20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 42301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #465 på: 02. Okt. 2011, 11:45 »
Ikke minst så synes jeg Simpson har mye bedre tempo, og han har også flere gode/brukbare kamper til nå denne sesongen enn det Raylor har. Men at Raylor var litt bedre i går, det har du nok rett i, selv om jeg synes at markeringssvikten på målet til Fletcher skal stå på hans regning.

Noreng

• Gjest
« Svar #466 på: 02. Okt. 2011, 11:46 »
Yep, men vi får nok se begge to mot Spurs tror jeg. Pardrew lever etter uttrykket: "never change a winning team" :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 02. Okt. 2011, 11:46 »
Tuller du Inspector?:P frispark du tenker på da eller? Ja, raylor er ingen dårlig spiller, men offensivt synes jeg han er litt for treig, litt for dum (dårlig til å plassere seg) og lite evne til å komme til innlegg (1v1 abilties)
Simpsons er ingen klasse spiller fremover han heller, men han kommer jo ofte til ok innlegsmuligheter, og selv om han er ingen perfekt spiller, er han en bra back, og han prioriteres foran Raylor i min liste hvertfall.

Du må huske på at Simpson har fordelen av å spille på den siden som er naturlig for ham. Simpson synes jeg er teknisk inkompetent. Har du satt Simpson over på venstre, er det ikke sikkert Simpson ville ha spilt like godt som raylor. Hadde Raylor spilt på høyresiden, tror jeg også han ville kommet til flere innleggsmuligheter. Simpson sliter av og til med helt enkle pasninger. Jeg er fortsatt usikker. Men det hadde vært morsomt å se Raylor på høyreback en kamp, for å se om spillet blir positivt påvirket av å spille på rett side.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #468 på: 02. Okt. 2011, 11:50 »
Topp 7 bør være et greit mål å strekke seg etter ja. Men som sagt må vi være heldige med (manglende) skader og vi må få forsterkninger i januar. Med andre ord må en del gå mot våre vante forventninger.

Topp 6 er meget usannsynlig, da snakker vi ekstremkollaps på solide lag i tilfelle, ser bare ikke at det skjer selv om det ville vært fantastisk! Jeg tror flere lag enn de tre nevnte kan melde seg på i kampen om 7. etterhvert så den kampen skal bli tøff nok tror jeg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 02. Okt. 2011, 12:02 »
Her er MOD-høydepunktene.

"His cap is over his eyes though, in his defence." :P Genial kommentar fra Lee Dixon.

Etter å ha sett høydepunktene med noe lavere puls er jeg ikke i tvil om at vi ledet fortjent til pause. Gutierrez var også meget god i går, burde dog satt den første sjansen sin. Registrerer forøvrig at sky gir Cabaye en åtter på børsen og MOM. Var vel god før pause, men å gi noen i nærheten av samme karakter som Tim Krul blir bare useriøst.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 02. Okt. 2011, 12:37 »
Cabaye er rett og slett ikke helt "up to PL speed" ennå, han har noen helt fantastiske kamper, som f.eks Villa-kampen hvor han var "outstanding", men også i ett par andre har han vært meget bra. Igår slet han litt mer, slik som han også gjorde mot QPR, men han er en fantastisk spiller som bare blir bedre jo mer PL rutine han får. Jeg likte sammenligningen med Rob Lee for en tid tilbake (Kristoffer?) og gleder meg til han får sitt første mål, vi har mye å glede oss til med Cabaye på banen!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #471 på: 02. Okt. 2011, 12:38 »
Topp 7 bør være et greit mål å strekke seg etter ja. Men som sagt må vi være heldige med (manglende) skader og vi må få forsterkninger i januar. Med andre ord må en del gå mot våre vante forventninger.

Topp 6 er meget usannsynlig, da snakker vi ekstremkollaps på solide lag i tilfelle, ser bare ikke at det skjer selv om det ville vært fantastisk! Jeg tror flere lag enn de tre nevnte kan melde seg på i kampen om 7. etterhvert så den kampen skal bli tøff nok tror jeg.

Pr dags dato vil jeg si det er 5 lag jeg føler meg rimelig sikker på at havner over oss i PL, i tillegg til 4 jeg tror vi kommer til å kjempe om 6 plassen med:
Manutd, City, Chelsea, tottenham og (kanskje) Liverpool tar topp 5. Om Newcastle klarer å holde formen ved like, fortsette og ta poeng fra de antatt svakere lagene og holde seg skadefrie ser jeg ikke på topp 6 som så usannsynlig. Aston Villa, Stoke, Everton og Arsenal kommer også til å knive om den plassen, og personlig tror jeg at med mindre Arsenal finner tilbake til formen sin kvikt, så har vi (spiller for spiller) det beste laget av de andre tre. Men historien viser jo at Newcastle er og blir en berg og dal bane, håper bare ikke vi er på toppen ennå.   

