20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759756 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4035 på: 03. Aug. 2012, 15:15 »
Ser han er fransk U21-back på høyresiden - så dersom det skulle være seriøst, så betyr det vel at Debuchy ikke kommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4036 på: 03. Aug. 2012, 15:40 »
Stortalent på fm! :angel:

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4037 på: 03. Aug. 2012, 16:06 »
Den prisen høres mystisk lav ut, om han er et så stort talent som han går for å være.
Oscillons From The Anti-Sun

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4038 på: 03. Aug. 2012, 16:10 »
Hatlepool Mail melder sy Newcastle har gitt et siste bud i dag på deb. 6 mill pund.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #4039 på: 03. Aug. 2012, 17:08 »
Hatlepool Mail melder sy Newcastle har gitt et siste bud i dag på deb. 6 mill pund.

Haha, det må være den mest tilfeldige kilden jeg har hørt om :P

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4040 på: 03. Aug. 2012, 17:16 »

tipper pr stunt for at Lille skal skjønne at vi ikke bare har deb som target og få fart i forhandlingene.
MA viser at han ikke gidder å leke med budene sine, men de burde jo vite at MA er gjerrig og kanskje litt smart med budene sine. ( siste kan sikkert diskuteres. lol)'
Men sikkert bare noen som vil ha noe å skrive om, som det bruker og være...
« Siste redigering: 03. Aug. 2012, 17:18 av tigerstaden »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4041 på: 03. Aug. 2012, 19:03 »
Corchia er nufc spiller i følge wikipedia, som noen her inne mente at var en veldig bra kilde ettersom spillerene som oftest ble klar like etter det kom ut på wiki..

http://en.wikipedia.org/wiki/Sébastien_Corchia

Sébastien Corchia (born 1 November 1990) is a French footballer who currently plays for English Club Newcastle United in top level of English league football.

Da er det jo bare å begynne å feire da! :toon:
« Siste redigering: 03. Aug. 2012, 19:05 av Eriksen »

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4042 på: 03. Aug. 2012, 19:31 »
Kjenner ikke til han fra noe annet enn FM, så da jubler jeg. Herlig spiller! Ung og talentfull. Virker som om Ashley har lurt oss trill rundt. 

EDIT: Står at han er kjøpt for £2,7m også! Det er noe annet enn £6-7m for Debuchy.

:toon:

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4043 på: 03. Aug. 2012, 19:36 »
Rolig nå gutter, Corchia hadde vært en flott signering. Men han har ifølge transfermarkt kontrakt til 2015. Ville vært merkelig om han gikk for en så lav sum. Hadde uansett vært en HERLIG signering og ganske typisk oss hva gjelder å ha targets gjemt tett til brystet ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4044 på: 03. Aug. 2012, 19:57 »
Kjenner ikke til han fra noe annet enn FM, så da jubler jeg. Herlig spiller! Ung og talentfull. Virker som om Ashley har lurt oss trill rundt. 

EDIT: Står at han er kjøpt for £2,7m også! Det er noe annet enn £6-7m for Debuchy.

:toon:

Husk at jeg var ironisk i innlegget mitt da. Wiki har svært lite å si. Som kung_zlatan nevner så kjøpte Sochaux spilleren for bare et år siden, og han har lang kontrakt. Så disse ryktene burde tas med ei saltklype.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4045 på: 03. Aug. 2012, 20:04 »
Hehe, ja, er sant det. Men absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg dersom Debuchy går i vasken.

Sébastien Corchia > Gregory van der Wiel

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4046 på: 03. Aug. 2012, 22:13 »
Markedsverdien hans er, i følge nevnte transfermarkt, på £2.7 mill da...

Usikker på hvem av de tre vi er linket til jeg vil ha, men jeg vil ha en av dem ihvertfall! Carr fikk sikkert øynene opp for Corchia når han speidet på Maiga. Jeg vil tro at han har sett en del av alle tre alternativene, og dermed føler at de er gode nok for spill hos oss (ettersom vi prøver oss på dem).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4047 på: 03. Aug. 2012, 22:32 »
Hvor pålitlig er Transfermark når det gjelder markedsverdi?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4048 på: 03. Aug. 2012, 22:57 »
Markedsverdi er vel i beste fall bingo. En spiller er verdt det én eneste klubb har lyst til å gi for vedkommende...

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4049 på: 04. Aug. 2012, 01:59 »
Corchia er nufc spiller i følge wikipedia, som noen her inne mente at var en veldig bra kilde ettersom spillerene som oftest ble klar like etter det kom ut på wiki..

Regner med det er meg du sikter til her. :) Helt greit, men du misforsto meg helt.

Jeg har aldri kalt wikipedia for en veldig troverdig kilde. Det eneste jeg sa, eller i alle fall prøvde å få frem, var at de gangene jeg har sjekket et rykte og spillere på wikipedia, så har overgangen blitt bekreftet i løpet av kort tid etterpå.

Som journalistutdannet, så veit jeg meget godt at wikipedia ikke er en troverdig kilde.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!