20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759810 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4020 på: 03. Aug. 2012, 12:38 »

Ser ut som at alle rundt oss nå begynner få sine handler på plass og begynner forberede seg sterkt og per dags dato er det vi som henger et stykke etter.

Ja det er vel ikke noe nytt..:S

At snkz er negativ og gjentar seg selv? Nei, du har helt rett, det er ikke noe nytt.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4021 på: 03. Aug. 2012, 12:55 »
Merkelig at Lille har brukt så lang tid på å finne en ny erstatter, enda ikke funnet en, men likevel hastet det så mye at Newcastle MÅTTE høyne budet sitt i går.. Lurer på om Lille i det hele tatt har prøvd å kjøpe en erstatter, eller om dette var planen hele veien. Virker som de drar ut tiden med vilje, for å så finne eneller annen unnskyldning på å avslutte forhandlingene. Skjønner godt at Debuchy blir frustrert!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4022 på: 03. Aug. 2012, 13:12 »
Ser ut som Carzola er sikra for Arsenal, klassekjøp i tilfelle!

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4023 på: 03. Aug. 2012, 13:33 »
Jeg har nevnt Vladimir Weiss som en ving vi burde hatt øynene åpne for, han har nå gått til Pescara. Kan umulig ha vært dyr og krevd voldsom lønn da. Her mener jeg vi burde ha kjent vår besøkelsestid...
Jeg vet at dette er et argument mange ikke liker, men hvorfor går han til Pescara? Tror du han er god nok for et lag som vil kjempe om CL-plassene i PL da? Hadde han vært god nok for det så hadde han ikke gått til et nyopprykket Serie A-lag som mest sannsynlig rykker ned igjen. Du ser jo hvilket nivå de henter/prøver å hente spillere på. Tarik Elyounoussi og Birkir Bjarnason.

Fair point det. Har ikke sett voldsomt mange kamper av han skal jeg innrømme, men har imponert meg det jeg har sett. Så mine tanker blir mye basert på hva de som kjenner spansk fotball sier, blant annet Petter Veland. Nå er det for seint uansett. In Carr we trust! :)

brenn så av 7 mill på Moussa Sissoko

Det kunne vel vært et av sesongens store scoop om han går for den prisen? Han har vel sutra litt for at han vil vekk?
« Siste redigering: 03. Aug. 2012, 13:40 av tool-nes »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4024 på: 03. Aug. 2012, 13:43 »
Merkelig at Lille har brukt så lang tid på å finne en ny erstatter, enda ikke funnet en, men likevel hastet det så mye at Newcastle MÅTTE høyne budet sitt i går.. Lurer på om Lille i det hele tatt har prøvd å kjøpe en erstatter, eller om dette var planen hele veien. Virker som de drar ut tiden med vilje, for å så finne eneller annen unnskyldning på å avslutte forhandlingene. Skjønner godt at Debuchy blir frustrert!
Ja så legg sriftlig transfer request. Da tror jeg hjulene hadde begynt gå. Snakk holder ikke. Carroll og pardew sa vel mye bare noen timer før vinduet stengte forrige januar. Skriftlig transfer request så må ledelsen selge.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4025 på: 03. Aug. 2012, 13:47 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4026 på: 03. Aug. 2012, 14:11 »
Definitivt ikke over. Tror nok enda han havner hos oss, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4027 på: 03. Aug. 2012, 14:13 »
tror ikke sagaen er over enda. http://www1.skysports.com/football/news/11661/7959261/Debuchy-waits-on-Lille-talks

"I have been at Lille for 20 years, a club I really love, for which I always gave my very best. I have never made a lot of noise and I don't want to start now.

herlig type da :wub: sånt liker jeg å lese.
Har tro på at dette ordner seg, er jo ikke insane mye penger det er snakk om men begge lagene vil vinne mest mulig på dette.
Men mener det burde skje en avtale snart, er lo ikke lenge til det braker løs.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4028 på: 03. Aug. 2012, 14:28 »
Dette dreier seg jo nå bare om penger.

Spørsmålet er jo om klubb eiere blir enig. Vi kjenner jo Ashley og Newcastle pengebruk. Klubbeieren til Lille virker ekstremt grådig og grisk, så spørs om det blir enighet.

Jeg synes vi går frem som et forbilde av hva pengebruk angår. Flere nasjoner har virkelig åpnet øynene og vist oss respekt for hvordan vi har truffet på tranferfronten. Klarer vi å hente Debuchy for 6,5 mill. Euro og han slår til, har Newcastle gjort det igjen.

Selv om mange synes 6,5 mill.Euro er lite i fotballverden, er det jo faktisk nesten 50 millioner kroner. 50 Millioner er fryktelig mye penger. Tenk hva man kunne fått for dette.

De nye fifa reglene vil snart komme, og jeg håper dette vil slå en demper for den ekstreme pengebruken noen klubber viser. I tillegg er vi inne i en fryktelig usikker finansiell tid, og jeg er nok ikke den første som spår total kollaps innen noen år.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4029 på: 03. Aug. 2012, 14:31 »
tror ikke sagaen er over enda. http://www1.skysports.com/football/news/11661/7959261/Debuchy-waits-on-Lille-talks

"I have been at Lille for 20 years, a club I really love, for which I always gave my very best. I have never made a lot of noise and I don't want to start now.

herlig type da :wub: sånt liker jeg å lese.
Har tro på at dette ordner seg, er jo ikke insane mye penger det er snakk om men begge lagene vil vinne mest mulig på dette.
Men mener det burde skje en avtale snart, er lo ikke lenge til det braker løs.

Alltid like herlig å høre slike ord. Vitner om en mann med vett i huet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4030 på: 03. Aug. 2012, 14:34 »
Enig med fyren over her. City og Chelsea skal slite med å gjøre gode kjøp når den finansielle fair play-regelen eventuelt kicker inn. Her ligger vi og Arsenal hestehoder forann resten av topplagene.
Oscillons From The Anti-Sun

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4031 på: 03. Aug. 2012, 14:39 »
Enig med fyren over her. City og Chelsea skal slite med å gjøre gode kjøp når den finansielle fair play-regelen eventuelt kicker inn. Her ligger vi og Arsenal hestehoder forann resten av topplagene.

Jeg håper også det kommer regler på hva sponsorer har mulighet til å gi. Det hjelper ikke å ha fair-play regler om eiere i disse klubbene oppretter sponsor avtaler med klubben fra sine egne firmaer og spytter inn £ 100 Mill. + + + 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4032 på: 03. Aug. 2012, 14:53 »
Trodde FFP regelen allerede var satt igang fra i sommer jeg..?

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4033 på: 03. Aug. 2012, 14:58 »
Trodde FFP regelen allerede var satt igang fra i sommer jeg..?

I såfall synes det vanskelig å se hensikten, når Chelsea kan svi av de summene de har gjort, selv med en sånn regel inntakt.
Oscillons From The Anti-Sun

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4034 på: 03. Aug. 2012, 15:06 »
Newcastle have bid of 2.7m accepted for Sebastien Corchia of sochaux.

Flere "useriøse" som skriver dette ser jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