20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760182 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4890 på: 30. Aug. 2012, 17:24 »
faen at jeg aldri lærer, vi blir linket til gode spillere hele vinduet og ender opp med som vanli 0. har kun sett
debuchy i EM,men tenkte med en gang at det var for godt til å være sant at vi skulle henta han så "billi".
visst han går til real for 5mp så spyr jeg. vi går ut og sier at målet er topp4,men vi kan ikke betale 5mp for
en av europas beste backer som ønsker å komme til klubben vår, og samtidig er vi villig til å gi 15mp for en spiller som en neppe går rett inn på laget og skal konkurrere med 2 av ligaens beste spisser. for den summen kunne vi fått kvalitet inn på alle steder vi trenger det pluss en dugenes spiss. har og vanskelig for å se at en AC signering vil ha noe spes effekt på økonomien i klubben... de fleste har vel en drakt med navnet hans på innerst i skapet( engelsksmenn har ikke råd til å brenne klærne sine) og no drakt salg boom kommer det ikke til å bli,og stadion er full uansett. nei dette vinduet ble en skuff og frykter at det siste døgnet kun kan bringe noe negativt selv om pardew har sakt at de ikke skal stille seg i samme situasjon som da AC gikk flere ganger.. hadde mareritt inatt om at cabaye går rett før vinduet stenger og pardew sier opp i protest og sesong er spolert... men men,pleier ikke være sanndrømt så det blir vel bare en stille deadline day for oss men de andre styrker stallene sine og det er plutselig 5-6 lag som er like sterk som oss uten om the big 3....

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4891 på: 30. Aug. 2012, 17:41 »
Hvis alt rakner og vi ryker ut av alle turneringer og er hekta av i PL, som dere sier, så er det antageligvis mer enn mangel på ny høyreback som er problemet. Selv om man er misfornøyd med at vi ikke har fått alle de kjøpene man har drømt om, trenger man vel ikke bli helt hysterisk? Vi har tross alt henta Ajax' kanskje beste spiller, i tillegg til tre andre som kan gjøre en god jobb i både LC og EL.

On another note; se på West Ham. Har handla i hytt og gevær og kjøpt mange av de navnene som har blitt snakket om her inne. Tar en gjennomtenkt og nøktern strategi any day over den type shopping, som er en blanding av å please fansen og kjøpe bare for å kjøpe.

Men nå begynner det å bli hakk i plata fra meg også her, merker jeg.
Oscillons From The Anti-Sun

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4892 på: 30. Aug. 2012, 18:20 »
Lurer på om spillere som van der Wiel og Pieters  er helt utelukket... Vi trenger en spiss og en forsvarer, uansett!!!

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4893 på: 30. Aug. 2012, 18:23 »
Hvis alt rakner og vi ryker ut av alle turneringer og er hekta av i PL, som dere sier, så er det antageligvis mer enn mangel på ny høyreback som er problemet. Selv om man er misfornøyd med at vi ikke har fått alle de kjøpene man har drømt om, trenger man vel ikke bli helt hysterisk? Vi har tross alt henta Ajax' kanskje beste spiller, i tillegg til tre andre som kan gjøre en god jobb i både LC og EL.

On another note; se på West Ham. Har handla i hytt og gevær og kjøpt mange av de navnene som har blitt snakket om her inne. Tar en gjennomtenkt og nøktern strategi any day over den type shopping, som er en blanding av å please fansen og kjøpe bare for å kjøpe.

