20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #240 på: 04. Okt. 2011, 14:12 »
Hva tror dere om Moa da skjærer? Hadde han vært noe for oss? 10 mill på bordet og teste lykken ;)
Jeg antar du mener 10 mill euro da. For jeg nekter å tro noe annet enn at verdien hans er tidoblet siden overgangen fra norsk fotball. Om ikke mer...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #241 på: 04. Okt. 2011, 14:18 »
Og Maiga-ryktene vil nok fortsette helt til han er solgt...

http://t.co/PYPJJasS

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #242 på: 04. Okt. 2011, 14:43 »
Hva tror dere om Moa da skjærer? Hadde han vært noe for oss? 10 mill på bordet og teste lykken ;)

Savner mer en type med mye hurtighet i beina, og Moa er ikke akkurat kjemperask.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #243 på: 04. Okt. 2011, 16:56 »

Savner mer en type med mye hurtighet i beina, og Moa er ikke akkurat kjemperask.

en ny Martins da  ;)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 04. Okt. 2011, 19:36 »
Jeg antar du mener 10 mill euro da. For jeg nekter å tro noe annet enn at verdien hans er tidoblet siden overgangen fra norsk fotball. Om ikke mer...

Ja, jeg mente sikkert 10 millioner norske kroner... Var det ikke Herenveen som hadde bydd nærmere 30 da han fortsatt var i VIF... Sårer meg at du tror jeg er så ute å kjøre Joakim :)
Mitt førstevalg er pr. dags dato David Hoilett. Det hadde vært noe det!  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 04. Okt. 2011, 19:43 »
Shane Long dersom WBA rykker ned da? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 04. Okt. 2011, 19:50 »
Shane Long dersom WBA rykker ned da? :P
Spørs vel om de rykker ned allerede i januar... ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 04. Okt. 2011, 19:51 »
Synes også Obertan virker blek fremover. Han har ikke gjort noe for å motbevise min hypotese om at han er en knøttliten smule bedre enn Routledge, ikke noe mer. Savner flere rykk mot dødlinja, som Kyle Walker (!!) gjorde mot Arsenal.

Er vel ikke forresten også Smith og Lævencrap "frie" i januar og kan gå gratis? Hadde vært så digg å bli kvitt de (spesielt Smith), fra lønna. Er en liten del av meg som fortsatt håper Løven blir til sommern så Nordin og resten av TAN har mulighet til å produsere rekvisita som ble forlanget under Cup-matchen mot Forest.

« Siste redigering: 04. Okt. 2011, 19:53 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 04. Okt. 2011, 20:03 »
Oi - tenkte selvsagt til sommeren. Feil tråd ja :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #249 på: 04. Okt. 2011, 20:18 »
"en ny Martins da  ;) "

Husker det var delte meninger om Martins, og mange likte han ikke så godt, i hvertfall den siste tiden han var hos oss.
Jeg var stor fan av Martins, og skulle gjerne hatt en lignendes spiller.
Husker vi hadde noen kamper der vi ble helt overkjørt på den tiden,
men selv om vi ble overkjørt hadde vi Martins som plutselig kunne gjøre dette:
Eller dette:

Når vi hadde Martins ble motstanderen veldig ofte ståendes veldig lavt pga den syke farten hans.
Desverre var han veldig varierendes i avslutningsegenskapene. Han hadde perioder der han var fantstisk til å avslutte mens han også hadde perioder der han trengte 10 100% sjangser for å score.
Mange husker ikke perioden han var god, men fra noen mnd ut i første sesongen av, scora han på ekstremt mangen av sjangsene sine.

Likte også måten han forlot oss på. Ikke noe stort drama, uttalelser i avisene, twittring, underprestering på banen eller syting som de fleste andre som forlater oss gjør.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 04. Okt. 2011, 20:21 »
Rykter om gosling ut på lån på Twitter:p Doncaster:p fantastisk:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #251 på: 04. Okt. 2011, 20:22 »
David Junior Hoilett har vel enda ikke fornyet kontrakten med et Blackburn i fritt fall? Jeg mener han hadde vært perfekt for oss!

dette er den siste atrikkelen jeg leste om han:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7188765,00.html

Når det gjelder Martins så er ikke det noe dumt alternativ forutsatt at han ikke koster for mye, eller krever for mye i lønn. Han har de rette egenskapene, verdifull erfaring og hadde garantert gitt ALT for newcastle-drakta!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #252 på: 04. Okt. 2011, 20:23 »
Virker ikke som Pardew har troa på Gosling i det hele tatt. At Guthrie og Smith(?) blir prioritert foran han i køen sier det meste. Kanskje like greit med et utlån, for han har et stort potensiale. Kan bli en flott backup til Cabaye og Tiote på midten.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 04. Okt. 2011, 20:39 »
Kanskje Pardew fortsatt har mareritt etter det Gosling leverte mot Scunthorpe. Neida, men jeg tror han kan ha godt av et utlån. Gutten har ikke spilt mye fotball siste 18 månedene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Okt. 2011, 20:50 »
Men er ikkje Doncaster litt vel langt ned å gå? Greitt nok med kamptrening, men eg har ein grei følelse av at han kunne gjort ein veldig god jobb for eit PL-lag med problem, evt. eit CCC-lag av eit visst kaliber. Kanskje ei ulempe å låne han ut til ein reell rival i tabellsamanheng, men i verste fall er det vel uansett ein 6-7 lag som garantert kjem under oss på tabellen uansett.

-
Er til liks med kungen ein stor fan av Hoilett, og det hadde vore kjekt med ei kraftig oppjustering av det Løvinna representerer.