20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 95065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #165 på: 20. Des. 2012, 21:11 »
 :iik: :happy:
En kompis av meg vant nylig Champions League med Eidsvold Turn! Viser at alt er mulig ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #166 på: 20. Des. 2012, 21:17 »
Hmmmm, veldig rart at de ikke spiller bra Martin..
Hva spiller spissene hos deg som?

Ellers et spennende lag du ser ut til å ha.
Jeg har prøvd med en defensive og en sentral slik som du gjorde i noen kamper, men hos meg funket det ikke i det hele tatt. Så jeg prøvde meg litt frem og tilbake og endte opp på 2 sentrale, en som angrep og en som forsvar, det funket veldig bra for meg...

Ellers kan jeg jo si at jeg har 16 trenere og 18 scouter som jobber for meg. Så der er jeg veldig godt fornøyd.
Har nå fått godkjent å oppgradere treningsfasilitetene, noe som skal være ferdigstilt i løpet av 6 mnd.

(dere burde sjekke speiderrapporten før dere kjøper spillere, vist det står at de har svakhet på skadefrekvens, så burde dere tenke dere 2 ganger om før de blir kjøpt, selv om de har 4-5 stjerner.. Noen greier seg uten å skade seg, mens andre er verre enn porselen..)
« Siste redigering: 20. Des. 2012, 21:24 av Lars Arild Stordal »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 20. Des. 2012, 21:54 »
Har brukt Ademilson som måltyv og Destro som dyptliggende spiss. Brukte de sammen i en periode tidligere i sesongen og da scorte de greit med mål, men nå har de gått veldig lenge uten å score. Det virker heller ikke som at noen klubber vil ha de på lån :S

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #168 på: 20. Des. 2012, 23:11 »
Har startet med rangers og er akkuratt ferdig med førsteåret. Ganske tøff utfordring med at du ikke kan signere spillere de to neste vinduene. Hamstret masse free transfers og gikk ubeseiret gjennom hele serien. Vant også flere mikke-mus cuper men tapte ligacupfinalen mot.. Celtic

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #169 på: 21. Des. 2012, 00:45 »
Hang on to your hat folkens :iik:

Paul Pogba gratis for noen år siden £35mill til Marseille
Valette, £2,5mill som 14 åring har 5 stjerner, £19,5mill til Juventus 40% videresalg
Hamster, gratis ungutt fra Chelsea 5 stjerner, høy skadefrekvens, £5mill og 50% videresalg.

:spytt: :toon:

Langt over £400mill nå å kjøpe for :thumbu:

Da rykket jeg opp som verdens rikeste klubb i en verdi på £932mill.
Ble tilbudt ny 5 års kontrakt til £93.000 i uka, som jeg var snill nok til å si ja til..
« Siste redigering: 21. Des. 2012, 01:45 av Lars Arild Stordal »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Des. 2012, 17:22 »
De pengene man selv tjener, er de innebygd i klubbens lønnsbudjsetter? Hver gang jeg får tilbud om ny kontrakt er jeg redd for dette og velger heller å foreslå en ukelønn som er langt lavere enn den klubben tilbyr.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 21. Des. 2012, 20:01 »
Aslak: Hva bruker du Saylor som? Forresten får man alltid rundt 10 mill pund for Jonas i første vindu dersom man ønsker det, uten at jeg helt vet hvorfor.. Må være noe med kjekkhetsfaktoren hans.. :P

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #172 på: 21. Des. 2012, 20:21 »
Saylor har midtstopper som rolle og forsvar som plikt, mens sidemannen Colo har midtstopper som rolle og stopper som plikt.

Har nok hatt veldig flaks mtp skader når det gjelder Saylor. Nå i S3, så er han ute i 5 mnd med betennelse i kneet.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 21. Des. 2012, 21:40 »
Sliter litt i forsvar for tiden.. Backene mine slipper forbi alt av motspillere :S Var ikke sånn før.. Har en god forsvarsfirer: Clyne - Tays - Kjær - Santon. Noen som har noe tips til hvordan jeg får de til å spille bedre?

Røk forøvrig i første utslagsrunde i CL mot Porto etter 2-2 hjemme og 1-3 borte. Ganske surt

Edit:
Havnet på 2. plass denne sesongen (2) med 81 poeng. Man Utd vant med 86.. Tapte også FA cup finalen mot Chelsea 3-1
Satser på å få forsterket forsvaret samt få inn en spiss som scorer på bestilling nå i sommervinduet
« Siste redigering: 21. Des. 2012, 23:03 av Martin »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #174 på: 22. Des. 2012, 00:13 »
Vet ikke helt jeg, men hos meg virket det og trene hurtighet på spillere. Ikke Colo da, for gammel han. Men tror nok det kommer an på hvordan du spiller med de sentrale midtbanespillerene og. Vist det blir for stort mellomrom, så kommer midtstopper frem, samt da blir det lettere og bli fraløpt grunnet dårligere plasseringsevne..
Kommer sikkert an på hvordan laget står oppført i forhold til press, bredde osv..

Sagt før og sier igjen, hurtighet på spillere er viktig..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. Des. 2012, 18:34 »

Hjelp! Dette skjer litt for ofte til at jeg kan ignorere det. Noen som har tips?!  :angel:
« Siste redigering: 23. Des. 2012, 18:39 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. Des. 2012, 22:52 »

Hjelp! Dette skjer litt for ofte til at jeg kan ignorere det. Noen som har tips?!  :angel:

Bytt til mac :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #177 på: 25. Des. 2012, 22:04 »
Ha-ha! ;)

Leste at noen her ble kjøpt opp? Skjedd med fler?
Jeg vant PL første året (jo, helt sant. Uten juks som noen insinuerte her tidligere!), og fikk bare 16mill i overgangsbudsjett! Kriminelt lavt da!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #178 på: 26. Des. 2012, 15:00 »

Bytt til mac :P

Beste forslaget jeg har hørt noen gang. Hadde (jævlig dyr) PC før og da klikka FM støtt og stadig. Kjøpte meg Mac og er kvitt problemet

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 26. Des. 2012, 20:12 »
Da var jeg endelig ferdig med min første sesong med Newcastle. Det gikk overaskende bra! Jeg havnet til slutt på 2. plass i PL. 10 poeng bak Tottenham som var unåelig hele sesongen. Jeg kom til kvartfinale i ligacupen, og vant både FA-cupen og Europa league :D

Dette er laget jeg stort sett har spilt med:
                        Krul
Anita - Kjær/Saylor-Colo-Santon
                       Tioté
      Dzagoev - Cabaye - Vuckic/Marve/Jonas
                    Ben Arfa
                      Cissé

Til tross for en god sesong, har jeg bare fått invilget 90 mill kr i budsjett for neste sesong :(