20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 74385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #510 på: 02. Okt. 2011, 21:09 »
Liverpool er et bedre lag enn oss sett over en hel sesong uansett hvordan man snur og vender på det. Jeg er 99% sikker på at de kommer høyere enn oss på tabellen og at vi får grisebank på Anfield nok en gang. De har noen ekstremt gode spillere, mange forskjellige kvaliteter i laget, bedre organisert enn de aller fleste lag. Ekstremt gode hjemme er de også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 02. Okt. 2011, 21:21 »
Liverpool er et bedre lag enn oss sett over en hel sesong uansett hvordan man snur og vender på det. Jeg er 99% sikker på at de kommer høyere enn oss på tabellen og at vi får grisebank på Anfield nok en gang. De har noen ekstremt gode spillere, mange forskjellige kvaliteter i laget, bedre organisert enn de aller fleste lag. Ekstremt gode hjemme er de også.

det var da voldsomt også da! haha så gode er de ikke. to tap allerde. taper de mot united neste kamp vil jeg påstå de er ute av gullkampen allerde.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #512 på: 02. Okt. 2011, 21:52 »
Ute av gullkampen allerede ja.. liverpool har ikke vert med i en eneste gullkamp siden de var i finalene i CL !

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #513 på: 02. Okt. 2011, 21:57 »
Liverpool har ikke vist noe spess foreløbig som tilsier at de skal være med å kjempe om CL. Jeg tror ikke de klarer det og at vi er ett hav bak dem ved sesongslutt er jeg også rimelig i tvil om.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 02. Okt. 2011, 22:05 »
Det morsomme er at LFC var helt avskrevet og latterliggjort i fjor etter en helt grusom seriestart. Nå er de fortsatt i aller høyeste grad med i CL-kampen, med diverse klassespillere som enda ikke er i gang. Å avskrive LFC fra CL-plass allerede nå er vel like naturlig som å anta at vi kommer til å ta CL-plass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 02. Okt. 2011, 22:21 »
Vi ga jo Liverpool grisebank på st. James park også:)

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #516 på: 02. Okt. 2011, 23:51 »
Det morsomme er at LFC var helt avskrevet og latterliggjort i fjor etter en helt grusom seriestart. Nå er de fortsatt i aller høyeste grad med i CL-kampen, med diverse klassespillere som enda ikke er i gang. Å avskrive LFC fra CL-plass allerede nå er vel like naturlig som å anta at vi kommer til å ta CL-plass.

Skjønner at folk mener at de skal ta CL-plass, men jeg har rett og slett ikke troen på det iår :p
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 02. Okt. 2011, 23:59 »
Vi ga jo Liverpool grisebank på st. James park også:)

Ja. Hva skjedde noen måneder senere da med en manager som faktisk er kompetent til å styre et lag med ambisjoner om å være i toppen da? ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 03. Okt. 2011, 00:01 »
Skjønner at folk mener at de skal ta CL-plass, men jeg har rett og slett ikke troen på det iår :p

Nei. De er i mine øyne store favoritter til å ta femteplassen, men jeg synes Tottenham er mye bedre spiller for spiller. Etter å ha blitt slakta mot Manchesterlagene har de også bare vunnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 03. Okt. 2011, 00:06 »
Avskrive Arsenal ? Det er en frisk påstand, og ikke noe jeg ville ha satt penger på.

Topp6 er meislet allerede. Liverpool kommer vi aldri til å ende over, bare slå fra dere den tanken umiddelbart. De er et mye bedre fotball-lag enn oss.

Aston Villa, Everton, Stoke er de tre vi må prøve å matche. Mulig vi klarer å komme oss forbi en av dem, men jeg tror ikke vi tar alle 3. Stalltips i år: 9. plass.

Trekker opp denne i slutten av mai :)
Jeg er for en gangs skyld enig med deg flatline:P

Klarer vi topp 10 i år er jeg fornøyd. Mye tyder på at klubben nå er på rett vei, og vi er i ferd med å bygge et ganske solid lag. Men så lenge vi må bruke spillere raylor og best i start 11, og sette inn spillere som løvenkrands i løpet av kampen er det for meg helt tydelig at vi ikke er der helt enda. Et lag med spillere som løven og smith i troppen, er ikke et lag som er klart for å kjempe så høyt opp på tabellen. Så derfor tror jeg også at 9. Plass vil være en svært realistisk spådom for mai.

