20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 48072 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #60 på: 10. Jan. 2012, 18:01 »
Widerøe flyr direkte til Newcastle fra Stavanger, det burde jo være en mulighet for dere på vestlandet, prisene var ikke avskrekkende heller.

Noen som vet sånn ca. når tv-kampene for denne runda blir satt opp, 3. mars altså?
Det som er kjekkere for fremtiden er at fra april av så begynner Norwegian med direktefly fra Bergen til Edinburgh, men det hjelper ikke for denne turen :S

Synd det ikkje var 1. mars Norwegian startar opp ruta til Edinburgh. Ser at dersom man er ofrer en feriedag(ja sjølvsagt gjer man det!!) er prisane nede i 1200 kr. Det er absolutt ein grei pris. Hotell i UK er jo latterlig billig.

Howay the lads!!
* Newcastle 4 Ever :) *

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Jan. 2012, 18:31 »
Kor mange er hittil påmeldt? :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 13. Jan. 2012, 23:25 »
Når får man vite om kampen er søndag? Driver å bestiller billetter, og alt etter 14.00 søndag blir straks mye dyrere.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #63 på: 15. Jan. 2012, 19:55 »
Hei, har enda ikke meldt meg inn i supporterklubben. Men denne turen kan være det som får meg inn. Jeg og madammen har lyst til å dra over elva for å se newcastle kamp. Og hva er vel bedre enn å få sin første kamp mot sunderland?

Det jeg lurer mest på er om kampbiletter allerede er ordnet, om jeg kan får ordnet to biletter på ett medlemskap?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 15. Jan. 2012, 20:24 »
Vi står vel ikke for billetter til kampen, det må du ordne selv. Du finner vel en guide inne på "Reiser"
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 19. Jan. 2012, 09:43 »
Noen som reiser fra Oslo området? Isåfall hvordan ser reisen din ut?;)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 19. Jan. 2012, 18:06 »
Hei folkens!

Har skrevet her inne tidligere ang. Reise, men har lyst til å legge ut en beskrivelse av vår tur:

Vi er tilsammen 5 stk. Som skal møte 2-3 i Newcastle allerede fra oslo. Turen går som følgende:

- 1.Mars Fly Torp-Edingburgh
Overnatting på Premier inn Haymarket i Edinburgh. 1-2 Mars.
2.  2. Mars togtur til Newcastle
3. 2-5 Mars bor vi på Premier inn central newcastle.
4. Kampbilletter bestilles på nufc.co.uk på platinum club. (Langside på den største langsiden).
5. 5.Mars tog tilbake til edinburgh. Fly som går kl. 18.00 fra edinburgh til torp.

Er det andre i oslo område, slå dere på! :toon:
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 19. Jan. 2012, 18:10 »
Nå virker det forresten som nufc.co.uk snart legger ut billetter. Wolves-Newcastle er den siste kampen som har blitt lagt ut til billett kjøp, og det er kampen før sunderland!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #68 på: 20. Jan. 2012, 03:15 »
Vi er nødt til å finne et felleshotell snarest mulig. Det er Henrik og jeg som arrangerer turen, men ingen av oss er særlig mye over fjorden, så her trenger vi hjelp fra dere! Premier Inn har blitt nevnt, men det ser ut til at det er utsolgt i derbyhelgen. Andre forslag mottas med stor takk!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 20. Jan. 2012, 10:03 »
Gjorde et raskt søk på Expedia, etter åtte rom i Newcastle fra fredag 2. til mandag 5. Vet ikke hvor mange det eventuelt blir som er interesssert i et felleshotell, men om det blir såpass mange, vil jeg absolutt anbefale Jurys Inn av de hotellene det kom at hadde så mye ledig. Bodde der for første gang noen netter i desember, og var kanskje hotellet jeg har likt best i Newcastle, av de jeg har bodd på. Ligger ganske sentralt like ved Life senteret, 10-15 minutters gange fra sentrum. Og dobbeltrom fredag til mandag ser det ut til at per i dag ligger på rundt 2.250 for nevnte tre netter.

Dette var såvidt jeg klarte å se det eneste sentrale hotellet som kom opp i mitt søk, men om det skal bestilles sammen av supporterklubben, ser jeg det eksempelvis på Premier Inn er mulig å ta kontakt for gruppereiser, så mulig de kan få istand noe.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 20. Jan. 2012, 10:32 »
Lite tips til dere som er ute etter billig, relativt sentralt hotell; Premier Inn City Centre (Millennium Brigde). Fredag 2. mars til mandag 5. £82 ved forhåndsbetaling uten mulighet til avbestilling. Skal være noe oppussingsarbeid på hotellet, noe som ser ut til å være årsaken til den lave prisen. Men tvilsomt hvor mye du legger merke til dette. Endret min egen reservasjon til dette hotellet, lørdag til mandag for £53  :nikke:

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #71 på: 20. Jan. 2012, 21:02 »
Noen som skal reise fra trondheim her?
og hvordan ser reisen din ut?
 :)
Howay :)

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #72 på: 21. Jan. 2012, 10:37 »
Hei alle sammen! Jeg er ny på forumet, men har vært ivri bruker (leser) i mange år. Jeg bor i Leksvik i Nord Trøndelag. Jeg var på Newcastle - Tottenham i høst og hadde en fantastisk opplevelse. Kampen og stemningen var utrolig, og jeg ble veldig positivt overrasket over utelivet i Newcastle som var noe av det beste jeg har vært borti.

Har bestemt meg for å dra over på denne kampen. Tar KLM fra Værnes via Amsterdam fredagen. Og kjører motsatt rute hjem på mandagen. Har avvenet med Hotell for å se hvor gjengen havner.

TC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #73 på: 21. Jan. 2012, 11:49 »
Heisann!

Jeg og noen kamerater har booket oss inn på Premier Inn Newcastle center,anbefales. :)

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 21. Jan. 2012, 20:23 »
Ser ut til å være fullt desværre