20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 95142 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #135 på: 05. Des. 2012, 12:09 »
OK. Har med League 2.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 05. Des. 2012, 12:18 »
Thomas Ince eller Nem Wellington

Takk! Har tidligere prøvd meg på Thomas Ince, men han vil ikke til meg i starten av sesongen.. Får teste han Wellington i stedet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #137 på: 05. Des. 2012, 14:12 »

Takk! Har tidligere prøvd meg på Thomas Ince, men han vil ikke til meg i starten av sesongen.. Får teste han Wellington i stedet.

Skaffet meg Ibrahim Afellay i seong 2 på billig salg fra Barca. Betalte 50 millioner og solgte han for 100 millioner etter 1 sesong. Ince tok over plassen hannes og det likte han ikke  :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Des. 2012, 15:04 »

Anbefaler så absolutt Wellington Nem. Svært billig og presterer men en gang til tross for alderen. Svært bra potensiale, og kan selges mye dyrere allerede andre sesong dersom det i det hele tatt blir aktuelt. :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #139 på: 05. Des. 2012, 15:08 »
Trenger en stabil, ung venstreving til mitt Newcastle prosjekt. Skal bruke han som brytende spiss.
Ben Arfa og Obertan gjør en god jobb på høyre, men FC Porto utløste utkjøpsklausulen til Ba, og da sitter jeg kun igjen med Ferguson, Marve og Sammy (som ikke holder mål)  :sint:
Maks NOK 50 mill.

Noen forslag?

Ferguson blir helt rå, iallefall hos meg, scorer i bøtter og spann samt assist.
Ameobi blir og veldig bra, men det er jo på mitt. Spiller med brytende spiss.
Jørgensen danske fra ajax tror jeg, meget god, fansen likte han veldig godt.
Gokhan Tore, tyrkisk spiller, god med begge bein, er helst på høyre og sentralt, men spiller meget godt på venstre siden. Blitt vidunderbarn hos meg sammen med Streete, Vadillo(anbefales på det sterkeste, men han er høyre).
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Des. 2012, 15:20 »
Hvis dere er like heldig (har ikke sjekket om dette skjer ofte), prøv å få tak i Mattia Destro gratis etter sesong 1.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #141 på: 05. Des. 2012, 15:36 »
Prøvd, gikk ikke, men du verden for en spiller. Benfica spiller han sammen med Cisse, brukte £50mill på de 2

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #142 på: 07. Des. 2012, 00:57 »
Ikke for å være hoven altså, men føler at det kanskje blir litt lett...

To sesonger i Brann (2 x seriegull) --> Wolwes (Opprykk på første forsøk og 15. plass i PL) --> LFC med 500 mill i budsjett.

Neste er jo Real Madrid.

Får prøve å starte med Bærum neste spill da

Stryk arrogansen. Endte på 10.plass med Liverpool etter en begredelig sesong. Styret "Misfornøyd", og jeg likeså. Endte opp med å si opp frivillig og heller dra til QPR i Championship. Etter 15 runder lå jeg også der midt på tabellen. Styret igjen "Misfornøyd".

Dro til Brann og hentet Haris Vuckic + Johan Lædre Bjørndal. Tippeligaseier på første forsøk.  ;)

Fikk også tilbud om Bigirama og Ryan Taylor..prøvde meg på begge selvfølgelig, men begge krevde jo astronomisk lønn, så styret ville ikke ha meg til å kjøpe inn legendene til Bergen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #143 på: 07. Des. 2012, 10:53 »
Du tror det ikke før du ser det?  :toon:
Og kommer sikkert ikke til å skje igjen! :grine:

Akkurat vunnet Premier League foran man utd. Styret er henrykt over at jeg klarer 2 år på rad.
Vant fa cupen, ekstra omg mot city, Saha scoret 2 min før ful til.
Er i finalen i Champions League, etter enorme 6-2 og 6-1 mot real madrid og City i kvart og semifinale. Skal spille mot barcelona som har vunnet denne de 2 siste gangene..
Her gleder jeg meg til jeg skal inn å spille årets viktigeste kamp senere.... :toon:

Ellers Ademilson med 30mål i år, Ferguson over 20 assist, vadillo 15mål, assist, kjøpte for £30mill i januar, draxler, holtby, papadopolous fra schalke i januar.. De har meget vel vært imponerende. Pogba begynner og finne sin plass sentralt på midtbanen og storspiller med assist og frisparkmål.

Ellers gått igjennom allle 14 åringer med følg spiller, og ca 10 stk med 4-5 stjerner som jeg har fått inn, alt fra gratis til £7,5mill..
I år tok dette litt tid, siden det var ca 200+spillere jeg gikk igjennom, men det lønner seg..
Viktig at dere gjør det før sesongen er ferdig, jeg gjorde dette når og samme dag som jeg fikk inn nye juniorspillere hos meg, da kan dere få de gratis eller betale vist det kommer så langt. (gratis tilsier kompensasjon med klubb grunnet ung alder, ikke mer enn £1mill hos meg enda)
Anbefaler og at dere når klubben tar inn junior spillere så gå inn på lagene i premierleague og ta "følg spillere"de som er 15 år, gjør dette samme dag, da for dere de som regel gratis de med 4-5 stjerner :thumbu:

Elers sjekk alltid topplag og annet i forhold til når kontrakten deres går ut, jeg har alltid en gjennomgang av premierleague i desember samt de store lagene i verden for å se om kontrakter går ut, da kan enn få de gratis i januar..
Her har jeg tjent masse av penger..

