20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 48131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #45 på: 05. Jan. 2012, 15:47 »
Bare lurer her, men hvor reiser dere fra, og hvordan er den beste måten å komme seg til Newcastle på? :)
Ryanair flyr jo over, de flyr fra Rygge.

Jeg har lyst til å komme meg over på denne kampen, har mest trolig også fått med meg en kompis.

Noen som vet når billettene blir lagt ut? Må vel være tidelig ute for å få seg en ok plass vil jeg tro?
Har vært over en gang tidligere, men det er 7årsiden nå og da fikset pappa hele pakka.

Edit: Sjekket på nettsiden til Ryanair og ser ikke lovende ut.
"Beklager, det er ingen tilgjengelige flyvninger med utreise den 27 Feb - 4 Mar"
"Beklager, det er ingen tilgjengelige flyvninger med returreise den 1 Mar - 7 Mar"

Edit2: Er det ingen andre flyselskaper som flyr direkte? Sjekket finn.no nå og er bare med mellomlandinger. Er forsåvidt ikke noe krise så lenge ikke turen tar 14timer.

Ryanair la ned flyvningene til Newcastle nå i januar, så det er uaktuelt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

PatSharpX

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Jan. 2012, 23:37 »
Ah, dårlig at de ikke har fjernet den fra hjemmesiden sin da...

Når blir det 100% fastsatt når kampen skal spilles?
Vi tenkte å reise til Edinburgh på torsdag og hjem derifra på søndag, men det blir litt vanskelig om kampen spilles på søndag fordi flyet hjem går kl 10:40...
@PatSharpX på twitter

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 05. Jan. 2012, 23:38 »
Pappa mente at han hadde lest et sted at det er uenigheter mellom flyplassen i Newcastle og RyanAir. Så fortsatt håp om at ruten opprettholdes. Men på den andre siden så er vel RyanAir på nivå med Mike Ashley når det gjelder forhandlinger, så ikke ha for stort håp :P

PatSharpX

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #48 på: 05. Jan. 2012, 23:55 »
Kompisen min er ikke veldig glad i å fly så tror nok ikke det blir Ryanair uansett, er jo like mye plass som på t-banen i rushen... Så blir nok norwegian til Edinburgh mest trolig.
Problemet er at hvis kampen går på søndag må vi enten reise hjem mandag med mellomlanding, eller tirsdag. Og da blir det enda flere dager fri fra jobb.
Pluss at når du ikke er glad i å fly så er det jo lettingen og landingen som er ille, ergo ikke artig med mellomlanding.

Så for bare krysse fingrende.
@PatSharpX på twitter

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 06. Jan. 2012, 01:06 »
Går fly fra torp til edinburgh fredag også, det er vel mest optimalt med fredag til mandag uansett, slipper man å stå opp så tidlig på søndagen for å ta tog eller forlate Newcastle på lørdag etter kampen mot mackems.
Det er jo en mulighet for at det kan bli en ålreit kveld ute i Newcastle.  :)

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 06. Jan. 2012, 09:02 »
Hei!

Noen som skal over fra Bergen eller andre steder på vestlandet?

Sliter med å finne noen ok flybilletter til under 2500-3000 kr.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #51 på: 06. Jan. 2012, 09:43 »
Noen som har overnattet i Edinburgh som har ett hotell og anbefale?  Sentrumsnært og nært en togstasjon?
Og hvilken togstasjon er det som ligger nærmest sentrum?
sunt pueri pueri puerilia tractant

PatSharpX

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #52 på: 06. Jan. 2012, 10:08 »
Går fly fra torp til edinburgh fredag også, det er vel mest optimalt med fredag til mandag uansett, slipper man å stå opp så tidlig på søndagen for å ta tog eller forlate Newcastle på lørdag etter kampen mot mackems.
Det er jo en mulighet for at det kan bli en ålreit kveld ute i Newcastle.  :)
Hvilket selskap er det med? Fant ikke noen flyvninger fra Ryanair og Norwegian flyr vist kun til og fra Gardermoen.
@PatSharpX på twitter

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 06. Jan. 2012, 10:27 »
Har tatt en natt i Edinburgh en del ganger tidligere, regner med at det blir det fredag til lørdag denne turen også, og har da alltid bodd på Premier Inn Haymarket. Dette ligger rett ved Haymarket togstasjon. Tror muligens Waverley togstasjon ligger noe nærmere sentrum, men er ikke mer enn rundt 10-15 minutters gange til det som vel er den store bargaten i byen fra Haymarket heller, forutsatt at du ikke går feil da  :coloccini:

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 06. Jan. 2012, 18:51 »
Hvilket selskap er det med? Fant ikke noen flyvninger fra Ryanair og Norwegian flyr vist kun til og fra Gardermoen.

Det er ryan air fra torp, ga utslag når jeg søkte.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 09. Jan. 2012, 21:58 »
Noen som skal over fra Bergen eller andre steder på vestlandet?

Sliter med å finne noen ok flybilletter til under 2500-3000 kr.

Sliter med det same. Stiver priser frå Bergen...
* Newcastle 4 Ever :) *

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Jan. 2012, 22:06 »
Har tidligere sagt at jeg skal på denne uansett, men ser ut til at det nok en gang ikke blir noe av :( Skal til USA i en hel månded i mai, så reisebudsjettet er rett og slett brukt opp. Men dersom jeg vinner i vikinglotto eller noe lignende skal jeg lett dra! :P

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 10. Jan. 2012, 04:47 »
Widerøe flyr direkte til Newcastle fra Stavanger, det burde jo være en mulighet for dere på vestlandet, prisene var ikke avskrekkende heller.

Noen som vet sånn ca. når tv-kampene for denne runda blir satt opp, 3. mars altså?

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 10. Jan. 2012, 09:07 »
Widerøe flyr direkte til Newcastle fra Stavanger, det burde jo være en mulighet for dere på vestlandet, prisene var ikke avskrekkende heller.

Noen som vet sånn ca. når tv-kampene for denne runda blir satt opp, 3. mars altså?

Hvilke priser finner du og hvor? Billigste jeg finner fra Stavanger 2400,-
Det som er kjekkere for fremtiden er at fra april av så begynner Norwegian med direktefly fra Bergen til Edinburgh, men det hjelper ikke for denne turen :S

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 10. Jan. 2012, 16:01 »
Hvilke priser finner du og hvor? Billigste jeg finner fra Stavanger 2400,-
Det som er kjekkere for fremtiden er at fra april av så begynner Norwegian med direktefly fra Bergen til Edinburgh, men det hjelper ikke for denne turen :S

Var blitt veldig mye dyrere nå enn sist jeg sjekka, når jeg sjekka sist for noen uker siden kom billett t/r fra Torp via Stavanger til Newcastle på 1800,- og det er jo ikke så ille.