20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 64000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #180 på: 19. Nov. 2011, 13:28 »
Fin sak. Daniel Sæves Olsen tar det hele litt for personlig  ::)
Stemmer det at Tiote ikke spiller? I så fall frykter jeg tap med to eller mer...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 19. Nov. 2011, 13:35 »
Gunnar Ringheim som har skrevet den artikkelen i DB , han var forøvrig fotballtreneren min i flere år her i Larvik, flink fyr.  :thumbu:

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #182 på: 19. Nov. 2011, 13:38 »
Rått Offe. Gå Vestfold! Gammal Eik-gutt her.

Meget spennende rykter ifra Newcastle United Supporters Trust nå.

Squad looks like being the following:
Krul, R. Taylor, Coloccini, S Taylor, Simpson, Gutierrez, Cabaye, Guthrie, Santon, Ben Arfa, Ba.   let`s `ave it!  :worthy:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 19. Nov. 2011, 13:40 »
Gunnar Ringheim som har skrevet den artikkelen i DB , han var forøvrig fotballtreneren min i flere år her i Larvik, flink fyr.  :thumbu:

Bra med noe annet en kampreferat levert av utenlandske pressebyråer eller saker om utenomsportslig trøbbel levert av de samme byråene. Første gang på VELDIG lenge jeg har sett noe egenprodusert med intervjuer i en stor, norsk avis (om Newcastle).

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 19. Nov. 2011, 13:41 »
Da har jeg satt 500 kr på City-Toon H (0-1), så da kommer vi hvertfall ikke til å tape med mer enn et mål...  :wink:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #185 på: 19. Nov. 2011, 13:42 »
Da har jeg satt 500 kr på City-Toon H (0-1), så da kommer vi hvertfall ikke til å tape med mer enn et mål...  :wink:

hehe. Er redd den der går rett inn. Mye fikk du i odds på det? Har sett at Newcastle har rimelig god odds på diverse sider...

Jeg er ikke nervøs engang, jeg bare vet at vi taper.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 19. Nov. 2011, 13:46 »
Krul, R. Taylor, Coloccini, S Taylor, Simpson, Gutierrez, Cabaye, Guthrie, Santon, Ben Arfa, Ba.   let`s `ave it!  :worthy:

Det var det laget eg håpa på, så krysser fingrane for at det stemmer.

Ellers synd med Marveaux si skade, som fryktast å vere relativt alvorleg ettersom han har blitt sendt direkte til Steadman-klinikken. Det er vel dessverre eit teikn på at avbrekket kan vare ei stund.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 19. Nov. 2011, 13:48 »
Er meeget fornøyd dersom Santon spiller ving ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 19. Nov. 2011, 13:55 »

hehe. Er redd den der går rett inn. Mye fikk du i odds på det? Har sett at Newcastle har rimelig god odds på diverse sider...

Jeg er ikke nervøs engang, jeg bare vet at vi taper.

Fikk 1.84 i odds. Newcastle har 10.00 i odds. (Unibet)

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #189 på: 19. Nov. 2011, 13:59 »
Meget spennende med Santon fra start som ving ja. Hans hurtighet og teknikk kan bli essensiell idag. Ekstremt bittert ikke Cheick Ismael er klar, men krysser fingre for at Guthrie kan levere nok en killer-prestasjon. Ser noen rykter om Sammy på venstre også..er vel bare å vente til halvtime før kickoff for endelig lag...
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 19. Nov. 2011, 14:05 »
Vi kommer til å starte relativt dypt regner jeg med, Guthrie og Cabaye kommer neppe til å vandre mye fremover. Tror Pardew kommer til å instruere oss til å holde ballen i laget. Forhåpentligvis kan vi gjøre Man City utålmodig, og få til noe fremover når de sender opp sine dype midtbanespillere for å presse. Om vi mislykkes med dette kommer City til å rulle over oss. Spår 2-2 ELLER 4-0.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 19. Nov. 2011, 14:09 »
Spent på korleis dommaren taklar kampen i dag. Chris Foy har vore i ganske hardt vér den siste tida, ikkje minst då han blei skjelt ut av sindige AVB etter kampen mot QPR. Skal ein dømme utifrå den kampen så favoriserer han ikkje nødvendigvis dei beste laga, men det er sjølvsagt ein syltynn måte å trekke parallellar på.

Satsar på at han leverer varene, og at vi sikrar oss eit godt resultat uavhengig av dommarprestasjonar. Alltid bittert å føle at dommaren har medvirka til resultatet. Både når ting går mot Newcastle (som i vårkampen mot City i fjor), men det er også ein bismak når ein har dommaren med seg (som mot Wolves denne sesongen).

Pontare: Blir vi for lavtliggande, er eg redd vi plaffar oss sjølv i foten. Når Cabaye blir liggande for djupt, virkar han ikkje til å komme heilt til sin rett. Kampen mot QPR er godt eksempel på dette. Eg har ingen preferansar eller kunnskap om korleis vi bør gå ut, anna enn at innsatsen og konsentrasjonen må vere på topp.

Håpar på laget som TegneserieSkjære lanserer, og overlet resten til Sølvreven på benken.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 19. Nov. 2011, 14:35 »
Hah Db med fine ord om Colo !!
FORSVARSSJEF: Newcastle har bare sluppet inn åtte mål på elleve Premier League-kamper så langt. Mye av æren kan tilskrives den bunnsolide argentineren med de fagre lokkene, Fabrccio Coloccini.

løpet av ei uke skal forsvarsgeneral Coloccini og hans tropper ut i den virkelige manndomsprøven med to ganger Manchester på bortebane før Chelsea kommer til St. James Park 3. desember.

Forsvarssjef & General er ikke det verste :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #193 på: 19. Nov. 2011, 14:41 »
Har en følelse av at Santon starter i dag og sender Raylor opp på ene vingen. Mulig Ben Arfa da kan få den aktive rollen bak Ba - på bekostning av Gosling.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #194 på: 19. Nov. 2011, 14:44 »
og VG er som alltid on-point med lagoppstilling og oppdateringer ser jeg  :yao:

26   Tim Krul   
5   Danny Simpson   
16   Ryan Taylor   
2   Fabricio Coloccini