20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 63996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #150 på: 18. Nov. 2011, 18:27 »
TV2 har misforstått helt. Med et utmerket stykke kontringsfotball knuser vi City mot all forventning 3-0. Gleder meg!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 18. Nov. 2011, 18:50 »
TV2 har da vært veldig positive til Newcastle i år og roser spesielt Pardew og hva han har fått med dette laget.

Tror faktisk at jeg håper på dette laget:

Krul
Simpson - Saylor - Colo - Raylor
Ben Arfa - Gosling - Guthrie - Cabaye - Jonas
Ba

Kanskje litt feig, men trår det kan være med å sikre et poeng. Fem midtbanespillere som aldri lar City få ro verken med eller uten ball, og løper 90 minutter.
Uten tvil det sterkeste laget vi kan stille med sånn som skade situasjonen er nå.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 18. Nov. 2011, 19:04 »
Problemet er vel bare om Ben Arfa under noen omstendigheter kommer til å spille på vingen. Jeg ser ikke helt problemet, men andre (der Pardew er den mest sentrale) mener det er uaktuelt. Så det blir vel med håpet.  :-\

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 18. Nov. 2011, 21:27 »
Problemet er vel bare om Ben Arfa under noen omstendigheter kommer til å spille på vingen. Jeg ser ikke helt problemet, men andre (der Pardew er den mest sentrale) mener det er uaktuelt. Så det blir vel med håpet.  :-\
er vel ikke værre enn at man setter BenArfa bak Ba og flytter Gosling ut på siden. Blir ikke Best klar er det meget snodig vist ikke BenArfa starter.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 18. Nov. 2011, 21:45 »
I morgen er det kamp gutter og jenter ;D Er det noen jenter her på forumet forresten?

Damn som jeg gleder meg!! Som nevnt tidligere, vi har jo absolutt ikke en dritt å tape! Selv manu og chelsea kommer hit og forventes å tape, så en topp innsats fra kara, noe jeg vet vi får, så er det ok.

Blir uansett utrolig spennende å se Ba mot Kompany, Colo mot Aguero osv.

LYKKE TIL!
Same old Shearer, always scoring!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 18. Nov. 2011, 22:05 »
AAaahh..Gleder meg til morgendagen ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 18. Nov. 2011, 22:08 »
Gruer meg som en hund.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 18. Nov. 2011, 22:21 »
Grugleder meg. Det verste er at denne optimismen her inne på en måte har smitte over på meg - samtidig som jeg inners inne veit at det faktisk kan bli stygt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 18. Nov. 2011, 22:29 »
Grugleder meg veldig. Hoho!
Nei.

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #159 på: 18. Nov. 2011, 22:40 »
Gruer meg til denne kampen :'(
Howay :)

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #160 på: 18. Nov. 2011, 22:58 »
I morgen er det kamp gutter og jenter ;D Er det noen jenter her på forumet forresten?

Damn som jeg gleder meg!! Som nevnt tidligere, vi har jo absolutt ikke en dritt å tape! Selv manu og chelsea kommer hit og forventes å tape, så en topp innsats fra kara, noe jeg vet vi får, så er det ok.

Blir uansett utrolig spennende å se Ba mot Kompany, Colo mot Aguero osv.

LYKKE TIL!

Lol trur ikke det :D Men det er ei hardcore newcastle røy på vg diskusjon. Missues et eller annet.

Anyways detta blir stor slem av Newcastle tipper 1-3 jeg. Hvis Tottis spiller da ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 18. Nov. 2011, 23:09 »
Grugleder meg. Det verste er at denne optimismen her inne på en måte har smitte over på meg - samtidig som jeg inners inne veit at det faktisk kan bli stygt.

Jo, men det er litt av sjarmen med kampen morgen. I morgen _"vet jo alle" at vi faktisk kan tape med stygge sifre uten at det er noen overraskelse, eller stor skam. Vi går inn til kampen uten noe særlig å tape!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 18. Nov. 2011, 23:23 »

Jo, men det er litt av sjarmen med kampen morgen. I morgen _"vet jo alle" at vi faktisk kan tape med stygge sifre uten at det er noen overraskelse, eller stor skam. Vi går inn til kampen uten noe særlig å tape!

Det er det siste her som er det beste. De tre neste kampene er bonuskamper for oss. Absolutt ingen forventer at vi skal ta noen poeng i de kampene. Og de fleste forventer stygge sifre. Vi har absolutt ingenting å tape på de kampene her, men vi har jævla mye å vinne.

Sånn ser jeg på det, i alle fall. :)

Howay the Lads.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #163 på: 18. Nov. 2011, 23:30 »
er vel ikke værre enn at man setter BenArfa bak Ba og flytter Gosling ut på siden. Blir ikke Best klar er det meget snodig vist ikke BenArfa starter.

Hehe, ja det blir jo såklart noe annet. Da blir det jo en helt annen formasjon. Det er vel akkurat i den rollen Pardew har sagt at Ben Arfa skal spille? Gleder meg! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 18. Nov. 2011, 23:32 »
Hehe, ja det blir jo såklart noe annet. Da blir det jo en helt annen formasjon. Det er vel akkurat i den rollen Pardew har sagt at Ben Arfa skal spille? Gleder meg! :)

Det stemmer. Det jeg er litt redd for da er at det fort kan bli tynt på midten mot er meget godt City-lag. Men jeg regner med at Pardew har mer peiling enn meg, så stoler på at han gjør det rette.
Nei.