Når det er sagt, så har jeg god tro på at dersom vi får inn de riktige forsterkingene i januar og neste sommers overgangsvindu er det elt klkart at vi bør kunne være i stand til å kjempe om topp 6 neste sesong. Men vi vil få ekstremt tøff konkkurranse fra de tungt økonomisk satsende klare topp 6 kanditatene pr dags dato. Så med mindre vi klarer å gjøre mange flere tiote/cabaye-kjøp, som blir vanskeligere og vanskeligere når vi har så mange kjøpesterke klubber å konkurrere med, blir nok ashley nødt til å punge litt penger om han ønsker å være med i toppen. Og det er nettop DET jeg er veldig i tvil om at han er.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #520 på: 03. Okt. 2011, 00:19 »
Avskrive Arsenal ? Det er en frisk påstand, og ikke noe jeg ville ha satt penger på.

Topp6 er meislet allerede. Liverpool kommer vi aldri til å ende over, bare slå fra dere den tanken umiddelbart. De er et mye bedre fotball-lag enn oss.

Aston Villa, Everton, Stoke er de tre vi må prøve å matche. Mulig vi klarer å komme oss forbi en av dem, men jeg tror ikke vi tar alle 3. Stalltips i år: 9. plass.

Trekker opp denne i slutten av mai :)
Jeg er for en gangs skyld enig med deg flatline:P

Klarer vi topp 10 i år er jeg fornøyd. Mye tyder på at klubben nå er på rett vei, og vi er i ferd med å bygge et ganske solid lag. Men så lenge vi må bruke spillere raylor og best i start 11, og sette inn spillere som løvenkrands i løpet av kampen er det for meg helt tydelig at vi ikke er der helt enda.

Her tror jeg du er inne på noe viktig Tveit. Et lag som må benytte seg av - og setter inn spillere som Lovenpants, Raylor, Guthrie og - whisper it - Simpson - har ikke bredden til å hevde seg i topp6. Disse spillerne hadde ikke vært på benken engang.  Ryan Taylor hadde kanskje fått lov til å selge pølser.

Jeg tror ikke vi kommer til å klare å slå oss inn i topp-6 under Ashley. Det krever et større lag enn vi har nå - og dyrere enkelt-spillere. For å gi et eksempel: For å ha klart Topp6 i år måtte vi ha kjøpt Pieters, Cissokho, Cissè og kanskje Derdiyok. Da hadde vi hatt grei dekning på alle plasser. Dette hadde vel kosta 40-50 millioner, samme som vi har solgt for.

Med nevnte spillere hadde vi i mine øyne KANSKJE vært i stand til å utfordre Liverpool/Tottenham/Arsenal om topp-6.  Stikkordet her er kanskje. Det er ikke sikkert vi hadde klart det. For Mike Ashley ble dette litt for mange maybes og litt for stiv prislapp uten tilstrekkelig potensiell profitt.

Og det er på en måte synd, på den annen side er det hans penger og han bestemmer hvordan han vil styre klubben.

Forhåpentligvis får vi det beste ut av de vi har nå, og kan pushe for en 7-8. plass. Jeg tror det er det beste vi kan håpe på med dagens stall. Kryss fingrene for Cissè i januar :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #521 på: 03. Okt. 2011, 00:52 »
må jeg minne noen her på at det er en langsiktig plan med dagens newcastle lag? spennende at vi er oppe i toppen, men vi kommer ikke til i være der i mai. men vi rykker heller ikke ned, vi er nok oppe og snuser på e-cup når sessongen er over. med like gode kjøp neste år, vil vi muligens nå e-cup. etter der igjenn kansje topp 4. osv..
Men forstsetter de spillerne vi har, å spille så bra, og arfa, marve, santon, gosling, og de yngre spillerne slår til. så er vi fort oppe i toppen over en lengre periode. sjekka oddsen for newcastle som seriemestere før sessong start: 1/5000, det er det hvertfall ikke i dag! spennende lag vi har og pardew har gjort sakene sine bra.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #522 på: 03. Okt. 2011, 01:01 »
Er det rart det er 5000/1.. :P

Jeg hadde satt leiligheten min på at vi ikke blir seriemestere :P
If it has tits or wheels, count on problems!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #523 på: 03. Okt. 2011, 02:31 »
Er det rart det er 5000/1.. :P

Jeg hadde satt leiligheten min på at vi ikke blir seriemestere :P

Jeg hadde satset mye mer enn det haha :ppp
Toon till I die.

Juma

• Gjest