20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2  (Lest 55455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2
« Svar #300 på: 09. April 2012, 20:10 »
Håper det. Da går det etter hvert over, og man blir bare bedre og bedre venner. Som oftest.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 09. April 2012, 20:18 »
Ameobi viser i hvert fall glede, vilje og innsats. Noe jeg dessverre ikke ser i Ba for tiden :(

Ditt 30. negative innlegg angåande Ba i løpet av 70 minutt? Det er ikkje mykje konstruktivt du har å bidra med i dei.
For all del, eg har ikkje sett reaksjonen han hadde når han vart bytta ut, men mannen må få lov til å vera frustrert for at han ikkje skårar mål og er ute av toppformen og at det meste går i mot. Han skal likevel ikkje kjefte og banne til Pardew. Eg skjønnar godt at han verte frusterert av å ikkje få fullføra kampane no når han so veldig treng det eine målet.
Du treng vel ikkje "spamme" ned kvar kamptråd?

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 09. April 2012, 20:31 »
Ba er nok bare frustrert. Og er vel litt som en unge som får se en yngre søster/ bror. Så plutselig er det lillebror cisse som tar oppmerksomheten.virker som ba syns det er litt vanskelig takle etter å ha vært den STORE helten i hele år. Men er vel ganske naturlig. En spiss skal være litt forbanna når han blir bytta ut. Jeg velger tro han snart scorer og vi alle blir lykkelige. Formsvikt skjer alle. Van persie har ikke putta på 4 kamper blant annet.

Men Van Persie storspiller for Arsenal, som mot City sist.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #303 på: 09. April 2012, 20:33 »
Begynner sakte men sikkert å forstå at dette kan gå mot CL!! Hadde vært helt sykt! Skjønner ikke hvordan newcastle klarer å avgjøre alle disse jevne kampene til sin fordel hele tiden, men kommer vi til CL så må vi forsterke godt! Mange kamper i år der vi ikke har fått til en dritt men på utroli hvis vunnet. Ikke får å være negativ, men vi dominerer ikke akkurat mange kamper som andre topplag. 4-5 klasse signeringer i sommer så snakker vi samba neste sesong og det er slikt jeg ønsker newcastle skal spille! Tenk deg 2 Bennyer på hver sin side :)
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 09. April 2012, 20:42 »
Er så deilig å ha en spiller som har så lite respekt for motstanderen uansett om det er Bramble eller Vidic. BenArfa prøver på det samme uansett. Deilig med en spiller som ikke er redd motstanderen, og fyren er jo totalt uforutsigbar!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 09. April 2012, 20:48 »
Neste kamp på hjemmebane mot stoke håper jeg vi starter med:

Krul
Simpson-Willy/Peach-Collo-Santon
      Jonas-Tiote-Cabaye
      Ben Arfa-Cisse-Ameobi

De siste månedene har Ameobi kommet ut og gjort en god jobb de minuttene han har spilt. Ba har ikke klart og prestere slik han gjorde i 2011 og har de 2 siste kampene oppført seg som en dritt unge, ut i fra hva jeg ser. Ba som super reserve.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #306 på: 09. April 2012, 20:52 »
Neinei. Amøba er og blir supersub. Endelig noe han duger godt til, så hvorfor endre det?

Legend09

• Flaskebærer
  • *
  • "Newcastle girls are all dogs" - Shepherd
    • Vis profil
« Svar #307 på: 09. April 2012, 20:56 »
Gratulerer gutter dette har vi fortjent! FOR en fantatisk og viktig scoring! Jubelen sto igjennom taket og Newcastle kjemper faktisk om CL!!

Var ingen god kamp i dag, og synes vi fremstilles som to forskjellige lag med og uten Tiote.. Midtbanen fungerte ikke, og uten krigeren er nødvendig tross noen feilpasninger i ny og ne. Forøvrig synes jeg Santon gjør en ny god figur som back! Ben Arfa og Cisse for all den rosen de fortjener etter noen fabelaktige kamper!!

Kjenner at pulsen fortsatt går i hundre, og hadde satt enormt pris på litt Fulham hjelp i kveld! Tottenham har et veldig "lett" program igjen, men ser ut til å være helt ute av det for tiden (og takk for det!). Mens Chelsea har to London-derbyer på bortebane og et par andre nøtter! Med Tiote tilbake og med formen vi er i så ser jeg for meg en nervepirrende avslutning!  :feiring:

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg og noen Arsenal supportere vurderer å reise over til London 5.Mai og deretter til Newcastle hjemme mot City 6.Mai! Er det noen flere som kunne tenke seg over? Newcastle har aldri tapt når jeg har vært over, selv om det begynner å bli alt for lenge siden nå! Shearer's siste hjemmekamp mot Wigan endte med 3-1 og en Shearer dobbel i '06! MAGISK!

Hvordan er det å få biletter til matchene nå? Er det kun gjennom medlemsskap i Nufc.co.uk eller er det andre kanaler som kan være aktuelle?

