Hadde ikke fått mer enn max 5 for han!
Hadde vi hatt litt bredde i stallen som andre PL klubber har hadde Jonas hatt godt av 2-3 kamper på benken. Liker ikke at han har klippekort på laget.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 05. Nov. 2012, 23:21 »
Den statestikken forsvarer Jonas en del, og jeg trekker litt tilbake kritikken selv om jeg ikke er noen stor fan. Sammenligningen med enkelte Liverpool spillere og Jonas synst jeg blir litt vanskelig/feil da av åpenbare grunner så har Jonas flere klareringer enn Allen f.eks. Det er to vidt forskjellige taktikker og spillemåte. Jonas har selvsagt flere klareringer enn Allen når det ene laget er over dobbelt så mye rundt egen seksten. Men nå skal Jonas få pause for denne gang fra min sin side.

Over til noe annet. Ser at flere og flere rundt omkring begynner å gå lei Krul sin uthaling av tid. Skjønner det også godt. Det blir altfor tydelig det han driver med. Hva mener dere?

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 06. Nov. 2012, 06:54 »
At Krul er god på å drøye tiden har vel de fleste fått med seg, det som irriterer litt er at han ofte gjør det når stillingen er uavgjort og vi har like god sjangs på å vinne kampen så det andre laget. Da føles det veldig feigt og viser liksom at vi er fornøyd med 1 poeng.

Selvfølgelig skjønner jo alle at Krul skal drøye tiden når vi har en spiller utvist og det er 10 minutter igjen(mot Lpool f.eks). Da er det helt greit, det gjør jo alle keepere. Og rett før slutt i kamper vi leder så er det helt greit at han drøyer. Men syns vi må få vekk den drøyingen midt i kampene når vi spiller 11 mot 11.
Winning isn't everything, it's the only thing!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 06. Nov. 2012, 08:13 »
Når man har en utvist, og det er igjen 10  min er det helt greit. Poenget er at Krul allerede har stått med ballen en evighet når det er spillt 15 min av kampen. Krul begynner å bli kjent for dette, og det er en uting.