20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2  (Lest 55485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2
« Svar #285 på: 09. April 2012, 18:45 »
Var det bare meg, eller sa Ba noe og viftet oppgitt og nesten aggresivt mot Pardew når han var på vei mot benken når han ble bytta ut? Virker som han har mista alt humør, all respekt og all spilleglede de siste månedene.

Og Hatem Ben Arfa...? Noen påstår Gabriel Obertan ikke er menneskelig... Ben Arfa kan så definitivt ikke være det!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 09. April 2012, 18:49 »
http://www.101greatgoals.com/gvideos/hatem-ben-arfas-brilliant-solo-golazo-for-newcastle-v-bolton/

Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 09. April 2012, 18:51 »
Den chippen han tar mellom stopperne er så uortodoks og fantastisk!! Krem de la creme!
Same old Shearer, always scoring!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #288 på: 09. April 2012, 18:51 »
Var det bare meg, eller sa Ba noe og viftet oppgitt og nesten aggresivt mot Pardew når han var på vei mot benken når han ble bytta ut? Virker som han har mista alt humør, all respekt og all spilleglede de siste månedene.

Og Hatem Ben Arfa...? Noen påstår Gabriel Obertan ikke er menneskelig... Ben Arfa kan så definitivt ikke være det!

Så det bare så vidt, men så ut som han istedenfor å ta AP i labben gestikulerte og sa et eller annet, muligens et F ord.

Liker ikke surmulingen hans jeg heller, dårlig at han virker så jævlig gretten på alle andre, det er han selv som ikke er i nærheten av å prestere nå.
Ok at man er frustrert, men prøv for faen å vær litt glad på klubbens vegne som er på vei til å kunne få Europa spill (CL?) for første gang på mange år!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #289 på: 09. April 2012, 18:57 »
Dette tegner til å bli en sesongavslutting jeg faen banke meg aldri hadde drømt om!!! hadde et liiite håp om topp 6, men turde ikke si det høyt engang. Og nå dette!! FOR ET LAG!!! Endelig får vi cred for å være et topplag igjen, endelig blir vi nevnt som utfordrere til topplaseringer, endelig er vi atter engang respekt fra andre lag og supportere. Om ikke AP blir årets manager skjønner jeg faen meg ingenting!!!

Vær så snill å la dette laget fortsette å blomstre, la SJP fortsatt være en fullsatt borg hvor det koker og alle frykter, og la oss se økonomien i klubben fortsatt gå oppover til grønne tall.. Denne fremgangen er faen meg så jævli fortjent for alle oss trofaste, dette er våren vi endelig kan gå med hodet hevet...ENDELIG!!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #290 på: 09. April 2012, 18:59 »
Dette tegner til å bli en sesongavslutting jeg faen banke meg aldri hadde drømt om!!! hadde et liiite håp om topp 6, men turde ikke si det høyt engang. Og nå dette!! FOR ET LAG!!! Endelig får vi cred for å være et topplag igjen, endelig blir vi nevnt som utfordrere til topplaseringer, endelig er vi atter engang respekt fra andre lag og supportere. Om ikke AP blir årets manager skjønner jeg faen meg ingenting!!!

Vær så snill å la dette laget fortsette å blomstre, la SJP fortsatt være en fullsatt borg hvor det koker og alle frykter, og la oss se økonomien i klubben fortsatt gå oppover til grønne tall.. Denne fremgangen er faen meg så jævli fortjent for alle oss trofaste, dette er våren vi endelig kan gå med hodet hevet...ENDELIG!!!!
Jeg må bare si det: Fy faen jeg digger dette innlegget.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 09. April 2012, 19:03 »

:gp:
Winning isn't everything, it's the only thing!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #292 på: 09. April 2012, 19:12 »

Royal post! Stolt Toon Army om dagen. Ser Ben Arfa-raidet i loop og satser hardt på Fulham-seier ikveld. HOWAY!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 09. April 2012, 19:23 »
Hvor på nettet kan man se post match intervjuer ol etter hver kamp?

Peter

• Gjest
« Svar #295 på: 09. April 2012, 19:30 »
BBC og Skysports.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 09. April 2012, 19:41 »
Vi sliter lenge med å få igang angrepsspillet mot Bolton og det er ingen imponerende kamp før BenArfa scorer perlemålet sitt. BenArfa har vert livsviktig de siste fem kampene. Fyren har stått for så mye av kreativiteten. Sammen med Cisse skal han ha en stor takk for at vi ligger der vi ligger. Hadde aldri i livet trodd at vi skulle ligge to poeng bak tredjeplassen så sent i sesongen, og for en seiersrekke det har blitt! Helt fantastisk.

Men over til Ba. Nå begynner jeg å bli litt lei Ba. Greit han kan vere sur for at han ikke spiller bra om dagen, men du slår ikke mot treneren eller hva det var. Nå får han virkelig ta tak i seg selv for forsetter han slik blir det rimelig tåpelig. På tide å droppe egoet litt og få frem gleden igjen. Pardew gjorde helt rett i å sette inn Ameobi som spiller en langt bedre kamp.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 09. April 2012, 19:42 »
I dag slår jeg på stortromma med en Sam Adams eller to... Så er det bare å vente og håpe på Fulham kampen!  :smug:
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #298 på: 09. April 2012, 19:47 »
Clint Dempsey. DO YOUR SHIT.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 09. April 2012, 19:53 »
Ba er nok bare frustrert. Og er vel litt som en unge som får se en yngre søster/ bror. Så plutselig er det lillebror cisse som tar oppmerksomheten.virker som ba syns det er litt vanskelig takle etter å ha vært den STORE helten i hele år. Men er vel ganske naturlig. En spiss skal være litt forbanna når han blir bytta ut. Jeg velger tro han snart scorer og vi alle blir lykkelige. Formsvikt skjer alle. Van persie har ikke putta på 4 kamper blant annet.