20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 64185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #165 på: 18. Nov. 2011, 23:36 »
Selv om jeg tidligere har vært klar på at jeg ikke vil ha Ben Arfa på kanten, noe også Pardew har vært, så håper jeg faktisk han starter på høyrekant i morra. I følge ryktene er Best ikke med i troppen heller, og da begynner det å bli tynt. Orker ikke 90min med Gosling på høyrekant.

Krul

Simpson - Saylor - Colo - Raylor

Ben Arfa - Cabaye - Guthrie - Jonas

Ba - Shola

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 18. Nov. 2011, 23:38 »
Deler den bekymringen boris!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 19. Nov. 2011, 00:23 »
Har faktisk en god følelse av at vi kommer til å gjøre det bra i denne!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 19. Nov. 2011, 00:49 »
Det viktigste er at gutta ikke mister all selvtillit etter tapet i morra! Noe de for all del ikke burde, men blir det stygt, typ 6-1 til city, så skjønner jeg det er lett å deppe litt.
Same old Shearer, always scoring!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #169 på: 19. Nov. 2011, 03:03 »
Vi vinner med tre mål.  ;D
Søte, søte blekkspruter.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 19. Nov. 2011, 10:10 »
Dette har jeg troa på, 3 poeng!  Vi skal opp mot det eneste andre ubeseirede laget i PL denne sesongen, men det skal jammen meg dem også.  Vi har noen skader på sentrale spillere, men i følge physioroom er både Nasri og Aguero skadet også, og selv om Aguero er listet til å være tilbake fra skade i dag er det langt fra sikkert han er helt spilleklar.  I tillegg skal de ut i et tøft program kommende uke med både helg og midtukekamper, og må/bør derfor prioritere å rotere litt på spillere, samt dem spillte rævva mot QPR i sin forrige PL-kamp.  Jeg ser virkelig ingen grunn til at vi ikke skal klare å stikke av med alle poengene denne.  Det er selvfølgelig en longshot, men dette må da være et av de gunstigste tidspunktene for oss å møte dem på(?).
Genius by birth. Slacker by choice.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 19. Nov. 2011, 10:27 »
Håper Newcastle United klare å skrive historie i dag!

Eg kjem til å grine om vi vinner mot City, United og Chelsea  :'(
godt å høre at Ben Arfa har funne igjen topformen sin, og Gosling nærmer seg.
Veit ikkje kven eg vil se på høyrevingen. Håper Orbetan lykkes medisinske testen, men tvilar. Trur Best er klar eg, Så eg trur desse vil spille mot city i dag: Krul, Simmo, Saylor, Colo, Raylor, ?, Cabaye, Guthrie, Jonas, Ba og Best i ein 4-4-2 formasjon. Trur det ikkje ville ha vert gale å stille fem man på midten for å utfordre City på midten.

City er dritt gode, men har trua på at Newcastle kan klare å skrive historie i dag på Etihad Stadium!
Alle veit kven som skal få leggen sin brekt to ganger i dag uansett om han spiller fra start eller er på benken! alternativ A: de Jong, og det fins ikkje altenativ B eller C.
« Siste redigering: 19. Nov. 2011, 10:30 av TimKnut »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 19. Nov. 2011, 11:57 »
Tenk kor deilig det hadde vært om Ben Arfa hadde skåra i denne kampen mot City...Håper han kan herje med De Jong.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #173 på: 19. Nov. 2011, 11:59 »
Håper Newcastle United klare å skrive historie i dag!

Eg kjem til å grine om vi vinner mot City, United og Chelsea  :'(
godt å høre at Ben Arfa har funne igjen topformen sin, og Gosling nærmer seg.
Veit ikkje kven eg vil se på høyrevingen. Håper Orbetan lykkes medisinske testen, men tvilar. Trur Best er klar eg, Så eg trur desse vil spille mot city i dag: Krul, Simmo, Saylor, Colo, Raylor, ?, Cabaye, Guthrie, Jonas, Ba og Best i ein 4-4-2 formasjon. Trur det ikkje ville ha vert gale å stille fem man på midten for å utfordre City på midten.

City er dritt gode, men har trua på at Newcastle kan klare å skrive historie i dag på Etihad Stadium!
Alle veit kven som skal få leggen sin brekt to ganger i dag uansett om han spiller fra start eller er på benken! alternativ A: de Jong, og det fins ikkje altenativ B eller C.

Sjangsen er vel større for at du våkner i morgen tidlig med Rihanna under dyna og har 7 rette i lotto, vikinglotto, extra, joker, yatzy og ludo
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #174 på: 19. Nov. 2011, 12:01 »
Nu, jävlar på Etihad!!  :boxer: Sitter og grugleder meg maksimalt før denne i min splitter ny Toon Army Norway-trøye med navnet bakpå ( jeg hyller deg Nordin! vakker er den!).

Med alle skadene vil jeg se dette laget fra start..
                    Krul
Simpson - Saylor - Colo - Raylor
Ben Arfa - Gosling - Guthrie - Cabaye - Jonas
                     Ba

Blir hardt som beng idag, men har også trua på et poeng eller tre! Knekker sammen av gledeshyl om Ben Arfa smeller inn en nydelig goaler og får hevnen på en voksen måte mot Shitty idag. Howay gutta!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #175 på: 19. Nov. 2011, 12:41 »
E ikkje Tiote fit for fight?

Simmi

• Gjest
« Svar #176 på: 19. Nov. 2011, 12:45 »
Nei.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #177 på: 19. Nov. 2011, 12:57 »
artig sak fra Dagbladet, for en gang skyld. Turen til o hellige Strawberry har de tilogmed påkostet seg.

" De Jong har kontaktet Ben Arfa og bedt om å treffe ham. - Vi har sagt ja til at de kan møtes etter kampen, sier Pardrew."

http://www.dagbladet.no/2011/11/19/sport/fotball/premier_league/newcastle_united/manchester_city/19081114/
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 19. Nov. 2011, 13:10 »
artig sak fra Dagbladet, for en gang skyld. Turen til o hellige Strawberry har de tilogmed påkostet seg.

" De Jong har kontaktet Ben Arfa og bedt om å treffe ham. - Vi har sagt ja til at de kan møtes etter kampen, sier Pardrew."

http://www.dagbladet.no/2011/11/19/sport/fotball/premier_league/newcastle_united/manchester_city/19081114/

Skulle akkurat til å poste den. En av de bedre  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 19. Nov. 2011, 13:12 »
Hyggelig. Vi har fått betraktelig mer presseoppslag denne høsten enn på lenge, og av positiv karakter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida