20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759722 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3990 på: 03. Aug. 2012, 00:38 »
Det handler vel mer om hvilken verdivurdering man har på hver spiller. Det er ikke slik at vi ikke har råd til å hente Debuchy for £8m, men vi har tydeligvis satt en lavere verdi på han ut i fra vurderinger som er tatt.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3991 på: 03. Aug. 2012, 01:08 »
Selv om jeg ser poengene til Kristoffer, så forstår jeg godt hva snkz mener. Vi står omtrent klare til å slette den gamle overgans summen for å få Carroll tilbake. Samtidig tviholder vi på denne ene millionen som vil bringe Debuchy til klubben. Uansett hva slags side man er på, så må man da innrømme at det ser en smule snodig ut..

Cashley is all about the business. Større sjanse for å tjene penger på AC enn på Deb.

Tjene mer på Carroll, den skjønner jeg ikke?
Jeg tviler ganske sterkt på at Carroll noengang vil bli solgt igjen da. Og med tanke på evt. videresalg (om vi nå gir f.eks 18mp for han) i forhold til å tjene penger er jeg også ganske sikker på at vi ikke kommer til å selge Carroll for andre gang for 35mp. Greit at han er ung, men etter hvordan han spilte i Pool tror jeg nok ikke den prisen kommer til å stige med det første. Alle klubber må jo ha red-alert på denne spilleren nå når det gjelder pris. For meg er 18mp 8mp for mye faktisk. 10mp med add-ons kan jeg gå med på, ellers ser jeg at pengene brukes andre steder. Om vi kjøper han for nærmere klubbrekord driter vi oss ut, om han ikke har en knallsesong.

Er helt enig med snkz. Hvorfor ikke hente en spiss rundt 10mp (som faktisk kan være bedre enn Carroll) og heller slenge på de 10mill NOK Lille vill ha ekstra for spilleren sin. Synes det er en fair deal.

Slenger på en liten notis. Er ganske sjukt at om Carroll signerer for oss (eller WHU) vil en spiller som tilsammen ikke har putta over 20mål i PL på flere sesonger ha kostet over 50mp til sammen. Helt sjukt.
Notis 2: hvorfor vil Carroll på død og liv tilbake til Newcastle og forhandle med ledelsen som "tvang han ut" så kort tid etter?

Nei, nå legger jeg meg.
HWTL!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3992 på: 03. Aug. 2012, 01:19 »

100% enig med Romance!

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3993 på: 03. Aug. 2012, 06:59 »
Mtp. Ashleys forhandlingsteknikk er det ekstremt viktig at han ikke bryter med egne prinsipper for å få tak i en spiller (altså legge Lilles prisforlangende på bordet). Isåfall ville Newcastle måtte regne med å betale dyrt i all fremtid! Jfr. Cissé, gleder meg til £2 mill. for Debuchy i januar, og så se clean sheet januar-mai!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3994 på: 03. Aug. 2012, 08:20 »
http://www.nufcfans.co.uk/lille-boss-says-debuchy-must-stop-dreaming-about-newcastle/

Forget about Newcastle and focus on Lille. That?s the message from Lille boss Rudi Garcia to Mathieu Debuchy after his Newcastle United move fell through.

Lille coach Rudi Garcia has told Mathieu Debuchy to knuckle down for the season ahead with the club.

Debuchy was the subject of a second bid this summer from Newcastle United yesterday, but the ?6M put on the table by the Magpies has been judged not good enough by the 2011 Ligue 1 champions.

And the transfer saga, which has swirled around Debuchy for most of the last month, has now been comprehensively ended by Lille?s president Michel Seydoux, who has declared that the 27-year-old will not leave.

Seydoux believes that not only is Newcastle?s offer a drastic undervaluation of the France international, it also leaves Lille without time to buy an adequate replacement ahead of a crucial August which sees the club involved in the Champions League qualification round.

Debuchy has been vocal over his desire to leave Lille this summer and was relishing the opportunity to play for Newcastle.

Coach Garcia has now told him to forget this and concentrate on another season with the French giants.

"A coach always prefers to have the best players and Mathieu is one of the best full-backs in France, if not Europe", said the Lille boss to France Football.

And Garcia urged Debuchy not to feel down about missing out on a dream move and instead give his all for his current club.

"He is disappointed. He hoped to leave. It is a normal reaction.

"Now he has to work hard for the season.

"Mathieu is a responsible boy, this is one of the oddities of the transfer season."

Read more at http://www.insidefutbol.com/2012/08/03/forget-newcastle-and-focus-on-lille-rudi-garcia-advises-mathieu-debuchy/66435/#qKukEfCBlzlmUX9M.99

« Siste redigering: 03. Aug. 2012, 08:24 av snkz »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3995 på: 03. Aug. 2012, 08:21 »
Selv om jeg ser poengene til Kristoffer, så forstår jeg godt hva snkz mener. Vi står omtrent klare til å slette den gamle overgans summen for å få Carroll tilbake. Samtidig tviholder vi på denne ene millionen som vil bringe Debuchy til klubben. Uansett hva slags side man er på, så må man da innrømme at det ser en smule snodig ut..

Cashley is all about the business. Større sjanse for å tjene penger på AC enn på Deb.

