20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 761509 ganger)

0 medlemmer og 58 gjester leser dette emnet.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4860 på: 29. Aug. 2012, 23:35 »
Lurer på hva vi stiller med om Cisse og Ba mot formodning skal spille Afrikamesterskap...

Sholadinho :happy:

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4861 på: 29. Aug. 2012, 23:39 »
Jippi! Han hadde jeg glemt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4862 på: 29. Aug. 2012, 23:42 »
Hehe. Det er fordi det er stor sannsynlighet for at han er skadd når ACN tar plass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4863 på: 29. Aug. 2012, 23:46 »
Da blir det 4-6-0 formasjon.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4864 på: 29. Aug. 2012, 23:49 »
Kort oppsummert og ja Igrinde, min siste post i denne tråden  :toon: :skaal: :cheers2::

Kva skjedde? ;) Eg tippar me går for Carroll i 2330 tida på fredag og helikopteret tek av og det gjer dei i Tv2-studio og!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4865 på: 29. Aug. 2012, 23:54 »
Nå må dere ikke ta alt Pardew sier seriøst, da. Skal ikke se bort i fra at han kun spiller et spill når han kommer med sånne utsagn. Kan godt hende de jobber med overganger og som må vente til Januar, som med f.eks Cisse.

Men jeg blir selvfølgelig skuffet om det ikke kommer inn noen nå, siden jeg føler Newcastle endelig har muligheten til å bygge opp et enda sterkere lag som for fult kan kjempe om en topp-4 plassering.

:gp: Uhorvelig mengder repeteringer på denne tråden, men enig i denne. Regner også med at det ikke er for drøyt hold i ryktene om Real/Debuchy når den ennå ikke er havnet på selve SkySports og kun var på 24 jmf. Galatasary/Ba-ryktene.

Btw: El Clasico. Phew! FOR EN FØRSTE OMG.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Venter i spenning...

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4868 på: 30. Aug. 2012, 02:50 »
Håper det stemmer at Rodgers må selge for å kunne kjøpe, imotsetning til hva Kenny Daglish måtte.
Om Rodgers skal få klubben på frem bør han få inn ett par spillere til, noe som burde føre til at vi kan presse prisen på Carroll bra ned.
Det virker som vi er det eneste alternativet for Carroll om han skal forlate Liverpool, så her er det vi som sitter med makten. Hadde vært herlig om LFC og Rodgers måtte bite i det sure eplet og selge for en billig penge.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4869 på: 30. Aug. 2012, 07:45 »
Lurer på hva vi stiller med om Cisse og Ba mot formodning skal spille Afrikamesterskap...

Step forward Xisco (Francisco Jiménez Tajeda hvis dere var usikre på hvem jeg mente).....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4870 på: 30. Aug. 2012, 08:02 »

Step forward Xisco (Francisco Jiménez Tajeda hvis dere var usikre på hvem jeg mente).....

Xisco, jeg velger deg!

Doh!

On a side note.

Mer Pardewsvada slik situasjonen er nå:

http://www.dailyecho.co.uk/sport/football/premier_league/9899642.Pardew_targets_Champions_League_for_Toon/
« Siste redigering: 30. Aug. 2012, 08:27 av snkz »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4871 på: 30. Aug. 2012, 08:20 »
Btw, er veldig god oppsummering på hva jeg føler bare ikke skrevet på min "kritiske" måte :D
Og beklager jeg bare "paster" hva en annen har skrevet, men synes han treffer spot on!
Faktisk verd en liten gjennomlesning

How very undwhelming. Dont think I've started a summer with so much optimism for it to slowly fade away by the end of August. The fact of the matter is we haven't brought enough players in order to mount a successful league campaign and a European challenge. We can all see what we need. It's criminal going into this so short at the back and up top. It's a huge risk.

I'm not over reacting, nor am i acting like a spoiled child, I'm just disappointed my club hasn't showed the level of ambition to push on to better things despite the best opportunity in a decade to really make a mark of the Premier League. If come tomorrow night we haven't signed anyone then the factor that'll be most irritating is the fact the core of our team is really something special. We've got the likes of Coloccini, one of the finest defenders I've seen at NUFC, we've got a thoroughly classy midfield and two strikers that we're s*** hot last season. We're not talking about a lack of ambition preventing us moving away from mid table mediocrity or a flirt with relegation, we're talking about a lack of ambition that'll see us turn from a good side, into a pretty fantastic team, that's the heartbreak of it all.

Another factor thats peeved folk is the fact that we've been here before. The similarities between summer 03/04 when a lack of investment saw us fail to qualify for the champions league and this summer are all to clear to see. That SBR side was a damn good side, just like our team last season and we fell away from the pack because we didnt push on, you could argue that we never really recovered from from that summer.

People arent asking for us to blow millions on superstars; most people just want to see a little drive and ambition from the board. People want to see the bar raised, not just aiming to achieve what we did last season. If we aimed higher and fell short of last seasons finish then so be it, but at least we had a pop. I really dont see how expecting the board to spend that extra million or two on a player, or bring in players in areas that we desperately need rather than just hoping Pardew can achieve what he did last season with a thread bare squad is too much to ask.
« Siste redigering: 30. Aug. 2012, 08:41 av snkz »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4872 på: 30. Aug. 2012, 09:42 »
Jeg er uenig. Jeg føler - hvis ryktene som har versert i media stemmer - at klubben har vist ambisjoner, men vi er inne i en ny tidsregning nå, og vi kommer ikke til å punge ut noen et par millioner ekstra, bare for å sikre oss den og den spilleren. Vi byr det vi føler spilleren er verdt, det vi ønsker å betale, og ferdig med det. Er ikke det godt nok, så får det bare være. Jeg føler også det er riktig av oss å ikke kjøpe hva som helst, bare for å kjøpe. Alle nye spillere skal være gjennomscoutet til tusen, og det skal være bred enighet fra styrerommet til materialforvalter om at denne spilleren skal vi gå for.

Hvis vi sikrer oss Andy Carroll i løpet av de siste 48 timene av overgangsvinduet mener jeg det er bra. Og hvis vi blir sittende med det vi sitter med i dag, så mener jeg det er godkjent, og at vi kan prøve på nytt i januar.

Jeg mener stallen er bred nok, og bredere enn den var i 2003/04. Jeg mener forskjellen på vår beste spiller og vår "dårligste" spiller er mindre enn den har vært på lenge. Riktignok skal det ikke mange skadene til før det begynner å bli skralt, men det skal en del skader til før det blir urovekkende skralt.

Jeg ville mer enn gjerne hatt inn Debuchy, Douglas og De Jong, i tillegg til Anita. Men det har ikke blitt sånn. Jeg legger meg ikke ned og griner av den grunn, og jeg mener det er ingen grunn til krisemaksimering.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4873 på: 30. Aug. 2012, 09:45 »
Litt off topic, men likevel en spiller vi burde være med i kampen om. Blackburn will have to pay a club record £10m to land Huddersfield Town striker Jordan Rhodes. Daily Mirror.
Keep calm and put Shola on.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4874 på: 30. Aug. 2012, 09:47 »
Var samme sytingen og klagingen på samme tidspunkt ifjor, om at kjøpene ikkje var gode nok osv.

Kom me ikkje på femte plass? og slo ikkje kjøpene til?

Eg håper virkleg på ein ny høgreback, resten er ein bonus.