20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #660 på: 26. Feb. 2012, 22:29 »
Ser du ikke at du motsier deg selv i det innlegget?

Nei. Jeg er enig i at forsvaret vårt har svakheter, men jeg tror IKKE løsningen er å legge seg bakpå.
Det er der jeg er uenig med Pards. Og de siste måneders resultater har en tendens til å støtte mitt syn.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 26. Feb. 2012, 22:29 »
Til dei som seier Ben Arfa er ego, sjå t.d kampen mot QPR her:

Synst Ben Arfa gir frå seg ballen mange ganger eg.

Ben Arfa er ikkje noko Messi, Silva eller Modric i mine auger. Men han er langt bedre enn R.Taylor og Obertan, og er Messi iforhold til dei to. Er det rart folk ønsker seg Ben Arfa på bana?

Det er den siste gode kampen vi har spilt - og da spilte vi bra etter at Ben Arfa kom inn og vi faktisk la om formasjonen til 4-2-3-1. Raylor og Guthrie lå dypere, mens vi hadde en trio bestående av Benny, Jonas og Best fremfor der og Shola alene på topp. Vi skapte ikke grusomt med sjanser - men vi maktet holde ballen i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 26. Feb. 2012, 23:12 »
Synes vi var gode 1. omgang mot Fulham også, da med Ben Arfa og Guthrie i hovedrollene. Første omgang mot B'burn var forferdelig, og da var det å ta ut Hatem et steg i riktig retning. Veldig vanskelig å lese noe annet enn at vi presterer jævlig ustabilt når han spiller. Da kan jeg godt skjønne at man foreløpig velger Obertan eller Raylor, der man i større grad vet hva man får. Selv om ikke det er all verden, så har det i alle fall gitt resultater.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #663 på: 26. Feb. 2012, 23:23 »
Selv om de ikke tilbyr noen ting? I mange kamper er det så godt som usynlige, eller verre - gjør masse dårlig...uten å tilby noe av det Ben Arfa kan diske opp med.

Det blir for enkelt å peke på ben arfa som den ene utløsende faktoren for om vi har gjort det bra eller dårlig.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #664 på: 26. Feb. 2012, 23:24 »
Er det noen som gjør det?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #665 på: 26. Feb. 2012, 23:26 »
forbausende mange..

siterer en annen fan:

"The moron count is getting scaring high in here. I've said this before and I'll repeat it, find an example of Ben Arfa being lazy. An example of him not being technically good at tackling or heading doesn't count, find an example to back up your s****, you won't, because there aren't any. The fact that we've even lowered ourselves to this debate is sickening, he's a f***ing playmaker who creates things, not a carthorse there to stop the other team playing, we don't need 11 of those players on the pitch every single week.

Bobby would be shaking his head at so many of you clueless twats, Pardew included."

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #666 på: 26. Feb. 2012, 23:36 »
Dette handler for min del ikke om at han er lat. Det synes jeg absolutt ikke at han er. Jeg har tidligere nevnt at den defensive jobbingen hans ikke er så ille som mange skal ha det til. Spørsmålet mitt er om han passer med de 10 andre som skal spille? En 11'er skal i mitt hode bestå av de 11 som gjør hverandre best, ikke nødvendigvis de beste 11 individene. Jeg håper at Pardew sakte, men sikkert prøver å få Ben Arfa inn i laget. Det vil nok være det beste for oss på lang sikt, skjønt jeg tror ikke det vil være det beste nå.
Hvis en en sentralstamme i laget består av Krul, Colo, NY STOPPER(Tayls), Cabaye, Tiote, Ben Arfa, Ba & Cisse, har vi et jævlig godt fundament. Men hindringen består i å gjøre disse jævlig gode sammen. For det er det som har gjort at vi er der vi er i år, samt at det var suksessoppskriften i fjor; laget var skamgode sammen!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #667 på: 26. Feb. 2012, 23:39 »
Skamgode har vi aldri vært, vi var mer solide med Taylor defensivt - men offensivt var det like magert fremover.

Klarer ikke Pardew å få en spiller som Ben Arfa til å passe inn på bekostning av Obertan og Taylor, så er han ikke en bra nok manager.

Hjelper heller ikke at Ben Arfa må spille foran Danny Simpson.

