20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1  (Lest 56254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #255 på: 06. Mai 2012, 22:18 »
Jeg vil også ha BA neste kamp. Synes han har spilt seg litt opp i de to siste kampene. Hadde vært kjekt om han fikk en skåring før sesongslutt. Samtidig tror jeg Pardew vil vise ham tillit slik at han forhåpentligvis signerer ny kontrakt uten klausul.

Jeg innbiller meg at samspillet mellom Cisse og Ba må løsne en gang? Eller er de for like? Samspillet vil mest sansynlig bli bedre hvis de får flere kamper i 4-4-2 sammen. I 4-3-3 blir BA litt malplassert, selv om han gjør en god jobb deffansivt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 06. Mai 2012, 22:21 »
Alt kan skje i fotball, men tror CL glapp nå. Vi må ikke glemme at vi har den desidert vanskeligste kampen :(

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 06. Mai 2012, 22:22 »
Alt kan skje i fotball, men tror CL glapp nå. Vi må ikke glemme at vi har den desidert vanskeligste kampen :(

Fullham kan få ting lure ting de også ;)
Det har vi sett!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 06. Mai 2012, 22:24 »

Fullham kan få ting lure ting de også ;)
Det har vi sett!
Jo, men Spursspillerne tør ikke å tape dette på WHL. Tror jeg ihvertfall.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #259 på: 06. Mai 2012, 22:29 »
Blir en spennende siste runde nå uansett. men tviler på at noen av de lagene forrann oss roter bort dette nå. Det gjorde vi igrunn mot wigan selv. Men en knall sessong av Newcastle og Europa neste år!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 06. Mai 2012, 22:31 »
West Brom borte er ikke spøke med. Og lokaloppgjør i London kan alt skje. Så i boka mi er på aller høyeste grad med. Med Max flaks blir vi nr 3 . Men vi MÅ vinne! Og jeg tipper vi reiser oss igjen å vinner 2-0. Begge av BA :) så taper gunners. Spurs u. Så lever vi alle lykkelige i alle våre dager :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #261 på: 06. Mai 2012, 23:15 »
Alle de tre kampene som er viktige for oss i siste serierunde er åpne. At Spurs går på en smell mot Fulham er ikke umulig. At Arsenal taper borte mot WBA er heller ikke umulig. Begge de lagene ligger rundt samme nivå som Liverpool for tiden. Vinner vi mot Everton vil jeg si det er ca. 40 % sjanse for at vi får topp 4.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #262 på: 06. Mai 2012, 23:25 »
Blir selvfølgelig vanskelig å få CL nå, men utgangspunktet er jo voldsomt enkelt:

Vi må ta 3 poeng mot Everton viss vi skal ha sjanse. 1 holder ikke.

Skal vi slå Arsenal, må de tape mot WBA.
Skal vi slå Tottenham må de spille U eller tape mot Fulham.

Det skal selvfølgelig holde hardt, men ingen av resultatene ville på noen måte sjokkert meg

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 06. Mai 2012, 23:29 »
Tror Tottenham og Arsenal vinner siste. Usikker på om vi vinner siste. Men har uansett vært en fantastisk sesong, og vi ender sannsynligvis opp blant topp 5 i England! Stort!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 07. Mai 2012, 00:16 »
Jeg føler meg nokså trygg på at vi slår Everton. Jeg tror gutta er veldig tent på å "give it a go" og avslutte sesongen med stil. Everton er i form, men når de ikke lenger har noe å spille for, har den formen dabbet litt av. I de to siste kampene har de spilt uavgjort mot Stoke og Wolves. Lag de normalt skal slå. Everton har null og niks å spille for, vi har alt å spille for. Hvis ikke Liverpool får revansj fra cupfinalen på tirsdag, så vil det være ekstremt viktig å slå Everton for å sikre femteplassen også.

Vi har helt klart kvalitetene som skal til, og spillerne virker å være i veldig godt slag, basert på dagens kamp. I dag hadde vi ikke helt marginene på vår side. Det er større sjanse for at de marginene er på vår side igjen på Goodison.

