20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760011 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3480 på: 17. Juli 2012, 21:54 »
google translate sa dette:
Michel Seydoux: "Det er ingen showdown med Debuchy"

Published Tuesday, juli 17, 2012 6:11 - Gaëlle Laurent-DRIDI
Michel Seydoux. Michel Seydoux.

President Lille svarte bemerkninger gjort av Mathieu Debuchy, som sa i L'Equipe ønsker å "forlate LOSC til 100%." Siden hans ferie sted, følger Michel Seydoux selvfølgelig nært livet av klubben sin. Men effekten media Mathieu Debuchy, som fortalte i sidene av L'Equipe hans beslutning om å forlate LOSC, ikke forstyrr mer enn det.

"Dette er ikke første gang dette skjer, er det tidsrommet av overgangsvinduet som betyr at" skli stille klubbpresident Lille. Dette etterlater meg verken kald eller varm. "Lederne, som åpnet en dør til den franske internasjonale til sålen tilstand at han "finne en erstatning på samme nivå," anser å være "åpen for dialog." "Det er derfor ingen standoff", sier Michel Seydoux. Hva flua har bitt Mathieu Debuchy vel ha? "Hvis fly der, er hennes navn Yohan Cabaye, sa presidenten i Lille. Og kanskje sitt nærmiljø ". I påvente av retur av spilleren sin, lov til å returnere senere at hans lagkamerater, fortsetter LOSC det å aktivt søke en erstatning.

LAURENT-Gaëlle DRIDI
« Siste redigering: 17. Juli 2012, 21:56 av alop123 »
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3481 på: 17. Juli 2012, 22:01 »
Google translate er jo heilt "fantastisk" må nesten quote meg sjølv:
Hva flua har bitt Mathieu Debuchy vel ha? "Hvis fly der, er hennes navn Yohan Cabaye, sa presidenten i Lille.
  :lol:
Venter i spenning...

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3482 på: 17. Juli 2012, 22:04 »
Haha..dette var jo som å lese en Nigeria mail
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3483 på: 17. Juli 2012, 22:14 »
http://www1.skysports.com/football/news/11670/7908233/English-eyes-on-Mirallas

Ser Liverpool og Arsenal viser interesse for Kevin Mirallas.. Vet eg har nevnt han før, og eg tror fortsatt at han kunne blitt bra hos oss!
Ving/spiss med bra fart(!), god teknikk og gode skudd med begge bein!

Har visst en utkjøpsklausul på £6,4mill, så her håper eg Carr følger med!

Angående Debushy, så må det jo skje noe snart!  :frenetisk:

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3484 på: 17. Juli 2012, 22:59 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7908795/
Anita demands Ajax exit
Newcastle handed boost in chase for Dutchman
Venter i spenning...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3485 på: 17. Juli 2012, 23:12 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7908795/
Anita demands Ajax exit
Newcastle handed boost in chase for Dutchman

Skjønner fortsatt ikke det budet når du ser hvor mye vi skal bruke i sommer...
Han kom, ble mett og dett var dett....

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3486 på: 17. Juli 2012, 23:21 »
Rykter er særdeles hyggelig lesing om dagen. Debuchy inn så fort Lille finner en erstatter. Dette er en forsterkning på hb. For at vi skal hevde oss i både serie, europa og cuper (viktig og ikke glemme det) må vi ha en bredere tropp, og det ser det ut som det blir. Vurnon Anita vil tilføre kvalitet og bredde på midtbanen, deilig å lese at han visstnok skal kreve å få gå til NUFC. Jeg tror det er veldig positivt at vi også linkes til Carrol. Dette styrker klubbens renomé, og gjør den mer attraktiv. Det hadde vært så sykt om Andy boy hadde retunert og samtidig Ba blir. Hvilken signaleffekt det gir! Slik jeg ser det, trengs det bare en stopper og kanskje en kantspiller inn om Debuchy, Anita og Carrol kommer inn. Da har vi jo plutselig et veldig sterkt lag på papiret før sesongen. Crazy Season har aldri vært morsommere :)
Black and white since 1996

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3487 på: 17. Juli 2012, 23:40 »
Sillyseason for Newcastle sin del er jo berre positivt, ingen dårlige spillere me blir linka til, og mangen "krever" å gå til Newcastle, Anita, Carroll og Debuchy f.eks. Når det gjelder koffor me har lagt inn bud på Anita ,Erlend, kan det jo tenkes at det er bra og ha fleire baller i luften samtidig. Sånn at viss eit førstevalg glipper, er me på ein "advanced stage" i forhandlingene når det gjelder andre potensielle overganger. Før var det aldri ein plan b, og det endte som regel med overprisede  panikkjøp i "gamle dager." Anita er jo ganske allsidig og kan bekle beck og midtbane, og har sikkert dei rette holdningene i tillegg.
« Siste redigering: 17. Juli 2012, 23:41 av alop123 »
Venter i spenning...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3488 på: 18. Juli 2012, 00:04 »
Lagt inn bud på Douglas ifølge SSN. £3m sies å være det vi har tilbudt Twente.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3489 på: 18. Juli 2012, 00:07 »
Her er link til dei som ikkje gidder:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7908895/

Trudde lixom me allerede hadde fått ja på 5-6 mill eg... desse ryktene asso...
Venter i spenning...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3490 på: 18. Juli 2012, 01:14 »
LOL absurd pris om vi fikk han for det...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3491 på: 18. Juli 2012, 08:54 »
Det som er artig i ryktene er at spillere har et sterkt ønske om å spille for oss. Dette gjelder ikke bare talenter, men spillere som virkelig er kvalitet.

Jeg tror mye av grunnen til at vi i fjor gjorde det såpass bra var samholde, og gleden for å spille for newcastle fra hver enkelt spiller. Forsetter vi å få inn spillere som tenker slik tror jeg vi har mye i vente.  :fisk:
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3492 på: 18. Juli 2012, 10:55 »
Sitat
"Lille-sjefen Rudi Garcia har gitt beskjed til forsvarsspilleren Mathieu Debuchy om at han ikke får forlate klubben før en erstatter er på plass."

http://www.tv2.no/sport/fotball/sjekk-onsdagens-fotballrykter-van-persies-foerstevalg-manchester-united-3834897.html

Sitat
NEWCASTLE United were today waiting for a response from FC Twente after a reported 3million Euro bid for defender Douglas.

Douglas is thought to be keen on a move to the Premier League and as reported first in the Chronicle last December has been on United's wishlist for some time.

United chiefs are dealing with transfers back home while Newcastle prepare for the season in Germany.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/07/18/newcastle-united-bid-for-fc-twente-star-douglas-72703-31418983/?#ixzz20xkXCyFq
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3493 på: 18. Juli 2012, 12:32 »
Synst 3,5 virker som er lavt bud...men men, takker Twente ja, så skal eg ikkje klage.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3494 på: 18. Juli 2012, 12:42 »
Synst 3,5 virker som er lavt bud...men men, takker Twente ja, så skal eg ikkje klage.

Han har 1 år igjen av kontrakten hvis jeg ikke tar feil. Eller var han kontraktløs?