20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - West Bromwich Albion 28. okt 16.00  (Lest 27376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Bromwich Albion 28. okt 16.00
« Svar #165 på: 28. Okt. 2012, 22:04 »
Sjokkerende andre omgang av oss. Første omgangen er godkjent selv om WB også burde puttet. Jeg stiller et stort spørsmåltegn ved Pardew når vi tar ledelser. Det kan overhodet ikke vere tilfeldig at vi faller bakpå og slutter å spille fotball når vi scorer først. Det skjer gang på gang på gang. Vi innviterer motstanderen så til de grader inn i kampen igjen. Som sagt det er veldig frustrerende og Pardew er skyldig i dette uten tvil.

Pardew har også fryktelig mye annet å rette på. Basisferdigheter som å slå pasninger, samspill, bevegelse. Det er jo ikke tilstede i det hele tatt. Hva er planen i angrep? Det skjer jo ingen verdens ting. Det går i samme sporet som det har gjort hele sesongen. Vi sliter voldsomt spillemessig, og jeg er virkelig glad for at vi har så mange poeng som vi har. Vi kunne like godt ha ligget der Reading ligger..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 28. Okt. 2012, 23:33 »
Kom noen ungdommer som skulle selge noe utenfor vinduet akkurat da Cisse scorte 2-1 på overtid av overtid, og jeg tok selvfølgelig helt av. Skreik, la meg ned på gulvet, osv, fikk helt utbrudd. Så ser jeg opp mot vinduet, og der står de.. ::p

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 28. Okt. 2012, 23:59 »
Finnes det noe sted man kan finne litt statistikk fra dagens kamp? Lange baller, possession, hvor på banen lagene angrep osv?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 29. Okt. 2012, 00:05 »
http://www.whoscored.com/Matches/614998/Live

Genial side. For enda mer detaljerte stats, trykk "Player Stats" og så "See all player statistics" for detaljerte stats for hver spiller. Under kategorien "Defensive" står antall clearences og under "Passing" står antall long balls. Disse er jo litt samme greia i Willo's tilfelle.

Edit: De har bommet litt på oppstillingen til NUFC da. Cabaye på ving.. :P
« Siste redigering: 29. Okt. 2012, 00:11 av Eriksen »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 29. Okt. 2012, 01:15 »
four four two har også en genial app til iphone med livescors og stats.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 29. Okt. 2012, 08:49 »
Svak kamp av gutta i kampen  mot WBA :-[ Er virkelig glad for at Krul er på plass igjen, ellers kunne det sett stygt ut i går! Er Saylor skada enno eller blir han spart til kampen mot Brugge ? Willie/Simpson er langt unna nivået, og hvor er Anita som har spillt back tidligere med stort hell??
Men når det er sagt så er ikkje WBA noe dårlig lag. Trur dei kan overraske med mange gode resultat mot bedre lag enn Newcastle! Me skal prisa oss lykkelig for alle poenga i går, men blir spillet som i går mot Liverpool til helga blir vi nok straffa en smule hardere :phui:
Her er det ein del å ta tak i før helga Pardew :grine: 

PS! Kjøp Vegard Forren i Januar! Han det hadde vore konge sammen med    :coloccini:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 29. Okt. 2012, 12:38 »
Satset på at vi skulle ta seieren helt på slutten og dro i land underholdning til neste helgs drikke på liveoddsen. Skal skåle for Ameobi/Cisse neste helg :D

Forøvrig en latterlig svak andreomgang av oss. Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang så jeg lar bare være...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 29. Okt. 2012, 12:49 »
Forøvrig en latterlig svak andreomgang av oss. Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang så jeg lar bare være...

Jepp, begynner tviler mer og mer på Pardews taktiske egenskaper..

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #174 på: 29. Okt. 2012, 14:46 »
For å vere heilt ærleg synest eg det var rart at Ferguson ikkje var på banen uansett. Eller kanskje han var sliten etter midtuke? Uansett. Må sei Shola Ameobi irriterte meg litt idag.

Enig når det gjelder Ameobi. Det skuddet han blåser 40 meter over, alene fra rundt 16 meter er latterlig, i tillegg er også han som opphever offsiden på målet til WBA.
FVM

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 29. Okt. 2012, 15:16 »
For å vere heilt ærleg synest eg det var rart at Ferguson ikkje var på banen uansett. Eller kanskje han var sliten etter midtuke? Uansett. Må sei Shola Ameobi irriterte meg litt idag.

Enig når det gjelder Ameobi. Det skuddet han blåser 40 meter over, alene fra rundt 16 meter er latterlig, i tillegg er også han som opphever offsiden på målet til WBA.

Dårlig forsøk ja, men er en vanskelig ball å sette på mål. Han må liksom tilbake å "hente" den. Burde  brukt en ekstra touch.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 29. Okt. 2012, 15:24 »
Syns Shola var helt grei før pause - og han og Ba funker egentlig ganske bra sammen. Shola veit vi jo for lengst at er mer en støttende spiss enn noen goalgetter. Cisse var jo egentlig tragisk når han kom innpå - men han klarte altså putte da :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 29. Okt. 2012, 15:30 »
Synes ikke Cisse var noe mer tragisk enn Shola i går. Jeg synes selv at Shola var helt fryktelig. Mista ballen alt for lett, og slo bort for mye baller. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår noen ting av avgjørelsen til Pardew om å bruke Shola som en høyrekant. Det straffet seg jo også ved baklengsmålet da det var Shola som oppheva offsiden.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 29. Okt. 2012, 15:44 »
Shola var horribel i går. Helt klart! Jeg forstår meg ikke på den mannen. Han klarer å slå en pasning til Ba, som egentlig bør gå langs bakken, men som kommer i hodehøyde og attpåtil med skuddkraft, og dét på fem-ti meters avstand. Ikke nok med det, men mannen presses ikke nevneverdig av motstander. Haha! Jeg sitter her og ler når jeg tenker over det. Trodde ikke det var mulig å få se en slik prestasjon på det nivået, men har innsett at ALT er mulig når det gjelder Shola.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #179 på: 29. Okt. 2012, 15:46 »
Nå må vi ha sett Jonas på vingen for siste gang snart. Det blir så omstendelig men en ving som kun trekker inn eller løper seg fast langs krittet (Jonas), og Barfa som spiller på det han er god på.

Våre tre offensive stjerner i Ba, Cissé og Ben Arfa passer ikke sammen i 4-3-3, og 4-4-2 funker ikke. Klør meg i hodet over hvordan laget skal fremstå om vi snart får se Newcastle som våren i år. Ba kommer til å være misfornøyd som venstre ving, og 4-4-2 er ikke noe for hverken Ben Arfa eller Jonas.

Føler meg uansett trygg på at seierne kommer tettere fram mot jul, utelukkende på grunn av det defensive snart sitter. Tilbakesteg i går, men i EL og mot Sunderland var det meget bra. Krul tar er jo klasse. En sinnsyk redning på Lukakus første alene gjennom.

Rart at Ferguson ble oversett i går, han har jo bevist at han kan bidra med godt spill og assist på dette nivået. Også lurer jeg på hvor dårlig Anita er når han gang på gang blir oversett når Tiote ikke spiller.
Black and white since 1996