Tjene mer på Carroll, den skjønner jeg ikke?
Jeg tviler ganske sterkt på at Carroll noengang vil bli solgt igjen da. Og med tanke på evt. videresalg (om vi nå gir f.eks 18mp for han) i forhold til å tjene penger er jeg også ganske sikker på at vi ikke kommer til å selge Carroll for andre gang for 35mp. Greit at han er ung, men etter hvordan han spilte i Pool tror jeg nok ikke den prisen kommer til å stige med det første. Alle klubber må jo ha red-alert på denne spilleren nå når det gjelder pris. For meg er 18mp 8mp for mye faktisk. 10mp med add-ons kan jeg gå med på, ellers ser jeg at pengene brukes andre steder. Om vi kjøper han for nærmere klubbrekord driter vi oss ut, om han ikke har en knallsesong.

Er helt enig med snkz. Hvorfor ikke hente en spiss rundt 10mp (som faktisk kan være bedre enn Carroll) og heller slenge på de 10mill NOK Lille vill ha ekstra for spilleren sin. Synes det er en fair deal.

Slenger på en liten notis. Er ganske sjukt at om Carroll signerer for oss (eller WHU) vil en spiller som tilsammen ikke har putta over 20mål i PL på flere sesonger ha kostet over 50mp til sammen. Helt sjukt.
Notis 2: hvorfor vil Carroll på død og liv tilbake til Newcastle og forhandle med ledelsen som "tvang han ut" så kort tid etter?

Nei, nå legger jeg meg.
HWTL!

:gp:

Tror ikke det er mulig å få en back av samme klasse som Debuchy i nærheten av den prisen vi kan få han for per dags dato.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3996 på: 03. Aug. 2012, 08:25 »
Den største tabben som har skjedd her imo, er at vi lot Southampton plukke oppe Clyne i mens dette kaoset holdt på :\

Også overrasket over Pardew og hvordan de har forholdt seg så "sikre" hele tiden på at det var spillerene som kom til å komme snart osv.

Er heller ikke bra for klubben og fremtidige handeleren hvordan alt dette er blitt lagt frem i søkelyset om hvordan vi holder på og hvordan vi forholder oss til handelene og andre klubber. Dette kan igjen slå enda sterkere tilbake på oss i fremtiden.

Tror ikke Lille blir glade når vi henvender oss til dem om spillere i fremtiden nå ;)

Tror heller ikke vi kan unngå at Cabaye føler seg litt skuffet/snytt nå.
« Siste redigering: 03. Aug. 2012, 08:44 av snkz »

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3997 på: 03. Aug. 2012, 08:48 »
Jeg har nevnt Vladimir Weiss som en ving vi burde hatt øynene åpne for, han har nå gått til Pescara. Kan umulig ha vært dyr og krevd voldsom lønn da. Her mener jeg vi burde ha kjent vår besøkelsestid...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3998 på: 03. Aug. 2012, 09:12 »
Lille ledelsen bruker jo media for det det er verdt her. Tror ikke dette er over!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3999 på: 03. Aug. 2012, 09:22 »
Jeg har nevnt Vladimir Weiss som en ving vi burde hatt øynene åpne for, han har nå gått til Pescara. Kan umulig ha vært dyr og krevd voldsom lønn da. Her mener jeg vi burde ha kjent vår besøkelsestid...
Jeg vet at dette er et argument mange ikke liker, men hvorfor går han til Pescara? Tror du han er god nok for et lag som vil kjempe om CL-plassene i PL da? Hadde han vært god nok for det så hadde han ikke gått til et nyopprykket Serie A-lag som mest sannsynlig rykker ned igjen. Du ser jo hvilket nivå de henter/prøver å hente spillere på. Tarik Elyounoussi og Birkir Bjarnason.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4000 på: 03. Aug. 2012, 09:25 »
Han ble vell bare utlånt også ?
Joey Barton 7

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4001 på: 03. Aug. 2012, 09:58 »
Dette er jo et spill fra lille. Jeg er ganske sikker deb signerer for oss, et lite triks for å presse opp prisen bare. At de sier at nå er avgjørelsen tatt han blir i lille, er jo selvfølgelig bare rent piss. Deb selv ønsker ikke spille for lille, så rimelig sikker han selges i sommer. Om Newcastle er villige betale mer vet jeg ikke. Får jo ajax backen til samme pris. Han er 3 år yngre, fast landslagsback. Kanskje mer spennende??? Deb spilte et godt em, men hadde evra vært skadefri hadde vi ikke sett han i det hele tatt.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4002 på: 03. Aug. 2012, 10:09 »
Deb spilte et godt em, men hadde evra vært skadefri hadde vi ikke sett han i det hele tatt.
Sagna?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4003 på: 03. Aug. 2012, 10:10 »
Deb spilte et godt em, men hadde evra vært skadefri hadde vi ikke sett han i det hele tatt.
Sagna?
Ja selvfølgelig:)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4004 på: 03. Aug. 2012, 10:13 »
David Crossan ‏@davidmcrossan
#debuchy in l'equipe: "one day they won't let me go as they've not found my replacement, the next because they say #nufc offer insufficient"

#debuchy: "i spoke to Yohan and saw his season. I've the opportunity to play in the best league in the world."

#debuchy #nufc #losc: "i still want to move and have a new experience. I want to speak with the president to make things clear."