Men nå begynner det å bli hakk i plata fra meg også her, merker jeg.

er vel et par andre på ajax jeg hadde satt mer pris på enn anita.. men ser hvor du vil,er ikke alltid en kan kjøpe seg til suksess,men enn trenger ofte kjøpe for å bli bedre og 51baklengs var mest på topp 9 ifjor og holder ikke til noe topp 4. dette er ikke simmo sin feil men det beviser jo at forsvaret absolut bør forsterkes og det har vel pardew snakket om i de fleste vindu nå... og ser vel ikke helt for meg at curtis good er den forsterkningen han har snakket om.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4894 på: 30. Aug. 2012, 18:26 »
Tipper dette er nevnt før, men Jordan Rhodes er klar for blackburn. Forholdsvis dyr, 8 mp. Vil heller ha han eller satse fullt på Campbell i stedet for å hente carroll tilbake.
At vi er gjerrige når det gjelder debuchy, er bare håpløst. Med backer som debuchy og santon så nærmer vi oss bunnsolide bakover. En spiss bør kanskje være prioritet mtp. januar og afrika mesterskapet, men gi campbell noen innhopp og la han vise seg frem.

Frykter som flere andre at i og med at vi ikke signerer debuchy, så kan dette virke negativt inn på cabaye. Dermed frykter jeg cabaye ryker i morra :/
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4895 på: 30. Aug. 2012, 18:30 »
Tipper dette er nevnt før, men Jordan Rhodes er klar for blackburn. Forholdsvis dyr, 8 mp. Vil heller ha han eller satse fullt på Campbell i stedet for å hente carroll tilbake.

de fikk han for 8, ja... Det tror jeg faktisk han er verdt. Mulig jeg må spise hatten min nå, men vedder på at han slår an om et par år. Gutten har tqalent så det holder.
Keep calm and put Shola on.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4896 på: 30. Aug. 2012, 18:49 »
8mill for Jordan Rhodes er helt vilt. Han har spilt i league one! Sykt dyrt. Jeg er sikker at ingen går ut i dag/morgen. Og tror vi får 1 inn. Jeg tror van der wiel kommer inn i morgen og tror han eller deb blir hipp som happ. Ellers er jeg fornøyd med vinduet. Ut guthrie inn anita. Ut best , campbell opp fra junioravd. Perfekt. Pluss talenter både på midten og forsvar. Vi er klart forsterket fra i fjor med tanke på marveaux og saylor er tilbake:)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4897 på: 30. Aug. 2012, 18:55 »
Jeg tror fremdeles Deb er Newcastlespiller innen morgendagen er omme. Men det er sjokkerende stille akkurat nå, men jeg håper det er et godt tegn og at de jobber på spreng bak kluissene for å få inn 1-2 spillere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4898 på: 30. Aug. 2012, 19:06 »
Jeg hadde hatt trua på Debuchy om Lille ikke hadde kvalifisert seg til CL-gruppespillet i går. Nå som de klarte det, så har jeg ingen tro på den dealen dessverre.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4899 på: 30. Aug. 2012, 19:19 »
The medical staff have only been asked to work until 9pm tomorrow, they don't expect anyone to be coming in but they have been prepped for Danny Simpson to have another medical as he's expected to sign a new contract.     

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4900 på: 30. Aug. 2012, 19:20 »
The medical staff have only been asked to work until 9pm tomorrow, they don't expect anyone to be coming in but they have been prepped for Danny Simpson to have another medical as he's expected to sign a new contract.     
Bare piss. Må ikke tro på alt som en fjott noterer ned på NO.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4901 på: 30. Aug. 2012, 19:43 »
Sky Sports News ‏@SkySportsNews
Sky Sources: West Ham close to agreeing season-long-loan deal with Andy Carroll

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4902 på: 30. Aug. 2012, 19:56 »
Nå er det vel uansett ikke klubbens medical staff om utfører medisinsk sjekk i forbindelse med overganger, det utføres av noen eksterne av forsikringsårsaker. Iallefall det jeg har lest tidligere.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4903 på: 30. Aug. 2012, 20:08 »
Oliver Kay ‏@OliverKayTimes
RT @RorySmithTimes: From @TonyBarretTimes - Carroll undergoing medical at West Ham after #LFC accept loan bid: http://thetim.es/Q4LAKh (£)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4904 på: 30. Aug. 2012, 20:16 »
Fan heller...