GO FULHAM!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #308 på: 09. April 2012, 21:04 »
Noen som finner denne på Sumo? Ser ut som de har bestemt seg for å ikke vise alt denne runden. Kom akkurat hjem fra Tippeliga-kamp og skulle kose meg med Newcastle, men neida.
Norwegian blood, Geordie heart

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 09. April 2012, 21:36 »
Noen som finner denne på Sumo? Ser ut som de har bestemt seg for å ikke vise alt denne runden. Kom akkurat hjem fra Tippeliga-kamp og skulle kose meg med Newcastle, men neida.
Tror det er pga noe rettighetsgreier. De har kun lov til å lagre annenhver kamp i opptak. Men om noen har en link til et sted jeg kan laste ned andre omgangen setter jeg stor pris på det! :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 09. April 2012, 21:37 »
Dette tegner til å bli en sesongavslutting jeg faen banke meg aldri hadde drømt om!!! hadde et liiite håp om topp 6, men turde ikke si det høyt engang. Og nå dette!! FOR ET LAG!!! Endelig får vi cred for å være et topplag igjen, endelig blir vi nevnt som utfordrere til topplaseringer, endelig er vi atter engang respekt fra andre lag og supportere. Om ikke AP blir årets manager skjønner jeg faen meg ingenting!!!

Vær så snill å la dette laget fortsette å blomstre, la SJP fortsatt være en fullsatt borg hvor det koker og alle frykter, og la oss se økonomien i klubben fortsatt gå oppover til grønne tall.. Denne fremgangen er faen meg så jævli fortjent for alle oss trofaste, dette er våren vi endelig kan gå med hodet hevet...ENDELIG!!!!

At en som kaller seg kebab80 på et forum klarer å skrive et så bra innlegg er nesten helt utrolig! :D

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #311 på: 09. April 2012, 22:12 »
Dette tegner til å bli en sesongavslutting jeg faen banke meg aldri hadde drømt om!!! hadde et liiite håp om topp 6, men turde ikke si det høyt engang. Og nå dette!! FOR ET LAG!!! Endelig får vi cred for å være et topplag igjen, endelig blir vi nevnt som utfordrere til topplaseringer, endelig er vi atter engang respekt fra andre lag og supportere. Om ikke AP blir årets manager skjønner jeg faen meg ingenting!!!

Vær så snill å la dette laget fortsette å blomstre, la SJP fortsatt være en fullsatt borg hvor det koker og alle frykter, og la oss se økonomien i klubben fortsatt gå oppover til grønne tall.. Denne fremgangen er faen meg så jævli fortjent for alle oss trofaste, dette er våren vi endelig kan gå med hodet hevet...ENDELIG!!!!

At en som kaller seg kebab80 på et forum klarer å skrive et så bra innlegg er nesten helt utrolig! :D

Gull kan også pakkes inn i gråpapir ::)

Vel...på tide jeg tar et oppgjør med dette kebab greiene, jeg har gått under kallenavnet kebab siden jeg var 16 år. Og hvorfor må gudene vite, ikke liker jeg matretten noe særlig, ikke noe med Tyrkia eller midtøsten generelt som har en høy stjerne hos meg, og jeg har i en alder av 32 ennå ikke passert mopedbart stadiet og ser meget lite ut som Ali Baba. det er vel bare prisen man betaler for å være høy og mørk  ;D

Jeg har fått de aller fleste til å kutte ut det tøvet, så hvorfor fortsette med det her... forandring fryder  :thumbu:
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 09. April 2012, 22:17 »
Ameobi viser i hvert fall glede, vilje og innsats. Noe jeg dessverre ikke ser i Ba for tiden :(

Ditt 30. negative innlegg angåande Ba i løpet av 70 minutt? Det er ikkje mykje konstruktivt du har å bidra med i dei.
For all del, eg har ikkje sett reaksjonen han hadde når han vart bytta ut, men mannen må få lov til å vera frustrert for at han ikkje skårar mål og er ute av toppformen og at det meste går i mot. Han skal likevel ikkje kjefte og banne til Pardew. Eg skjønnar godt at han verte frusterert av å ikkje få fullføra kampane no når han so veldig treng det eine målet.
Du treng vel ikkje "spamme" ned kvar kamptråd?

Altså Van Persie har gått 4-5 kamper uten å score og man ser ikke han slenge skjellsord til Wenger om han blir byttet ut eller lignende?

Selv om han ikke scorer selv så oppfører han seg "eksemplarisk" og går forran med et godt eksempel for resten av laget og gleder seg på vegne av dem som presterer for øyeblikket.

Men du kan jo ta en titt på situasjonen å si hva du synes om hans reaksjon når han blir byttet ut.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 09. April 2012, 22:20 »
Seriøst, mannen har scoret 16 mål for oss denne sesongen og skal ha MYE av æren for at vi ligger der vi ligger! Han har helt sikkert sine grunner om hvorfor han virker litt "furten" om dagen. Kanskje kona hans har forlatt han? Kanskje han har en syk sønn? Hva vet vi.

Det vi vet er at han har gjort en fantastisk jobb for oss denne sesongen. La det være med det, så får Pardew vurdere om han fortjener en plass på laget.
Same old Shearer, always scoring!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #314 på: 09. April 2012, 22:23 »
Hvis det er utenomsportslige ting som gjør at han er irritert og presterer dårlig, så får han sitte på benken til energinivået er på topp, og problemene er løst.
Han har spilt veldig mye fotball siden han kom hit, og kunne sikkert hatt godt av litt hvile han også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