20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2  (Lest 55500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2
« Svar #315 på: 09. April 2012, 22:27 »
Seriøst, mannen har scoret 16 mål for oss denne sesongen og skal ha MYE av æren for at vi ligger der vi ligger!

Ja, da er det jo helt greit at han skriker "fuck off" til Pardew og nekter å ta han i hånden fordi han ble byttet ut, og det faktisk var til lagets beste at han ble det. I tillegg har han nesten ikke har bidratt en dritt de siste kampene annet enn å skli eller miste ballen..
« Siste redigering: 09. April 2012, 22:32 av Eriksen »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #316 på: 09. April 2012, 22:33 »
Uavhengig av hva man bidrar med eller ikke, en bør ikke si "fuck off" til sjefen sin. Lov å være frustrert over å bli tatt av, men dette er andre kamp på rad.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 09. April 2012, 22:35 »
Seriøst, mannen har scoret 16 mål for oss denne sesongen og skal ha MYE av æren for at vi ligger der vi ligger!

Ja, da er det jo helt greit at han skriker "fuck off" til Pardew og nekter å ta han i hånden fordi han ble byttet ut, og det faktisk var til lagets beste at han ble det. I tillegg har han nesten ikke har bidratt en dritt de siste kampene annet enn å skli eller miste ballen..

Det var da voldsomt? Det jeg reagerer på er folk som henger seg mer opp i det, enn at han har vært enorm for oss denne sesongen, at ben arfa scoret et av årets mål idag og det faktum at vi ligger ann til europaspill.

Men om dere heller vi sutre over at Ba er sur, så go ahead ;)
Same old Shearer, always scoring!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #318 på: 09. April 2012, 22:40 »
Det er jo ikke snakk om noe enten/eller her. Vi diskuterer noe som en del anser som en relativ viktig hendelse i kampen. Det andre du nevner er også viktige ting fra dagens kamp, men de bildene som ble vist av Ba og Pardew er noe jeg faktisk velger å henge meg opp i! Hvis du ikke vil diskutere det, så bare la vær å skrive noe :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 09. April 2012, 22:42 »
Er vel ingen som sutrer så voldsomt over Ba. Klart det blir lagt merke til når en som har bøttet inn med mål går så lenge uten mål. Ba gjør det heller ikke bedre med å oppføre seg slik som han gjør. Du sier ikke banneord til treneren og skyver Pardew vekk når han prøver å gi en klapp på skulderen til Ba. Ba bør skjerpe seg! Er ingen andre seg selv han bør kjefte på. Ba spilte elendig, er ikke venn med ballen og ble fortjent byttet ut. Liker Ba veldig godt men denne oppførselen han driver med nå må han legge av seg ganske kjapt..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 09. April 2012, 22:42 »
Hehe, jaja er klart det. Men det ble nevnt 30 ganger i samme tråd, av en fyr jeg aldri har sett skrive noe positivt om Ba, eller noe annet igrunn.. Og da skjønner jeg ikke helt greia :)

Men selvfølgelig, ingen er større enn klubben(Shearer er dog close) osv, så skal ikke ha noe av sånn oppførsel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 09. April 2012, 22:47 »
Jeg synes ikke det er heldig at Ba gjør det han gjør når han blir byttet ut, men jeg har full forståelse for at han er skuffet, og man må kunne akseptere en slik situasjon en gang, hvis bare han sier unnskyld etterpå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 09. April 2012, 22:47 »
Hehe, jaja er klart det. Men det ble nevnt 30 ganger i samme tråd, av en fyr jeg aldri har sett skrive noe positivt om Ba, eller noe annet igrunn.. Og da skjønner jeg ikke helt greia :)

Men selvfølgelig, ingen er større enn klubben(Shearer er dog close) osv, så skal ikke ha noe av sånn oppførsel.

Haha, jeg har skrevet så mye positivt om Ba forskjellige steder at du skulle bare ha vist.

Men den siste tiden har jeg dessverre ikke hatt så mye positivt å skrive  :-\

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #323 på: 09. April 2012, 22:48 »

Her er jeg enig med deg! ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 09. April 2012, 22:48 »
Men da er det greit :) Legger'n død.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #325 på: 09. April 2012, 22:55 »
Chelsea kommer til å havne bak oss, de er altfor ustabile og har ikke få kamper igjenn, 2xbarcelona, tottenham, Newcastle, arsenal... Tror det kommer til å bli for tøft for de, å henge med inn i Pl. Tror spørmålet er om vi klarer og holde på den fine formen vi er inne i, og om Tottenham klarer å snu den dårlige trenden. Det har også en del kjipe oppgjør borte mot lag, som kan trenge noen poeng for å sikre seg kontrakt i serien

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 09. April 2012, 23:08 »
Demba Ba ‏ @dembabafoot  Svar  Retweet  Favoritt · Åpne

I have to say......the toon army fans are great ;-) and 3 song for me are the best. Guess???
38m
Cameron Tait ‏ @CTait10  Svar  Retweet  Favoritt · Åpne

@dembabafoot keep drinking that syrup demba, form is temporary class is permanent
Retweetet av Demba Ba
  Som svar til Demba Ba
1t
Demba Ba ‏ @dembabafoot  Svar  Retweet  Favoritt · Åpne

Have you seen messi at SJP this afternoon??? Haha

Virker ikke så voldsomt sinna syns jeg!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #327 på: 09. April 2012, 23:19 »
Enig, Andy-. Forstår at det er bittert for en spiss å bli tatt av banen i motgang når han jobber på for å få et mål når vi har 0-0 på hjemmebane. Så lenge han er glad på Barfa og Cissè sine vegne, så ser jeg på det som en litt ikke-sak, men i det han begynner å forpeste laget med sutring, så kommer også jeg til å bli litt provosert.

Vi vet jo hva han kan, så ord som "ikke så farlig om han drar i sommer" støtter ikke jeg i hvert fall.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 09. April 2012, 23:20 »
Nå har jeg ikke sett situasjonen med Ba, men han er jo et konkurransemenneske og det er klart det kan gå litt varmt i toppen i kampens hete, men han er nok alt i alt veldig godt fornøyd med lagets prestasjoner til tross for at han ikke er helt i form.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 09. April 2012, 23:22 »
Kan ikke bare komme på twitter å si noe koselig etterpå, så er alt greit :)

Men er trist slik som det har utviklet seg etter ACN.

Vi vet jo alle at han kan så mye bedre.  :coloccini: