20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 74346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #240 på: 01. Okt. 2011, 16:56 »
Så synst eg me snart fortennar ein unnskylding, og ein inndrømmelse på at me hadde rett.

Selv om gamblingen ser ut til å ha truffet, så var det fortsatt gambling.  Vi er alle glade og fornøyde at laget vi har presterer, men det betyr ikke at det ville vært "rett" å gamble på samme vis igjen.  Eller at det på motsatt side ville vært mer rett å handle inn stort. 

For å være helt ærlig syns jeg det er litt rart at du er så opptatt av å ha rett (eller vise hvor feil andre tar om de ofte ikke holder med deg?)  En unnskyldning får du hvertfall ikke av meg, selv om jeg er klokkeglad for at Cabaye m.fl. gjør god figur.  Vi er alle amatører her, og det beste vi kan gjøre er å synse, og da syns jeg vi skal få lov til å synse forskjellig :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 01. Okt. 2011, 16:57 »
Herlig kamp til nå  ;D

Heldige at vi ikke fikk straffe mot oss på situasjonen med Saylor, men på ingen måte ufortjent at vi leder!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 01. Okt. 2011, 16:57 »
oppe på 3dje plass:) må nesten klype meg i armen. og ikke bare har vi en god tabellplassering men vi spiller bra. sinnsykt moro!!

Simmi

• Gjest
« Svar #243 på: 01. Okt. 2011, 16:57 »
Etter all hetesen mot meg og InspectorC i sommer(og andre som var enig med oss), fordi me var for den nye policyen. Så synst eg me snart fortennar ein unnskylding, og ein inndrømmelse på at me hadde rett. Nolan er ikkje savna, salget av Barton var kanskje til det beste? Og desse uerfarne franskmennen, som me sa kom til å levere. Enndå har ikkje Santon og Ben Arfa kommet igang. More to come...

Kan du vær så snill slutte med dette pisspreiket her? Hvem kunne vite at dette kom til å gå kjempebra? Hva hadde skjedd om vi feks hadde tapt mot Qpr og Sunderland? Med litt motgang kunne alt vært snudd fullstendig på hodet, ettersom vi har et lag med lite PL-erfaring.

Istedenfor å hele tiden gni dette inn, kan du ikke glede deg over hvordan laget spiller? Det virker som om du er mer opptatt av at du hadde rett... Patetisk.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00wszsWa
« Svar #244 på: 01. Okt. 2011, 16:57 »
Selv om jeg er enig imye av det du skriver Christian, kan jeg ikke si at du eller noen andre her på forumet fortjener en unnskyldning etter så få kamper... Hvis vi får skader på sentrale spilldre og likevel hevder oss; se da
Kan vi Snakke :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 01. Okt. 2011, 16:58 »
Etter all hetesen mot meg og InspectorC i sommer(og andre som var enig med oss), fordi me var for den nye policyen. Så synst eg me snart fortennar ein unnskylding, og ein inndrømmelse på at me hadde rett. Nolan er ikkje savna, salget av Barton var kanskje til det beste? Og desse uerfarne franskmennen, som me sa kom til å levere. Enndå har ikkje Santon og Ben Arfa kommet igang. More to come...

Hehe..Ikke sant ;D  Som jeg nevnte tidligere også. Salg trenger ikke være krise så fremt vi evner å få inn erstattere. Det er der hele saken ligger..Dessverre har vi vært så pessimistiske at alltid antar at motstanderene kjøper godt, mens vi alltid vil kjøpe søppel

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 01. Okt. 2011, 16:58 »

Om det er snakk om hets, så skal det vel rapporterast. Dersom det derimot er ein konstruktiv diskusjon, så er det vel ikkje så farleg kven som har rett. Spesielt i og med at det ser ut til å gå den vegen som vi alle håpar på. At ein skal gå rundt og unnskylde seg (med mindre ein har argumentert på ein måte som strir med regelverket) er vel ikkje nødvendig?

Eg har vore nærare den fraksjonen som du og Inspector C tilhøyrer, men det betyr ikkje nødvendigvis at alle argumenta til Daniel, Flatline og kompani ikkje kan ha noko for seg. Sesongen er lang, og mykje kan skje enda.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 01. Okt. 2011, 16:59 »

Jeg begynner å bli lei av den konstante grininga di. Det er ikke av og til, det er jammen meg hele tida og uansett hvilken case det er snakk om så begynner den sippinga di. Hvorfor i alle dager skal folk si unnskyld til deg fordi de har en annen mening enn deg? Du har vel ikke blitt hetsa her inne du, folk er bare uenige til tider og såpass må man tåle uten å blir altfor hårsår. Det er heller ikke så svart og hvitt at det er den ene eller andre som har riktig, og det er vel også derfor det er så morsomt å diskutere fotball!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Simmi

• Gjest
« Svar #248 på: 01. Okt. 2011, 17:01 »

Jeg begynner å bli lei av den konstante grininga di. Det er ikke av og til, det er jammen meg hele tida og uansett hvilken case det er snakk om så begynner den sippinga di. Hvorfor i alle dager skal folk si unnskyld til deg fordi de har en annen mening enn deg? Du har vel ikke blitt hetsa her inne du, folk er bare uenige til tider og såpass må man tåle uten å blir altfor hårsår. Det er heller ikke så svart og hvitt at det er den ene eller andre som har riktig, og det er vel også derfor det er så morsomt å diskutere fotball!

+ 100000000000000000000000000000000000000000000

Edit: Uansett mener jeg at Flatline har blitt "hetsa" ( i den grad det er et riktig ord) mye mer, enn dere.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 01. Okt. 2011, 17:01 »
Synes det blir flåsete med "i told you so" holdninger her.

Det jeg har å si om kampen: KRUL! Å dævven erre mulig
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 01. Okt. 2011, 17:01 »
Krul har vært Gud og Cabaye og Tiote styrer showet på midten ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #251 på: 01. Okt. 2011, 17:01 »
har noen en stream, im dying here

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #252 på: 01. Okt. 2011, 17:01 »
nå er det greit å gi ben arfa og marve mulighet tidlig, vi leder 2-0 og greit å få de med i flyt sonen

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 01. Okt. 2011, 17:02 »
15 viktige min. no. Scorer wolves så sliter nervene mine!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 01. Okt. 2011, 17:03 »
Probl

Forskjellen er at Christian og jeg som oftest er mer saklige..Uten å nevne navn, så har de som har vært uenige begrunnet ut i fra utsagn som du nå kommer med "tull" , "latterlig" "grining" etc..Jeg har ikke noe i mot en diskusjon, men når folk ikke gidder en gang å begrunne sin uenighet, og nekter å se svakheten ved enkeltspillere, og blir rotras bare svakheter ved spillere nevnes, så blir det helt feil!