20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 62037 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« på: 26. Sep. 2011, 19:33 »
Neste kamp kan vel ikke komme fort nok for gutta våre nå, og på lørdag reiser de til Birmingham for å møte Wolves på Molineux. Etter en god start har det stagnert noe for Wolves som har tapt sine tre siste i PL, så her bør det absolutt være muligheter for tre poeng.

Blir spennende å se om Ben Arfa starter denne kampen eller om det blir de samme elleve som mot Blackburn. Denne kampen kommer vel litt for fort for Santon?

Kampen blir vist på TV2 Barclays PL HD2.

Diskuter!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #1 på: 26. Sep. 2011, 19:38 »
Gleder meg utrolig mye til den kampen her. Sånn som laget har spilt i det siste så er det vanskelig å ikke glede seg max. Burde være en sikker seier!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #2 på: 26. Sep. 2011, 19:49 »
Wolves borte blir en hard batalje - men vi er i flytsonen og Wolves sliter litt. Det skal vel i ren Newcastle-stil bety at vi driter på draget - men syns vi har mange potensiale matchvinnere for tiden. Gleder meg til denne. Tipper vi stiller uendret fra sist match.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

LazyLeif

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 246
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #3 på: 26. Sep. 2011, 20:04 »
Typisk oss hadde vel vært å tapt i helga? Lukter U lang vei her,alt annet er bonus ;)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #4 på: 26. Sep. 2011, 20:24 »
Jeg har tenkt at det ville vært typisk for oss å drite på draget før de tre siste kampene nå, så jeg gjør det vel igjen i håp om å bli satt på plass nok en gang. Jeg også håper og tror at vi stiller uforandret, med Ben Arfa på tidlig i 2. omgang for å få enda mer matching. Hadde vært morsomt å se Santon også, men så lenge det er en jevn kamp og vi er noenlunde tette bak så er det ikke gunstig å eksperimentere der. Gleder meg!

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #5 på: 26. Sep. 2011, 20:33 »
Det er så sinnssykt digg at vi endelig har luksusproblemer både på midten og på topp!!! Begynner å bli en stund siden sist jeg kan husk vi hadde spillere på benken som virkelig kunne komme inn og endre kampbildet. Fantastisk!   

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #6 på: 26. Sep. 2011, 20:44 »
Jeg har tenkt at det ville vært typisk for oss å drite på draget før de tre siste kampene nå, så jeg gjør det vel igjen i håp om å bli satt på plass nok en gang.

Skulle til å si at starten på denne tråden minner meg om starten på kamptråden Newcastle-Blackburn. "Typisk å ryke på denne" o.l.  :) Men jeg er, kanskje i kjent stil, mer skeptisk på denne enn Blackburn-kampen må jeg innrømme.  ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #7 på: 26. Sep. 2011, 21:04 »
Greit å være skeptisk - jeg syns alltid at det går til helvette når jeg er for sikker på seier ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #8 på: 26. Sep. 2011, 21:18 »
Synes ikke Ben Arfa skal starte. Har vert skada lenge, og viste dessuten heller ikke mot Blackburn at han er klar for å starte. Synes den var veldig knotete og lite effektivt det han gjorde mot Blackburn. Håper på samme laget, og det blir det også gitt at ingen drar på seg skader.

King_P

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 640
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #9 på: 26. Sep. 2011, 21:18 »
Det her kan bli vanskelig, men jeg har trua som faen, spesielt etter sesongstarten. Kommer nok til å bli jævla deppa om vi taper her, for å si det slik, men jeg tror nok vi skal kjempe oss til nye tre poeng.
Søte, søte blekkspruter.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #10 på: 26. Sep. 2011, 21:23 »
Meget vanskleg bortekamp.

Håpar på dette laget:

Krul
Simpson-S.Taylor-Colo-Santon*
Obertan-Tiote-Cabaye-Jonas
Ben Arfa
Ba

*= Om frisk til å starte

Aargh! Er du gal mann.. ? :)Verken HBA eller Santon er i god nok form til å møte Henry. Håper på samme lag som sist. Tror vi skal ha gode muligheter til å ta poeng. Som alltid er jeg fornøyd med uavgjort på bortebane.

tigerstaden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 155
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #11 på: 26. Sep. 2011, 21:26 »
Typisk oss hadde vel vært å tapt i helga? Lukter U lang vei her,alt annet er bonus ;)

Kunne ikke vært mer enig.. :P

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #12 på: 26. Sep. 2011, 21:38 »
Det hadde vert topp med poeng på lørdag,men like stor bonus med alle spillerne skadefri tilbake til Newcastle ;)

Klovnen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #13 på: 26. Sep. 2011, 21:38 »
Her må vi stille uendret fra Blackburn kampen. At vi nå har en benk bestående av Elliot, HBA, maveraux, ameobi, santon er jo ganske sykt og vitner om en god stall! I tillegg til kamp om plass i startoppstillingen har vi mange gode og sultne unggutter i bakhånd. Herlig!

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #14 på: 26. Sep. 2011, 21:40 »
Wolves borte blir en hard batalje - men vi er i flytsonen og Wolves sliter litt. Det skal vel i ren Newcastle-stil bety at vi driter på draget - men syns vi har mange potensiale matchvinnere for tiden. Gleder meg til denne. Tipper vi stiller uendret fra sist match.

Samme følelse :) Vi pleier og drite på draget i disse tilfellene, men som du sier så er det spillere med selvtillit og vinner instinkt i laget om dagen :) Uff synd det er så lenge til kampen :/
Ba Ba Ba!!!