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 02. Okt. 2011, 12:40 »
Simpson spiller bedre og bedre for hver kamp, synes han fortjener høyrebacken. Ryan har klart seg bra han også, men skal sies at han nyter godt av Jonas på sin kant.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Noreng

• Gjest
« Svar #473 på: 02. Okt. 2011, 12:52 »
Simpson spiller bedre og bedre for hver kamp, synes han fortjener høyrebacken. Ryan har klart seg bra han også, men skal sies at han nyter godt av Jonas på sin kant.

Helt enig. Når Santon har kommet i form, synes jeg han bør ta plassen til Raylor. Ryan er jo allsidig og passer perfekt til benken :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 02. Okt. 2011, 13:12 »
Pr dags dato vil jeg si det er 5 lag jeg føler meg rimelig sikker på at havner over oss i PL, i tillegg til 4 jeg tror vi kommer til å kjempe om 6 plassen med:
Manutd, City, Chelsea, tottenham og (kanskje) Liverpool tar topp 5. Om Newcastle klarer å holde formen ved like, fortsette og ta poeng fra de antatt svakere lagene og holde seg skadefrie ser jeg ikke på topp 6 som så usannsynlig. Aston Villa, Stoke, Everton og Arsenal kommer også til å knive om den plassen, og personlig tror jeg at med mindre Arsenal finner tilbake til formen sin kvikt, så har vi (spiller for spiller) det beste laget av de andre tre. Men historien viser jo at Newcastle er og blir en berg og dal bane, håper bare ikke vi er på toppen ennå.

Enig i dette. Synes vi er ganske mye bedre enn alle de lagene som ikke er nevnt her.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #475 på: 02. Okt. 2011, 13:19 »
Avskrive Arsenal ? Det er en frisk påstand, og ikke noe jeg ville ha satt penger på.

Topp6 er meislet allerede. Liverpool kommer vi aldri til å ende over, bare slå fra dere den tanken umiddelbart. De er et mye bedre fotball-lag enn oss.

Aston Villa, Everton, Stoke er de tre vi må prøve å matche. Mulig vi klarer å komme oss forbi en av dem, men jeg tror ikke vi tar alle 3. Stalltips i år: 9. plass.

Trekker opp denne i slutten av mai :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #476 på: 02. Okt. 2011, 13:30 »
Jeg avskriver ikke Arsenal, men har sett en del av dem i år og kan ikke si at jeg er direkte imponert. Nå skal det nevnes at de har slitt med skader, og med en skadefri tropp er de en del bedre enn oss. Men så har vi denne lagmoralen da og en fighting-vilje som virker å ha reddet poeng i flere kamper så langt, noe det kan virke som om Arsenal mangler for øyeblikket.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 02. Okt. 2011, 13:38 »
Tuller du Inspector?:P frispark du tenker på da eller? Ja, raylor er ingen dårlig spiller, men offensivt synes jeg han er litt for treig, litt for dum (dårlig til å plassere seg) og lite evne til å komme til innlegg (1v1 abilties)
Simpsons er ingen klasse spiller fremover han heller, men han kommer jo ofte til ok innlegsmuligheter, og selv om han er ingen perfekt spiller, er han en bra back, og han prioriteres foran Raylor i min liste hvertfall.

Du må huske på at Simpson har fordelen av å spille på den siden som er naturlig for ham. Simpson synes jeg er teknisk inkompetent. Har du satt Simpson over på venstre, er det ikke sikkert Simpson ville ha spilt like godt som raylor. Hadde Raylor spilt på høyresiden, tror jeg også han ville kommet til flere innleggsmuligheter. Simpson sliter av og til med helt enkle pasninger. Jeg er fortsatt usikker. Men det hadde vært morsomt å se Raylor på høyreback en kamp, for å se om spillet blir positivt påvirket av å spille på rett side.

Men Raylor har jo til gjengjeld fordelen av å spille sammen med Jonas, noe som er en stoor fordel. Simpson på sin side må spille med Obertan, som når han ikke har dagen, ikke bringer mye hjelp.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #478 på: 02. Okt. 2011, 13:39 »
Ahh, 3.plass! Deilig :D :D Er bare å nyte det så lenge man kan :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 02. Okt. 2011, 13:40 »
Avskrive Arsenal ? Det er en frisk påstand, og ikke noe jeg ville ha satt penger på.

Topp6 er meislet allerede. Liverpool kommer vi aldri til å ende over, bare slå fra dere den tanken umiddelbart. De er et mye bedre fotball-lag enn oss.

Aston Villa, Everton, Stoke er de tre vi må prøve å matche. Mulig vi klarer å komme oss forbi en av dem, men jeg tror ikke vi tar alle 3. Stalltips i år: 9. plass.

Trekker opp denne i slutten av mai :)

Skal ikke se bort ifra at the unwashed også tar seg opp noen hakk utover i sesongen. Har vel den bredeste stallen av de bak topp6...