20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 40018 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #30 på: 25. Nov. 2011, 08:44 »
Fint om vi kan holde hverandre oppdatert her inn på NÅR billettene blir lagt ut på Nufc.co.uk. Jeg er selv Club member men har ikke funnet noen datoer enda.

Hjelper vi hverandre med dette blir vi alle sikret plasser og kan ha mulighet til å få de plassene vi vil.   :thumbu:
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #31 på: 25. Nov. 2011, 15:37 »
om denne skulle bli flyttet så blir den vel bare flyttet til søndagen? Og vil den da sansynligvis begynne på formiddagen (kl.12-13) eller om ettermiddagen? (kl.15)
Greit å vite før mann bestiller flybilletter.,

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #32 på: 25. Nov. 2011, 16:51 »
Tror politiet normalt sett vil komme med anmodning, muligens krav, om at disse kampene skal spilles 12:00 lokal tid, ihvertfall ikke mye senere enn dette. Så mitt tips er søndag klokken 12:00, eventuelt lørdag samme tid.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #33 på: 25. Nov. 2011, 20:08 »
Ganske sannsynlig at den flyttes til tidlig på søndagen, noe som også står i artikkelen på hovedsiden. Håper mange melder seg på!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

krismyhr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #34 på: 13. Des. 2011, 23:48 »
Hørtes meget spennende ut
Hvor gamle er dere som skal over?

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #35 på: 14. Des. 2011, 19:31 »
Da er flybilletter i orden, og snart Hotell.

Vi er en gruppe på 6 stk. Hvor yngstemann er 22 og eldstemann 29. Vi drar til Edinburgh torsdag 1. Mars. Ligger over der, og tar toget til Newcastle Fredag 2. Mars.

Her går veien videre til Premier inn Newcastle central hvor vi har gode minner fra tidligere. Helt grei standard, et koselig hotell!

Vi er en drikkeglad hyggelig gjeng som er ute etter godt humør, øl, en minnerik reise og en god fotballkamp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

henriktoon

  • NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
  • *****
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #36 på: 14. Des. 2011, 20:06 »
Flotters, oyvind!
Hvor har dere tenkt å sitte?

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #37 på: 14. Des. 2011, 20:13 »
Det blir nok Milburn Stand - Platinum club L2D. Det er flotte plasser omtrent midt på langsiden. Koster vel i underkant av 50 pund per billett. Tror nok de blir lettest og få tak i. Før kamp blir det så klart Strawberrys og Shearers bar!

Hører rykter om at Nordin også skal være med??
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

castle83

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #38 på: 30. Des. 2011, 02:57 »
Hei. e det mange som har meldt seg på turen?hvor skal bo, vurdere sterkt å reise,noen som skal reise fra trondheim hær. Howay the lads

Luppen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #39 på: 03. Jan. 2012, 20:05 »
Har aldrig sett mitt newcastle før,men har virkelig lyst og dra over på denne kampen..
Howay :)

baerb

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #40 på: 05. Jan. 2012, 00:24 »
Bare lurer her, men hvor reiser dere fra, og hvordan er den beste måten å komme seg til Newcastle på? :)

PatSharpX

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #41 på: 05. Jan. 2012, 10:35 »
Bare lurer her, men hvor reiser dere fra, og hvordan er den beste måten å komme seg til Newcastle på? :)
Ryanair flyr jo over, de flyr fra Rygge.

Jeg har lyst til å komme meg over på denne kampen, har mest trolig også fått med meg en kompis.

Noen som vet når billettene blir lagt ut? Må vel være tidelig ute for å få seg en ok plass vil jeg tro?
Har vært over en gang tidligere, men det er 7årsiden nå og da fikset pappa hele pakka.

Edit: Sjekket på nettsiden til Ryanair og ser ikke lovende ut.
"Beklager, det er ingen tilgjengelige flyvninger med utreise den 27 Feb - 4 Mar"
"Beklager, det er ingen tilgjengelige flyvninger med returreise den 1 Mar - 7 Mar"

Edit2: Er det ingen andre flyselskaper som flyr direkte? Sjekket finn.no nå og er bare med mellomlandinger. Er forsåvidt ikke noe krise så lenge ikke turen tar 14timer.
« Siste redigering: 05. Jan. 2012, 10:49 av PatSharpX »
@PatSharpX på twitter

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #42 på: 05. Jan. 2012, 12:15 »
Beste alternativene med mellomlanding tar vel rundt 5 timer tror jeg. Personlig foretrekker jeg da heller å reise om Edinburgh, med Ryanair eller Norwegian, og videre derifra med tog, som tar litt over halvannen time. Er også mulig å fly om Manchester eller Liverpool.

Behøver neppe å være så ekstremt tidlig ute for å få god kampbillett, men er sikkert noen som legger inn kommentar her relativt kort tid etter de er lagt ut. Er sikkert fortsatt et par uker til.

PatSharpX

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #43 på: 05. Jan. 2012, 14:05 »
Ok, hvordan er togprisene? Skal prøve å få med meg noen kompiser som er studenter skjønner du :P
@PatSharpX på twitter

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #44 på: 05. Jan. 2012, 14:20 »
Bestiller du en liten stund på forhånd på nett, betaler du vel rundt £25-30 t/r fra Edinburgh med tog. Om du reiser med Ryanair, skal det uansett temmelig mye til for at du ikke sparer noen kroner, i forhold til å fly annet selskap med mellomlanding.