20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759958 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3510 på: 18. Juli 2012, 21:54 »
Clyne har signert for Southampton. Vi var vel linket til han noen ganger. Smart deal av Saints!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3511 på: 18. Juli 2012, 22:44 »
Clyne har signert for Southampton. Vi var vel linket til han noen ganger. Smart deal av Saints!

Seriøst.

Dårlig at vi ikke gjorde noe mer ang han. Er ung og hadde vært en spiller for fremtiden med allerede mye erfaring.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3512 på: 18. Juli 2012, 22:54 »

Seriøst.

Dårlig at vi ikke gjorde noe mer ang han. Er ung og hadde vært en spiller for fremtiden med allerede mye erfaring.

Vi har to backer i Santon og Tavernier som er like gamle(født -91) som Clyne, så regner med at de to får sjansen og at vi heller jobber med en rutinert back som skal inn. Ref. Debuchy
Det er kanskje en naturlig forklaring sånn sett, og ikke minst et tegn på at Pardew har tro på Tavernier.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3513 på: 18. Juli 2012, 23:26 »

Seriøst.

Vi har to backer i Santon og Tavernier som er like gamle(født -91) som Clyne, så regner med at de to får sjansen og at vi heller jobber med en rutinert back som skal inn. Ref. Debuchy
Det er kanskje en naturlig forklaring sånn sett, og ikke minst et tegn på at Pardew har tro på Tavernier.

Så lenge Tavernier får sjansen så er et greit. Men hadde ikke vært dumt med en ekstra backup.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3514 på: 18. Juli 2012, 23:56 »

Seriøst.

Jepp, her gikk vi glipp av et stort talent :(

Om ikke Debuchy kommer nå, så er det semikrise på den backposisjonen...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3515 på: 18. Juli 2012, 23:58 »
Ikke noe mer krise enn å bruke backen som hjalp oss til 5 plass forrige sesong.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3516 på: 19. Juli 2012, 00:03 »
Hvor ble det av Gameiro ryktene? De bare kom og forsvann. Nå som Lavezzi og Zlatan er kjøpt bør vel Gameiro begynne å tenke på karrieren sin igjen. Gameiro for ca10m£. Jeg forstår at klubben vil ha tilbake Carroll, men håper på at styret vil prøve seg på Gameiro igjen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3517 på: 19. Juli 2012, 00:10 »

Jaja, og det mener jeg er  krise, men vi kan være uenige.

Har også vært fryktelig så langt preseason denne pengegriske tullingen..

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3518 på: 19. Juli 2012, 00:11 »

Haha amen! Virker som veldig mange glemmer at Simpson virkelig var en del av fjorårets vinnerlag. Kan godt klare meg en sesong til med han, men ser jo selvfølgelig helst at vi henter Debuchy!!!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3519 på: 19. Juli 2012, 00:13 »

(Y)
Same old Shearer, always scoring!

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3520 på: 19. Juli 2012, 00:20 »

Har en lang sesong foran oss med flere kamper.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3521 på: 19. Juli 2012, 00:48 »
Hvor ble det av Gameiro ryktene? De bare kom og forsvann. Nå som Lavezzi og Zlatan er kjøpt bør vel Gameiro begynne å tenke på karrieren sin igjen. Gameiro for ca10m£. Jeg forstår at klubben vil ha tilbake Carroll, men håper på at styret vil prøve seg på Gameiro igjen.

Kunne betalt  5 for han. 12 valg i klubben og en dårlig sesong ifjord . Var vell ikke i em troppen engang?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3522 på: 19. Juli 2012, 00:54 »

Dette blir litt tullete, syns jeg. Det er da ingen tvil om at vi trenger back-up på høyrebacken (om ikke en forsterkning). Jeg synes ikke Simpson holder mål for et lag som skal kjempe om CL. Det at vi kom på 5.plass forrige sesong handler mer om at vi hadde en lagform uten like på riktig tidspunkt, at vi plukket poeng i nesten alle kampene før jul, selv på de dårlige dagene spratt ballen vår vei. Jeg mener ikke stallen til nufc pdd er av englands 5 beste staller. I en startoppstilling med Krul, Santon, Colo, Saylor, Simpson, Guti, Tiote, Cabaye, HBA, Cisse og Ba, ser jeg på Simpson som det klart svakeste leddet. Vi må ha et ønske om å forbedre oss til neste år (ikke bare tabellplassering, men kvalitet i laget). Hvis vi skal det mener jeg vi ikke "kan klare oss med Simpson."

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3523 på: 19. Juli 2012, 01:13 »

Kunne betalt  5 for han. 12 valg i klubben og en dårlig sesong ifjord . Var vell ikke i em troppen engang?
Dårlig og dårlig, 11 mål sist sesong. Besitter litt av de kvalitetene vi mangler på topp(bakrom spiller og fart) og som vil gi oss litt andre strenger å spille på enn feks om vi henter tilbake Carroll.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3524 på: 19. Juli 2012, 01:17 »

Dette blir litt tullete, syns jeg. Det er da ingen tvil om at vi trenger back-up på høyrebacken (om ikke en forsterkning). Jeg synes ikke Simpson holder mål for et lag som skal kjempe om CL. Det at vi kom på 5.plass forrige sesong handler mer om at vi hadde en lagform uten like på riktig tidspunkt, at vi plukket poeng i nesten alle kampene før jul, selv på de dårlige dagene spratt ballen vår vei. Jeg mener ikke stallen til nufc pdd er av englands 5 beste staller. I en startoppstilling med Krul, Santon, Colo, Saylor, Simpson, Guti, Tiote, Cabaye, HBA, Cisse og Ba, ser jeg på Simpson som det klart svakeste leddet. Vi må ha et ønske om å forbedre oss til neste år (ikke bare tabellplassering, men kvalitet i laget). Hvis vi skal det mener jeg vi ikke "kan klare oss med Simpson."
Enig. Føler det blir en litt billig løsning å si at siden vi kom på femte plass bør Simpson fortsette. Da kan man like gjerne si at det går helt fint å spille videre med Williamson også. Om vi har lyst til å forbli et topp 6 lag er ikke Simpson god nok.