Meget bra oppsumert Kristoffer!
Og så over til Jonas som ving...

Problemet med å bruke Jonas som venstreving(som eg har nevnt 100 ganger før), han blir alt for sentral. Itilegg er han ingen ving. Jonas må enten bli brukt sentralt eller som back.
OBS! Santon sin plassering blir litt feil pga han vart brukt på begge sider i kampen.
Enig! Idag burde den sentrale midtbanen vært Jonas - Cabaye. Perch har ingenting å gjøre i PL.
Videre vil jeg påpeke igjen at Obertan har vært vesentlig bedre på venstresiden enn høyresiden, og bør være et alternativ der. Ferguson og Obertan har fungert veldig godt i E-cupen på venstresiden. Begge bidrar veldig godt offensivt på forskjellige måter. Defensivt kan det bli et lite problem........
Jeg vil også si at Simpson var grusom idag. Blir rundlurt gang på gang og er så veik og lite deltakende på det offensive at det er skremmende. Håper ikke han signerer ny kontrakt. Nok en spiller som bør selges.
Santon bør over på høyre for å gjøre plass til Ferguson - Obertan som nevnt over. Ihvertfall inntil vi har bedre alternativer.
Jeg vil også ha Ben Arfa i en mer friere rolle slik at han blir fritatt sine defensive oppgaver. Som ving må han nødt til å hjlpe til defensivt, men ved siden av Ba/Cisse på topp kan bruke mer krefter/energi på det offensive. Han har fart, noe som de andre alternativene på topp mangler.
Coloccini - S. Taylor bør heretter være våre faste midtstoppere. Williamson er ikke god nok og beviste det nok engang idag. Lager frispark, taper hodedueller, dårlig teknisk og er kanskje vår tregeste spiller, igjennom tidene......
Forventer flere signeringer i januar.