Slår vi Everton, hvilket jeg altså er ganske trygg på at vi gjør, så kan absolutt alt skje. Arsenal og Spurs MÅ vinne sine kamper for å holde oss bak seg. Det kan faktisk stresse dem. Ingenting er over. Jeg sier dere, ingen verdens ting er over før de siste 90 minuttene av Premier League 2011/12 er spilt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 07. Mai 2012, 00:25 »
Neida, vi kan ikke gi opp enda. Håper å se Ben Arfa tilbake litt høyere opp i banen til Everton-matchen ihvertfall. Hadde det ikke vært litt spenstig og prøvd ut Ferguson på motsatt kant til fordel for Ba? Syns samtidig tanken på en forbanna og vonbråten Ba inn i løpet av kampen kan være en bra joker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 07. Mai 2012, 01:12 »
Mister Tioté Everton-kampen og seriestarten neste sesong nå?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 07. Mai 2012, 08:18 »
Feil. Jeg regner med at alle her innser Simpsons begrensninger. Han er ingen whizkid med ballen, og han har en helt gjennomsnittlig pasnings- og innleggsfot, i alle fall ikke noe mer. Han er heller ikke blant dem som er villig til å ta nevneverdig risiko framover, og er slik sett ikke noe våpen offensivt.

På den andre siden er han trygg defensivt i posisjoneringsspillet, han er kompromissløs i avgjørende situasjoner, typisk no-nonsense, og har en imponerende plasseringsevne som blant annet har resultert i 6 redninger på strek, suverent mest i PL og veldig viktig i jakten vår på CL. Han har spilt i 14 av 15 kamper hvor vi har holdt nullen, og det har han absolutt bidratt til. Vi har ikke greid det på tross av at Simpson har spilt.

Jeg er enig i at Perch har vært så god i de to siste som Simpson er på sitt beste. Kjempebra. Men at du skamroser han på noen punkter Simpson også behersker strålende på en god (de fleste) dager, at du ikke påpeker mangler (som forøvrig er mye av det samme som hos Danny), og tar disse TO kampene for et bevis for at du hele tiden har hatt rett mtp. Simpson sier alt om dine mangler til å tale objektivt.

:gp:

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 07. Mai 2012, 08:22 »
5 gule kort før nyttår betyr 1 kamp karantene. 10 gule innen 2.søndag i april betyr 2 kamper. Mener å tro at dersom en spiller har blitt straffet for 5 gule før nyttår så vil han få 2 kamper uansett når han når 10 gule i sesongen. Men Tiote mottok vel ikke sone for 5 gule før nyttår? Da er han i alle fall ikke suspendert til Everton-kampen.
Etter dette må en spiller ha samlet 15 gule kort for å få karantene (3 kamper). Vi husker jo de to siste kampene i fjor da Pardew ikke lot Tiote få spille pga av at han hadde 14 gule kort og kunne risikere å miste de 3 første kampene i årets sesong.
20 kort er møte med disiplinærkomiteen.

Mulig noen må arrestere meg her, men mener det er slik..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 07. Mai 2012, 08:24 »
Problemet er vel litt at me ikkje har nokon gode alternativ på topp. Hadde Best vore skadefri so burde han komme inn og Ba vore plassert på benken. M

Best ville ikke hatt mulighet, dessverre. 

Sjølvsagt hadde han hatt det. Med tanke på Ba sine 12 kampar utan skåring so hadde Best garantert fått sjansen hadde han vore skadefri. Kanskje ikkje frå start i denne, men i kampar tidlegare i vår. Me har ingen gode alternativ til Ba på topp, derfor spelar han sjølv om han har 12 kampar utan skåring. Hadde då Best vore skadefri og fått sjansen i ein kamp so kan det hende han hadde skåra og vore i kjempeform til kampen i går og då hadde det vore stor sjanse for at han hadde starta sidan Ba er langt unna toppform.