20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00  (Lest 24385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #30 på: 02. Nov. 2012, 00:05 »
Jeg er ærlig talt ikke så misfornøyd med Perch som ryddegutt sentralt. Da gjør han en helt grei jobb.
Vil også se samme lag som Daniel bare med Ferguson istedte for Obertan. Vil ha en innleggsfot som kan levere noen gode crossere til Cisse - og Obertan var virkelig drit når han kom inn mot WBA (jada, tynt grunnlag å dømme ham på).
Vil ihvertfall ikke se noe så spesielt som en 4-3-3 med Ameobi på ving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. Nov. 2012, 00:13 »
Hadde det vært en kamp hvor vi skulle styrt spillet mer så er jeg enig i vurderingen Ferguson/Obertan, men i denne kampen ser jeg for meg at Liverpool kommer til å ha mye ball og da får ikke Ferguson ut sine kvaliteter slik jeg ser det.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Nov. 2012, 00:39 »
Enig i det som blir sagt om Perch som ryddegutt, men la ALDRI den mannen spille midtstopper. Det samme gjelder selvfølgelig for Williamson. Nesten så jeg ville hentet tilbake Sol Campbell fremfor å spille med Slick Willie.
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Nov. 2012, 00:42 »
Overreagerer vel litt med tanke på Willy for tida.. Joa han er langt fra optimal, men spesielt når han spiller med Colo er han jo ikke katastrofal. Gjort en helt grei jobb i det siste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Nov. 2012, 00:51 »
Jada, han er okei med en Colo som makker. Men syns de er grusomt temposvake mot kontringslag. Og jeg syns uansett det er merkelig å foretrekke Willie foran Saylor da.
Tja. Jeg syns vel ikke Obertans kontringsstyrker er så ekstremt mange hakk bedre enn Ferguson sine at jeg vil ofre ham - og jeg vil så veldig gjerne ha en god innleggsfot i laget nå. Mildt sagt frustrert over den svake kvaliteten på innleggene våre for øyeblikket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. Nov. 2012, 01:17 »
Overreagerer vel litt med tanke på Willy for tida.. Joa han er langt fra optimal, men spesielt når han spiller med Colo er han jo ikke katastrofal. Gjort en helt grei jobb i det siste.

Rollefordelingen med Williamson-Colo er jo ganske klar da. Coloccini kunne jo gått rett inn på Barcelona mens Williamson er en tung midtstopper uten særlig teknikk som sliter i duellene. Saylor derimot er mye av det samme, bare mye mye bedre. Så mitt valg der er ikke særlig vanskelig.

Nå skal det sies at Steven Taylor alltid har vært min #1 helt, så jeg blir kanskje litt farget av det. Men altså...virker jo også som at de fleste er enige i at det er klasseforskjell på de to.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Nov. 2012, 07:14 »
Ein ting eg reagerte på i forrige kamp, det var at Perch i fleire tileller var lengre framme enn Cabaye når me hadde ballen. Og han prøvde å "strø" lissepasningar rundt seg. Nokon taktiske geni som skjønnar dette? :koko: Eg trur dei fleste er einige med meg i at Perch ikkje er noko playmaker, men meir enn ok som defansiv midtbanespelar og ryddegut rett føre forsvaret.

Kanskje det var eit eingangstilfelle, men at det sjokkerte meg sopass slik at eg såg Perch forsøka å leika Messi resten av kampen.
« Siste redigering: 02. Nov. 2012, 07:15 av lgrinde »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Nov. 2012, 07:19 »
Ein ting eg reagerte på i forrige kamp, det var at Perch i fleire tileller var lengre framme enn Cabaye når me hadde ballen. Og han prøvde å "strø" lissepasningar rundt seg. Nokon taktiske geni som skjønnar dette? :koko: Eg trur dei fleste er einige med meg i at Perch ikkje er noko playmaker, men meir enn ok som defansiv midtbanespelar og ryddegut rett føre forsvaret.

Kanskje det var eit eingangstilfelle, men at det sjokkerte meg sopass slik at eg såg Perch forsøka å leika Messi resten av kampen.

La merke til det samme. Cabaye er Newcastles Xavi og Perch er Busquete (uten all filmingen). De rollene bør ikke forveksles.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Nov. 2012, 08:06 »
Ser for meg ein tung dag på søndag for laget vårt viss me må starte med Willie,Perch og Simpson i vår 11-er.
Håper og trur at noe i nærheten av det Hans J håper på   :fisk:
Det viktigste er å nøytralisere  "hollywood stjerna" hjå dei røde, og der egner absolutt ikkje Willie seg!!
Laget eg ville starta med er det samme som Hans J   .....................

...................Krul.....................       

Anita - Colo - Saylor - Santon

.................Jonas....................

Obertan - Cabaye - Ferguson

.................Ben Arfa................
........................Cissé..............
« Siste redigering: 02. Nov. 2012, 08:08 av Jonny »

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Nov. 2012, 11:02 »
Steven Taylor må inn for Williamson. Jeg husker Willie ble fullstendig parkert ved to anledninger da Lukaku kom alene med keeper. Hadde det ikke vært for Krul, hadde vi tapt kampen mot WBA.

Dessuten er jeg enig med Daniel. Ferguson kan få prøve seg mot lettere motstand og helst på hjemmebane. Vi trenger Jonas på søndag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Nov. 2012, 11:04 »
Er ikke Jonas som skal vrakes for Ferguson - det sto mellom Obertan og Fergie som venstreving i en 4-3-3.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Nov. 2012, 11:09 »
Ser det nå! Kan fungere.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Nov. 2012, 12:24 »
Min bekymring med tanke på Williamson i denne kampen er hans "tendens" til å gripe/holde/trykke/trekke motstandere innenfor 16-metern. Kombiner det med PLs mest-trynende/sutrende spiss så kan ting fort skje...

Som det har blitt sagt av flere, inkludert meg selv, tidligere: Mannen er et vandrende straffespark...

Foretrekker derfor, uten tvil, Saylor i midten fremfor Willy.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Nov. 2012, 12:56 »
At det i det hele tatt er en promille av tvil om hvem skal spille av Willie og Saylor, gjør jeg faktisk litt redd..
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Nov. 2012, 13:14 »
Saylor har jo vore langt i frå solid og i den formen han viste på same tid i fjor. Derfor skjønnar eg at han og Willie står ganske likt.