Editert: Har fjernet usakeligheter. EK.
« Siste redigering: 27. Feb. 2012, 08:03 av ElvenKind »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 26. Feb. 2012, 23:41 »
Det store spørsmålet vi til slutt ender med her er jo hvordan i helvette Ben Arfa skal kunne bli bra når han aldri får en skikkelig sjanse over tid. Igjen kan Obertan nevnes: Startet vel de første 15 seriekampene for oss, selv om den ene prestasjonen var værre enn den andre. Han fikk sjanse, på sjanse, på sjanse. Ben Arfa fikk sjansen i de 3 kampene vi egentlig ikke skulle ha sjans, borte mot City og ManU samt hjemme mot Chelsea. Hvorfor i alle dager fikk han sjansen mot disse? Hvorfor ble han henvist til benken etter dette? Hvorfor kommer Gosling og Ferguson inn på banen mot Spurs mens Ben Arfa blir sittende på benken? Det er så mye i denne saken som skurrer noe helt jævli.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 26. Feb. 2012, 23:44 »
Ben Arfa kom innpå i går og hadde to store muligheter. Allikevel er han den så får mest tyn. Hadde han scora på et av forsøkene(Noe han har gjort tidligere), så er han plutselig Supermann. Jeg forstår det virkelig ikke :)

Ben Arfa er da vitterlig nok ikke den som får mest tyn! Det var noen som kommenterte innsatsen hans, på lik linje med alle andre. Mange fler slengte seg på i diskusjonen, og dermed ble det en lang diskusjon om han.
Med enkelte unntak, var det heller ingen som slaktet Benny. Men han fortjente ikke mye skryt innsatsen sett under et, selv om han hadde et godt skuddforsøk som uheldigvis ikke skrudde nok. Noe som rett og slett er uflaks.

Bortsett fra noen som ønsket han solgt eller skutt. :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #670 på: 26. Feb. 2012, 23:49 »
Derav "med enkelte unntak". :P
Men det tilfellet jeg tenker på, var såpass søkt at det nesten ikke burde taes med :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 27. Feb. 2012, 08:06 »
Det blir for enkelt å peke på ben arfa som den ene utløsende faktoren for om vi har gjort det bra eller dårlig.

Kven gjer det? Eg trur dei fleste her inne vil sjå Ben Arfa føre Obertan og Raylor! Synd at Marv er ute med skade. Han kunne kanskje vore eit betre valg enn Hatem. Det ligg i Pardew sitt syn på fotball og måten laget spelar og fungerar på. Slik han ser det. Det er synd. Det verte likevel for enkelt å sei at Pardew ikkje har noko framtid i NUFC grunna av at han ikkje brukar HBA. 

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 27. Feb. 2012, 08:09 »
Ser du ikke at du motsier deg selv i det innlegget?

Nei. Jeg er enig i at forsvaret vårt har svakheter, men jeg tror IKKE løsningen er å legge seg bakpå.
Det er der jeg er uenig med Pards. Og de siste måneders resultater har en tendens til å støtte mitt syn.

Resultatane våre har vel vore bra dei. Spesielt med tanke på Afrikameisterskapet. Kven hadde trudd det tidleg i Januar? So det støyttar vel ikkje ditt syn likevel. Men spelet vårt og prestasjonane i 90min + overtid er det veldig mykje å sei på! Det har vore ekstremt svakt til tider. Me er rett og slett veldig ustabile i løpet av ein kamp. Det varierar frå veldig bra til ekstremt dårleg i løpet av 10 minuttar.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 27. Feb. 2012, 08:19 »
Etterlyser forøvrig debattantene som foretrekker Pardews "play ugly and win"  over Wenger`s "beautiful fotball" . Hvor var dere da Tottenham ble most 5-2 i dag? Dèt laget "didnt let their hair down" ihvertfall  ::p

Først vil eg spørja deg om kven desse i so fall er? Det høyres ut som me har spelt som Stoke eller Wolves heile sesongen. Einaste grunnen til at Arsenal vann var at dei etter 30 minuttar starta kriga. Dei kjempa Spurs ut av spelestilen sin og vann so og seia alle duellar. Ja, dei kontra og spelte til tider vakker fotball, men det var kriging og kjemping som vann dei kampen. Er vel noko kjent med det? Roscisky såg ut som Tiote utpå der...
Og eg kontrar og lurer på kor er dei som hylla Redknapp for å ikkje teinkje taktikk men kunn be spelarane om å "utfalda" seg sjølv og spela "fin" fotball?. ::p Eg såg han prøvde seg med taktikk i pausen, men det fungerte dårleg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 27. Feb. 2012, 08:25 »
 :gp: