20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle, 21. jan kl 16:00  (Lest 59678 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juma

• Gjest

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 21. jan kl 16:00
« Svar #406 på: 23. Jan. 2012, 17:31 »
 :ler:
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 23. Jan. 2012, 17:37 »
Nice! Haha, jeg fikk faktisk med meg den på lørdag!  :lol:

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #408 på: 23. Jan. 2012, 17:47 »
Mulig det var i går..? TV-en stod i hvert fall på i bakgrunnen. Fulgte ikke så nøye med, men jeg husker "I can not believe Ameobi played the full 90 minutes!"

Uansett en fantastisk kommentar!  :clap:

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #409 på: 23. Jan. 2012, 22:19 »
Men akk så sant...
andreomgangen var noe av det pinligste jeg har sett på en lang stund. Fullstendig avkledd bakover på banen, og jeg stiller spm med taktikken med så høyt press år vi har så treige midtstoppere.

Likevel - jeg er så positiv for tida at jeg setter denne omgangen på kontoen for arbeidsuhell. Håper Santon snart blir i nærheten like god defensivt som offensivt - da blir han veldig bra.

Hvis da også Jonas lærer seg å slippe ballen til bedre plasserte medspillere, så blir dte ekstra bra :-)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 23. Jan. 2012, 22:38 »
det var han som slo bakromspasningen til Ba som burde ha resultert i Luiz utvisning.  ::p

Nei, den burde resultert i offside, siden Ba lå i offside.

Og over til Santons feil; det er en ærlig sak å drite seg ut i ny og ne, men har du noen god forklaring på hvorfor han til stadighet lå 10m foran resten av backrekka mot Fulham?

Som jeg har sagt/skrevet hele tiden så spilte Santon en forferdelig dårlig kamp. Var fullstendig ute av posisjon stort sett hele 2. omgang, noe Coloccini flere ganger viste frustrasjon over. Feilene kom ikke av at Fulham presset så voldsomt på, men av at forsvaret ikke sto tett og kompakt sammen og derfor gjorde det vanskelig for verandre ved å gi Fulham unødvendig store rom å boltre seg på, istedenfor at de møtte en "vegg" som NUFC har vært så gode på tidligere i sesongen. Det var også noen skikkelige juniorfeil som f.eks. utspillet til Krul og den klønete fellingene han hadde noen sekunder etterpå. Slike ting kommer man sjelden ustraffet fra i PL.

Det er bare å lese hva Pardew selv sa etter kampen. Var langt fra fornøyd med den bakre fireren og sa de var udisiplinerte og at det ikke var slik de hadde trent på å fremstå.

This is what Alan said after the game:

?I can?t really explain what happened to our back four,?  ?It wasn?t a case of us not trying second half, we just lacked mental discipline in that second half and it cost us. Hopefully it won?t happen again.?

?The strength of our team ? the defense ?  became a problem and that unit didn?t play well in the second half. They were nowhere near good enough in terms of the standards they?ve set themselves.?

Skjønner ikke at dette skulle være så vanskelig å se, og noe å lage en stor diskusjon ut av.

Jeg har ikke snakket eller sett en eneste en som ikke kritiserer Ameobi og til dels Best etter lørdagens kamp. Der tror jeg de aller fleste er enig med meg. Men bortsett fra 1 eller 2 personer har jeg heller ikke sett noen som ikke har kritisert den bakre fireren (5 med Krul). Jeg skjønner ikke hvorfor man skal dikte opp rett og slett tullete unnskyldninger for å frita forsvaret for disse feilene.
Og når til og med Pardew går så langt å kritiserer den bakre fireren i media, så er det vel ikke lenger noen tvil om hva som gikk galt og som var den største årsaken til tapet.
« Siste redigering: 23. Jan. 2012, 22:40 av Frode »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #411 på: 24. Jan. 2012, 00:03 »
Lurer på hva spillerne har imot den oransje drakten egentlig...?

Utenom at den er grisestygg mener du?  :P

Hei,hei,hei,hei,hei.........

Fineste drakten vi har hatt siden Michael Owen var i klubben.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 24. Jan. 2012, 08:34 »
Forsvaret var horribelt Frode, er helt enig i det. Det jeg prøvde å få frem var at forsvarets arbeidsvilkår ble ytterligere forverret av at Fulham klarte å ta luften ut av midtbanen i 2. omgang, pluss av våre spisser ikke evnet å holde på ball. Forsvaret vårt var ræv, men midtbanen og spissen var ikke uskylden selv de heller.  Vi har 3 veldig oppofrende midtbanespillere i Jonas, cabaye og tiote. De gir forsvaret mye hjelp vanligvis, noe som kan forklare hvorfor forsvaret har fungert godt, til tross for at vi på papiret ikke har den sterkeste defensive fireren.