20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #540 på: 25. Feb. 2012, 19:48 »
Pardew etter kampen:

http://www1.skysports.com/football/news/11661/7546725/Pardew-Feels-like-defeat

b.la skuffet over at vi hadde så lite ballinehav
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #541 på: 25. Feb. 2012, 19:49 »
Satt på spissen - hva er vitsen med en spiller som bare løper rett mot mål hver gang han får ballen, uansett hvilken posisjon han befinner seg i, uansett om det står tre eller fem spillere i veien, og selv om en enkel pasning ville gjort alt så mye lettere? HBA er teknisk god, men hvor er spilleforståelsen?
Hva er vitsen med å spille med en Ryan Taylor som er like fryktelig fremover som han er bakover? Hva er vitsen med å spille med en Gabriel Obertan som ikke vet hvordan man runder en spiller og heller slår en støttepasning 99 av 100 ganger?

R. Taylor er sikkert ikke en klassespiller bakover, men Ben Arfa kan jo ikke spille bakover. R. Taylors pasninger og innlegg er sikkert ikke perfekte, men Ben Arfa slår jo ikke pasninger og innlegg. Og jeg vet ikke hvorfor du kritiserer Obertans mangel på støttepasninger når Ben Arfa er sammenligningsobjekt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 25. Feb. 2012, 19:50 »
Pardew etter kampen:

http://www1.skysports.com/football/news/11661/7546725/Pardew-Feels-like-defeat

b.la skuffet over at vi hadde så lite ballinehav
Tips til Pardew: Involver midtbanen. Vi er jo værre enn Stoke om dagen når det gjelder å slå lange baller. Ingen plan over spillet, handler bare om å slå den ballen høyt og langt å håpe at Ba eller Cisse skal gjøre noe magisk.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 25. Feb. 2012, 19:56 »
Tror han tenker på at midbanen ga vekk ballen når de først var innvolvert
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 25. Feb. 2012, 19:58 »
Satt på spissen - hva er vitsen med en spiller som bare løper rett mot mål hver gang han får ballen, uansett hvilken posisjon han befinner seg i, uansett om det står tre eller fem spillere i veien, og selv om en enkel pasning ville gjort alt så mye lettere? HBA er teknisk god, men hvor er spilleforståelsen?
Hva er vitsen med å spille med en Ryan Taylor som er like fryktelig fremover som han er bakover? Hva er vitsen med å spille med en Gabriel Obertan som ikke vet hvordan man runder en spiller og heller slår en støttepasning 99 av 100 ganger?

Det har jo vært nevnt hundre ganger, men hvordan i alle dager skal Ben Arfa få sjansen til å skinne når han aldri får en skikkelig sjanse? Obertan fikk sjanse på sjanse uten å prestere, mens Ryan Taylor ikke engang fikk spille fast for og i CCC. La Ben Arfa få de samme muligheten da, så kan vi dømme han!

Fordi dei har innsett at det finnest 10 andre på laget, og forholder seg til dei. Dei har heller ikkje nokke behov for å vise seg fram mest mulig, så lenge laget vinner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 25. Feb. 2012, 19:58 »

R. Taylor er sikkert ikke en klassespiller bakover, men Ben Arfa kan jo ikke spille bakover. R. Taylors pasninger og innlegg er sikkert ikke perfekte, men Ben Arfa slår jo ikke pasninger og innlegg. Og jeg vet ikke hvorfor du kritiserer Obertans mangel på støttepasninger når Ben Arfa er sammenligningsobjekt.

Prater mye piss nå syns jeg. Ben Arfa var flink førsteforsvarer i dag - var kjapt oppe i press på ballfører når Wolves hadde ballen på hans side. Han jobba også fint opp i et ballmist han hadde. Ben Arfa spilte ofte bra entouch-fotball. Alt av fotball vi spilte mot slutten gikk innom Ben Arfa omtrent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 25. Feb. 2012, 20:00 »
Fordi dei har innsett at det finnest 10 andre på laget, og forholder seg til dei. Dei har heller ikkje nokke behov for å vise seg fram mest mulig, så lenge laget vinner.
La Ben Arfa få like mye tillitt da, så vil jeg tro at vi ser en helt annerledes spiller enn det vi ser i dag.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 25. Feb. 2012, 20:03 »
La Ben Arfa få like mye tillitt da, så vil jeg tro at vi ser en helt annerledes spiller enn det vi ser i dag.

Når det går på bekostning av laget og mønsteret vårt, så synest eg ikkje vi har råd til det. HBA tar for stor plass i dagens lag, og når han har en dårlig dag, får det all for stor effekt på laget.

Christian

• Gjest
« Svar #548 på: 25. Feb. 2012, 20:04 »
Jonas: 2225 min 2 mål 3 assist
R.Taylor: 1889 min 2 mål 5 assist
Obertan: 1489 min 1 mål 3 assist
Ben Arfa: 611 min 2 mål 3 assist

NB! Det gjeld kun PL.

Edit: Kan legge til R.Taylor og Jonas også
« Siste redigering: 25. Feb. 2012, 20:09 av Christian »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 25. Feb. 2012, 20:12 »

Når det går på bekostning av laget og mønsteret vårt, så synest eg ikkje vi har råd til det. HBA tar for stor plass i dagens lag, og når han har en dårlig dag, får det all for stor effekt på laget.
På bekostning av laget og mønsteret? Hvilket mønster er det du snakker om? Hvis Pardew skal fortsette med denne hoofe-taktikken sin så skjønner jeg godt at Ben Arfa ikke spiller.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #550 på: 25. Feb. 2012, 20:12 »
Ser heller meir av Ben Arfa enn Obertan, synd at ikkje eit av hans skudd i dag gjekk innanfor stengene :grine:
Savner gøtsen som var i laget mot feks Man U,der ein jobba for kvarandre!
Er nok ikkje god nok for europa trur eg,må vinna og styra slike kampar som dette då :'(
Forbanna og skuffa no !

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 25. Feb. 2012, 20:18 »
Den statestikken er jo egentlig ikke i Barfa favør. Han spiller der fremme stort sett og har like mange mål som taylor som back.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 25. Feb. 2012, 20:20 »

På bekostning av laget og mønsteret? Hvilket mønster er det du snakker om? Hvis Pardew skal fortsette med denne hoofe-taktikken sin så skjønner jeg godt at Ben Arfa ikke spiller.

Ja, du sier OM han skal fortsette med det. Vi har spilt en direkte spillestil denne sesongen, men i Ben Arfa har vi en spiller som senker tempoet med føring og lite framdrift. Og når du klager på spillet dei siste ukene, som har vert basert på lange baller (kun negativt i dine ord), koffor vil du då se HBA og ikkje Shola f.eks?

Christian

• Gjest
« Svar #553 på: 25. Feb. 2012, 20:21 »
Den statestikken er jo egentlig ikke i Barfa favør. Han spiller der fremme stort sett og har like mange mål som taylor som back.
Kødder du? Ben Arfa har 611 min, og fått til sånn ca samme antall som Obertan, R.Taylor og Jonas med over dobbelt så mange min på bana.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 25. Feb. 2012, 20:22 »
Ja, du sier OM han skal fortsette med det. Vi har spilt en direkte spillestil denne sesongen, men i Ben Arfa har vi en spiller som senker tempoet med føring og lite framdrift. Og når du klager på spillet dei siste ukene, som har vert basert på lange baller (kun negativt i dine ord), koffor vil du då se HBA og ikkje Shola f.eks?
Fordi jeg ønsker at vi skal spille fotball?