20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - West Bromwich Albion 28. okt 16.00  (Lest 27422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Bromwich Albion 28. okt 16.00
« Svar #135 på: 28. Okt. 2012, 17:54 »
HERREGUD IM PAPISSING MYSELF! OVERTID AV OVERTID! DEEEEEILIG! HOWAY :toon:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 28. Okt. 2012, 17:55 »
CISSÉ!!!!!!'m5,ofyzpfpygpycpucogyp MED RYGGEN!! HE SCORES HOW HE WANTS!!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #137 på: 28. Okt. 2012, 17:56 »
I helvete for et flaksmål, men fy faen så jævla deilig!
Søte, søte blekkspruter.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #138 på: 28. Okt. 2012, 17:56 »
Herregud for en avslutning. Tror jentungen kvapp noe jævlig når eg skrek  :toon:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 28. Okt. 2012, 17:57 »
Jeg var litt irritert på at Sammy ble byttet inn istedenfor Ferguson, men er ikke det nå lengre!  :D

En forferdelig kamp som var herlig å vinne!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 28. Okt. 2012, 17:58 »
Deilig med 3 poeng, men fyttirakkeren for en drittkamp. Fantes ikke antydning til en plan i hele 2.omgang. Det virket ikke som om spillerne ville vinne engang. Enormt med rokkeringer og bytter forverret hele situasjonen selv om Sammy og Cisse lagte målet. Det må store forbedringer før de kommende kampene.

Men 3 poeng idag gjør at vi henger med i kampen om 6.plass.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 28. Okt. 2012, 18:01 »
Haha i det alt så helt svart ut så dukker Cisse opp (og plasserer ballen trygt bak Foster med ryggen) haha :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Okt. 2012, 18:03 »
Iskald avslutning av Cissé! :toon:

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #143 på: 28. Okt. 2012, 18:04 »
Deilig med 3 poeng, men fyttirakkeren for en drittkamp. Fantes ikke antydning til en plan i hele 2.omgang. Det virket ikke som om spillerne ville vinne engang. Enormt med rokkeringer og bytter forverret hele situasjonen selv om Sammy og Cisse lagte målet. Det må store forbedringer før de kommende kampene.

Men 3 poeng idag gjør at vi henger med i kampen om 6.plass.

Enig i alt. Helt ræva 2. omgang. Synes mange spillere viste sitt sanne jeg i dag. Nevner blant annet Shola ( som var tragisk bortsett fra assisten), Obertan (forferdelig innhopp) og Simpson (slet fælt og usikker med ballen i beina). Coloccini var også skuffende, noe som ikke er overraskende siden han alltid er svak når vi står høyt mot kjappe og smarte angripere.

Benny, Krul og Ba får godkjent.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #144 på: 28. Okt. 2012, 18:05 »
at vi fortsetter å spille med vinger som ikke har sitt naturlige bein, på riktig side er helt på tryne. vi blir jævlig smale når vi angriper, og det kommer null innlegg. jonas ut og en med venstre bein inn.
og Cabaye noe av det dårligste jeg har sett av noen i sort/vit drakt. mannen har godt av å sitte en kamp eller to på benken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 28. Okt. 2012, 18:06 »
Herregud så forbanna jeg har vært gjennom hele andreomgang. Hadde planlagt det sinte innlegg med totalslakt av Pardew og hele laget. Nå gidder jeg ikke være like sint - men det må påpekes at den andreomgangen vi presterer i dag er patetisk dårlig.

Førsteomgangen syns jeg er blant de bedre omgangene vi har hatt denne sesongen. Det syns jeg vel sier litt om hvor svake vi egentlig har vært sålangt. Men vi skapte flere brukbare sjanser, og Ba burde hatt enda et mål. Ben Arfa var brilliant den omgangen.

Så andreomgang - og en kan bare lure på om Pardew gir gutta gress i garderoben i pausen. For vi var ikke på nett før de siste 10 minuttene av omgangen og inviterer WBA inn i matchen - og vel så det. Personifiseringen av prestasjonsfallet fra førsteomgang er Ben Arfa som var helt grusom i andromgang. Mister ballen konstant og får ikke til en dritt.

Ellers hater jeg å spille mot Shane Long. Han voldtar oss hver eneste gang føler jeg - vi er på hæla gang på gang etter at han entrer banen. Ikke at Lukaku ikke var god - han lekte seg med både Simmo, Willo og Colo, han. Backrekka vår er ikke god i dag, kanskje med unntak av Santon som spilte brukbart. Stopperne taper for mange dueller og sliter med begge spissene til WBA i dag. Og Simpson var helt grusomt svak i dag. Takk og lov for at han ble tatt av.

Lite å si om det offensive i andreomgang, for det var jo stort sett fraværenede. Obertan gjør en klassisk inntreden spør du meg - river av meg håret av pasningsfeil og elendige innlegg når han er i gode posisjoner. Igjen spør jeg etter spilletid til Ferguson. For vi har masser av gode innleggsmuligheter i dag, men verken vinger eller backer presterer slå gode innlegg nesten. Ferguson gir oss dette. Hiv ut Simpson og sett inn Ferguson på back til neste match. Please.

Ja - og dødballene da. Pardew og co er tilsynelatende totalt inkompetente til dette, så her må vi nok ansette en dødballtrener. For nå er jeg lei av å se de samme, bedritne cornerne og frisparkene som vi har sett i godt over et år nå. Vi er flaut dårlige der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 28. Okt. 2012, 18:09 »
Amen Kristoffer!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #147 på: 28. Okt. 2012, 18:19 »
Tommel opp for det innlegget Kristoffer!

Mye rusk som må fikses om vi skal ha noe håp om å følge opp forrige sesongs opptur. Har jo sett antydninger til artige døballer, men når de først svinges inn i feltet er det altfor tamt..

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 28. Okt. 2012, 18:21 »
 :gp: Kristoffer!
Er så forbanna irriterende at når vi endelig spiller en god førsteomgang(skaper iallfall sjangser). Så ødelegger vi hele kampen ved å være sååå ræva 2.omgang. så sygt frustrerende. Vi klarer alltid bare 1 god omgang. Hva er det som skjer i pausene?
helt utrolig hvor svake vi er i 2.omgang!
Winning isn't everything, it's the only thing!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Okt. 2012, 18:23 »
Komplett enig i alt Kristoffer. Kan dog bare nyte at vi får med oss tre ekstremt viktige, dog ufortjente, poeng. Her må virkelig grep gjøres. Raskt. Hvor er spiriten fra forrige sesong!? Vi har vært dvaske og uengasjerte i hele høst...har også en snikende irriterende følelse om at Pardew ikke er streng nok og ofte er mere enn fornøyd med uavgjort. VÅKNE. NÅ.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