20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4875 på: 30. Aug. 2012, 10:13 »
Litt off topic, men likevel en spiller vi burde være med i kampen om. Blackburn will have to pay a club record £10m to land Huddersfield Town striker Jordan Rhodes. Daily Mirror.
£10m for en spiller som aldri har prestert på høyere nivå enn League One? Nei takk!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4877 på: 30. Aug. 2012, 10:47 »
Litt off topic, men likevel en spiller vi burde være med i kampen om. Blackburn will have to pay a club record £10m to land Huddersfield Town striker Jordan Rhodes. Daily Mirror.
£10m for en spiller som aldri har prestert på høyere nivå enn League One? Nei takk!

Snakker ikke om å bruke 10, men vi bør henge med og følge med på budrunden. Kan vi få han for 5 er det faktisk et godt kjøp.
Keep calm and put Shola on.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4878 på: 30. Aug. 2012, 10:52 »
Det er mange som virker nervøse her inne nå. Jeg derimot tar det med klinkende ro. Jeg tror vi beholder alle spillere, og om en av spillerene skulle gå, så regner jeg med at overgangen vil bli på over £ 20 mill. Da får vi heller klare oss frem til januar og hente inn et par forsterkninger.

Overgangs vinduet er godkjent etter mine øyne hitill. Så klart kunne vi, for å få et supert lag, hentet inn høyre back/midtstopper og en spiss, men det ser problematisk ut.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4879 på: 30. Aug. 2012, 11:35 »
Dere som klarer å vente til januar.. Dere er klar over at halve sesongen da er over? Vi kan ha gått ut av LC og EL, vi kan ha falt helt av i ligaen (worst case selvfølgelig)... Liten trøst for meg pdd at vi KAN forsterke i januar.. :)
« Siste redigering: 30. Aug. 2012, 11:45 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4880 på: 30. Aug. 2012, 11:47 »
Dere som klarer å vente til januar.. Dere er klar over at halve sesongen da er over? Vi kan ha gått ut av LC og EL, vi kan ha falt helt av i ligaen (worst case selvfølgelig)... Liten trøst for meg pdd at vi KAN forsterke i januar.. :)

Tenker akkurat det samme.

Men jeg har bare innsett det skjer ikke noe og at Big Mike er den fucken han alltid har vært/er og den gjennfunne "fotballgleden" bare er pure BS og det er money all the way to the bank!

Han fikk bare litt "fred" når alt gikk over all forventning ifjor!
« Siste redigering: 30. Aug. 2012, 11:50 av snkz »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4881 på: 30. Aug. 2012, 11:50 »
Når jeg logger meg på i kveld, så håper jeg de nye meldingene i denne tråden består av rykter/nyheter, ikke at folk er fornøyd/misfornøyde :D
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4882 på: 30. Aug. 2012, 11:50 »
Når jeg logger meg på i kveld, så håper jeg de nye meldingene i denne tråden består av rykter/nyheter, ikke at folk er fornøyd/misfornøyde :D

Lykke til med den du  :coloccini:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4883 på: 30. Aug. 2012, 11:56 »
Hehe har mine tvil, men er lov og håpe :D
Har faktisk trua på vi henter carroll! Men må nok vente til i morgen med det.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4884 på: 30. Aug. 2012, 12:06 »
Uholdbart både for klubb og spiller i Carroll-saken. På nytt går Rodgers ut og sier at det å ha en 35-millionersmann som cover blir feil - og bare forsterker det vi alle veit om at han ikke har plass til ham i laget sitt. Om Carroll enda står like steilt på at han kun vil til Newcastle - så tror jeg enda det lukter lån med opsjon på kjøp. Det er også i mine øyne det aller beste alternativet. Da slipper vi sytet om at vi har brukt for mye penger på ham - samtidig som han kan få sjansen til å bevise på nytt at han funker jævla bra. Akkurat i denne saken har jeg trua på at det har lønnet seg veldig å være harde i forhandlingene. Jeg har altså trua ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4885 på: 30. Aug. 2012, 12:14 »
Jeg vil heller ha en plan b eller plan c høyreback!

Så kommer Carroll i neste rekke!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4886 på: 30. Aug. 2012, 12:15 »
I Carroll-"sagaen" har nok det vært det beste ja. Vi veit spilleren er tilgjengelig, og vil ha han på våre premisser. I tillegg vil han tilsynelatende kun til oss. Lån med opsjon er beste for de to viktigste partene; Newcastle United og Andy Carroll..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4887 på: 30. Aug. 2012, 12:17 »
Høyreback > Spiss

Rask spiss > Carroll

Det er nå min mening.. Uansett, så har eg et lite håp om at vi sikrer oss hvertfall en ny spiller iløpet de siste timene i dette overgangsvinduet!  :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4888 på: 30. Aug. 2012, 12:19 »
Høyreback > Spiss

Rask spiss > Carroll

Det er nå min mening.. Uansett, så har eg et lite håp om at vi sikrer oss hvertfall en ny spiller iløpet de siste timene i dette overgangsvinduet!  :)

Helt enig i dette :)

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4889 på: 30. Aug. 2012, 12:23 »
Liverpool er visstnok interessert i Walcott, gitt at de klarer å bli kvitt Carroll. Har et håp om at dette går.

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2012/08/30/liverpool-fc-to-bid-for-arsenal-s-theo-walcott-if-they-can-sell-andy-carroll-before-transfer-deadline-day-100252-31725282/3/#.UD6O4zoaCoc.twitter

Er Walcott interessert i å gå til Pool da? neppe.
Er overgangen med real og MD klar eller er det bare rykter fortsatt?