20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #690 på: 27. Feb. 2012, 16:03 »
Nå var det ein oversikt til snkz som etterlyste det.

Takk Christian :)

Ser jo fort at feks Liverpool har hatt et mye vanskligere programm enn oss og dermed også har vi en grunn til at de havner dårligere ut. Manu har heller ikke hatt det så mye lettere.
Det vil ikke jeg si. Vil si vi har hatt noenlunde likt..

Liverpool har møtt: Man City, Stoke City, Bolton, Wolves, Tottenham og Man Utd
Chelsea har møtt: Wolves, Sunderland, Norwich, Swansea, Man Utd, Everton og Bolton
Arsenal har møtt: Fulham, Swansea, Man Utd, Bolton, Blackburn, Sunderland og Tottenham 
Vi har møtt: Man Utd, QPR, Fulham, Blackburn, Villa, Tottenham og Wolves.

Uten å ta hensyn til hjemme og bortekamper.

Chelsea har i hvert fall hatt det lettest.
Synes selv Pool i hvert fall har hatt det litt hardere enn oss. Men det kan jo være min mening.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 27. Feb. 2012, 16:06 »
Nå var det ein oversikt til snkz som etterlyste det.

Takk Christian :)

Ser jo fort at feks Liverpool har hatt et mye vanskligere programm enn oss og dermed også har vi en grunn til at de havner dårligere ut. Manu har heller ikke hatt det så mye lettere.
Det vil ikke jeg si. Vil si vi har hatt noenlunde likt..

Liverpool har møtt: Man City, Stoke City, Bolton, Wolves, Tottenham og Man Utd
Chelsea har møtt: Wolves, Sunderland, Norwich, Swansea, Man Utd, Everton og Bolton
Arsenal har møtt: Fulham, Swansea, Man Utd, Bolton, Blackburn, Sunderland og Tottenham 
Vi har møtt: Man Utd, QPR, Fulham, Blackburn, Villa, Tottenham og Wolves.

Uten å ta hensyn til hjemme og bortekamper.

Chelsea har i hvert fall hatt det lettest.
Synes selv Pool i hvert fall har hatt det litt hardere enn oss. Men det kan jo være min mening.
Litt. Du skreiv mye vanskeligere, men ja litt vanskeligere.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 27. Feb. 2012, 16:12 »
Jepp, jeg skrev litt for mye og du litt for lite ;)

Egentlig veldig urelevant  :coloccini:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 27. Feb. 2012, 19:20 »
Nei, då vart det stille gitt...

Men jeg ser det heller ikke som noen "unnskyldning" at det er greit vi dummer oss ut fordi de andre også gjør det?

For det første, eg trur du lyte finna deg ein ny klubb viss du ikkje toler at me dummar oss ut. Det som er sikkert kvar sesong er at Nufc går på 2 eller fleire smellar og dummar seg skikkeleg ut. Kva klubb har du fulgt dei siste 15 åra? ;)

Dette var ein diskusjon mellom meg og Flatlinja. Han meinte resulata våre var dårlege, noko eg sa dei ikkje var. Det kom an på kor langt tilbake ein gjekk. Ein downperiode, sei for eksempel i Desember, er ganske vanleg for oss. Derfor rekna eg dei siste 2mnd og dei siste 9 kampane. Sidan Flatlinja sa at formen vår var nedrykksform so ville eg vise kor mange andre lag i toppen, ja me ligg faktisk i toppen sjølv om me spelar som eit League 2 lag med "Kinnear 2" ved roret (det siste var ironi og retta mot dykk to :) ), som og styrer mot nedrykk. Og utifrå resultata dei siste 9 kampane so er det fleire enn oss. Det verte ein bra sesong i Championship neste sesong med so mange gode lag.