Fulham rykket ned og fikk son heung min billig, seriøst han er god på dette spillet.
Monaco rykket ned og prøver og få ocampos, venstre ving som ser sinnsyk ut på spillet, mye mål, assist og høyt snitt..

Sorry folkens, litt regnefeil, men brukte nok nærmere £55mill, siden glemte og si jeg kjøpte Sterling og, har han som rotasjon på høyre(brytende spiss). Han kommer nok ikke til å ta plassen til Vadillo, men han spiller veldig bra og anbefaler dere han..
Men hva gjør vel det når jeg selger for over £50mill...

« Siste redigering: 07. Des. 2012, 12:44 av Lars Arild Stordal »

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #144 på: 07. Des. 2012, 11:45 »
Hvilken rolle bruker vingene dine?
Ving, defensiv ving, spiss? Får ikke Ferguson til å fungere optimalt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #145 på: 07. Des. 2012, 11:55 »
 :phui: :toon: :happy: :wub:
Newcastle - barcelona 2-0. Pogba 2 mål på straffer, de fikk rødt kort etter 30min....... (busquets)
Sitter her med høy puls og kan enda ikke tro hva jeg har gjort.
Nå er jeg bare lykkelig, og skal leve på denne lenge..(kjenner jeg tar 5min og en julebrus og nyter dette)

PS!
Ferguson og Vadillo spiller som brytende spiss hos meg. De har plikt i angrep.
Ferguson er helst de 2 siste årene han har fått fart på seg.
« Siste redigering: 07. Des. 2012, 12:48 av Lars Arild Stordal »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #146 på: 07. Des. 2012, 12:17 »
Har endelig fått litt normal puls..
Har spurt styre endel ganger om og bygge ut stadion eller bygge ny, men de har ikke gjort en dritt.
Nå, så kommer de med at de plutselig skal bygge ut med ca 8000 nye sitteplasser :feiring:

Dette kom og plutselig.
På grunn av den teknologiske utviklingen  er ikke klubbens fasiliteter det den en gang var og den var blitt nedgradert??
Derfor spurte jeg styret om og gjøre noe med dette? Ja, de skulle sette i gang planene med en gang.

Åerts lag i champions league inneholder
Streete, Taylor, Clyne, Ferguson, Vadillo og Ademilson :toon:

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 07. Des. 2012, 14:18 »
Hvis du ikke har jukset så er det sykt imponerende. Har kun klart å vinne CL med topplag, men klarte å komme meg til CL med Leeds (startet i league one) for ettpar år siden. Tar bare så mye tid og arbeid at jeg ikke orker lengre :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #148 på: 07. Des. 2012, 15:18 »
Nope, ikke jukset. Så derfor bare en gang i livet opplevelse tenker jeg. 
Men hadde trodd jeg hadde ryke mot City, sliter max mot de i serien. Men om det er oppstilingen av laget som gjør det, det kan godt være.
Jeg er tilhenger av raske spiler i hele laget, dette er noe jeg anbefaler dere og bruke tid på å finne. Ellers spiller jeg alltid med kontring.
Skal sette opp fra a-å hvordan laget er i alt.

Men denne skal jeg nyte en stund, så for jeg nok leve videre på at det ike kommer til å skje meg igjen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #149 på: 07. Des. 2012, 15:40 »
Mitt kjære Newcastle spiller følgende.
Stil: Balansert
Strategi: Standard
Passningstype: Mer direkte
Kreativ utrykstype: Mer uttryksfull
Press, taklinger, markering, innlegg, streif: Alle disse står på standard.
Forsvars linje: Normal
Bredde: Normal
Tempo: Er 5 museklikk fra fult
Drøying av tid: Av og til
Passningsfokus: Blandet
Kontring: Ja
Offsidefelle: Nei

Krul, plikt forsvar
H.back: Clyne/jacob, disse har plikt automatisk
midtstopper: Taylor, Streete, Hanley, Papodopolus, disse byttes på i kamper, Hanley spiller ikke så mye, men perfekt backup.. Disse har plikt forsvar.
V.back: Santon, fabio, disse har plikt automatisk
Sentral midtbane høyre: Cook, Fabio, disse har plikt forsvar, kommer ny brasilianer i den possisjon.
Sentral midtbane venstre: Pogba, holtby, disse har plikt angrep
Brytende spiss høyre, vadillo, sterling, disse har plikt angrep
Brytende spiss venstre, Ferguson, draxler, disse har plikt angrep
Fremskutt playmaker, vuckic, tøre, saenz, disse har plikt angrep
Måltyv, ademilson, saenz, saha, disse har plikt angrep.

Her har du hva jeg spiller, noe som funker som  :toon:
blir 4-2-3-1
                                              keeper(fors)
h.back(auto)- midtstopper(fors) - midtstopper(fors) - v.back(auto)
             sentral midt(fors) - sentral midt(ang)
Bryt spiss(ang)              frem play(ang)                    Bryt spiss(ang)
                                             Måltyv

Her har dere info om hvordan jeg spiller..
Nå må for jeg fortsette og spille litt igjen før æ ska lage midda.
« Siste redigering: 07. Des. 2012, 15:43 av Lars Arild Stordal »