20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 74407 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #255 på: 01. Okt. 2011, 17:04 »
Etter all hetsen og dei tinga eg og andre har fått imot oss for meiningane i sommer. Så er det forbanna godt å bevise me ikkje er ein gjeng "komplette idioter".

Er ingen som gir deg anerkjennelse. Folk ler av deg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 01. Okt. 2011, 17:04 »
Har ofte vært enig med deg, Christian, men dette synes jeg blir altfor dumt. Vil du ha en unnskyldning fra de som var uenige med deg?? Det har da vel for faen ikke vært snakk om noe hetsing! Patetisk oppførsel.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 01. Okt. 2011, 17:05 »
Jonas må være forferdelig å spille mot i dag. Tydeligvis fornøyd med den nye kontrakten :)

Vi er gode og heldige. Det er definisjonen på et lag i medgang. Måtte det vare lenge.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 01. Okt. 2011, 17:05 »
Probl
Etter all hetesen mot meg og InspectorC i sommer(og andre som var enig med oss), fordi me var for den nye policyen. Så synst eg me snart fortennar ein unnskylding, og ein inndrømmelse på at me hadde rett. Nolan er ikkje savna, salget av Barton var kanskje til det beste? Og desse uerfarne franskmennen, som me sa kom til å levere. Enndå har ikkje Santon og Ben Arfa kommet igang. More to come...

Jeg begynner å bli lei av den konstante grininga di. Det er ikke av og til, det er jammen meg hele tida og uansett hvilken case det er snakk om så begynner den sippinga di. Hvorfor i alle dager skal folk si unnskyld til deg fordi de har en annen mening enn deg? Du har vel ikke blitt hetsa her inne du, folk er bare uenige til tider og såpass må man tåle uten å blir altfor hårsår. Det er heller ikke så svart og hvitt at det er den ene eller andre som har riktig, og det er vel også derfor det er så morsomt å diskutere fotball!

Forskjellen er at Christian og jeg som oftest er mer saklige..Uten å nevne navn, så har de som har vært uenige begrunnet ut i fra utsagn som du nå kommer med "tull" , "latterlig" "grining" etc..Jeg har ikke noe i mot en diskusjon, men når folk ikke gidder en gang å begrunne sin uenighet, og nekter å se svakheten ved enkeltspillere, og blir rotras bare svakheter ved spillere nevnes, så blir det helt feil!

Heheh....sidesyn er en fin ting, også i diskusjoner.

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #259 på: 01. Okt. 2011, 17:06 »
Så synst eg me snart fortennar ein unnskylding, og ein inndrømmelse på at me hadde rett.

Selv om gamblingen ser ut til å ha truffet, så var det fortsatt gambling.  Vi er alle glade og fornøyde at laget vi har presterer, men det betyr ikke at det ville vært "rett" å gamble på samme vis igjen.  Eller at det på motsatt side ville vært mer rett å handle inn stort. 

For å være helt ærlig syns jeg det er litt rart at du er så opptatt av å ha rett (eller vise hvor feil andre tar om de ofte ikke holder med deg?)  En unnskyldning får du hvertfall ikke av meg, selv om jeg er klokkeglad for at Cabaye m.fl. gjør god figur.  Vi er alle amatører her, og det beste vi kan gjøre er å synse, og da syns jeg vi skal få lov til å synse forskjellig :D
Bra sagt... Men å kalle det gambling er vel ikke helt rett. Virker som denne Pardew vet hva han driver med når det gjelder spillerkjøp. Må ærlig innrømme at Cabaye og Marv var totalt ukjent for meg føre di dukket opp i newcastle. Selv syns jeg det var helt greit at Barton forsvant, og Nolan krevde vel 5 års kontrakt så ikke helt uenig der heller. Dette beviser vel bare at ingen er uerstattelige. La oss nyte den gode trenden mens vi kan, for det kommer en nedtur! Men å havne topp 10 denne sesongen må man være fornøyd med.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #260 på: 01. Okt. 2011, 17:06 »
Kutt ut ! Spell spa!

Vi vinner - må vi krangle da også?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 01. Okt. 2011, 17:07 »
Håper vi punkterer kampen. Får Wolves et mål nå blir det ikke enkelt

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 01. Okt. 2011, 17:10 »
Enig.  Med et mål imot oss blir plutselig Wolves veldig mye mer gira, mens med et mål imot vil vi forhåpentligvis slå luften ut av dem.  Syns Cabaye kan få sitt langskuddsmål nå, det hadde gjort susen :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 01. Okt. 2011, 17:11 »
Helvete. Vi må slutte å gi vekk dødballer på tull..Haras dødballfot er skummel

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 01. Okt. 2011, 17:13 »
60 min. Ut med Obertan og inn med HBA eller MArv
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 01. Okt. 2011, 17:15 »
Jeg elsker Tim Krul. For en keeper han er blitt. De to siste ballene han har fanga i feltet er pure class!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #266 på: 01. Okt. 2011, 17:15 »
Ta 10 minutter vekk fra tastaturet, drikk ei pils, fei over kjerringa og klyp deg i armen. Vi er på tredje - det er det som betyr noe.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 01. Okt. 2011, 17:17 »
Christian: Jeg kan være enig i at man kunne møtt dere med mer respekt, men det du er ute etter er aksept, ikke respekt. Det er stor forskjell på akkurat de to. Du og dine meningsfeller har heller ikke gjort en ekstraordinær innsats i å respektere den andre sidens meninger.

Det burde vært en gjensidig respekt for hverandres meninger her på forumet. Dessverre har det blitt en "vi mot dere"-holdning som ikke er heldig for diskusjonene på dette forumet. Tonen blir så jævla amper. Da er det ikke morsomt å diskutere lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #268 på: 01. Okt. 2011, 17:17 »
Ta 10 minutter vekk fra tastaturet, drikk ei pils, fei over kjerringa og klyp deg i armen. Vi er på tredje - det er det som betyr noe.
;D

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #269 på: 01. Okt. 2011, 17:18 »

:D Legende, bjørni. Legende.

-
Krul er rett og slett fantastisk. Er vel berre litt over eit år sidan eg rangerte Forster som eit betre alternativ i mål enn Krul. Utan forkleinelse til FF, må eg seie at eg har blitt 'proved wrong' inntil det hinsidige.  "Unnskyld".