20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #255 på: 04. Okt. 2011, 20:55 »
Synes ikke vi bør låne ut det som i mine øyne bør være ~3./4.-valget sentralt på midtbanen. Men som dere er inne på så er det ikke sikkert at Pardew holder han så høyt. Han har vel det beste avgjørelsesgrunnlaget, men jeg synes likevel at konklusjonen Smith/Guthrie er litt pussig.

Uansett, om han skal lånes ut så er jeg ikke sikker på om Doncaster er stedet. Klubben sliter vel greit for tiden og har nylig skiftet manager. Ikke det beste miljøet å spille på seg selvtillit og form kanskje? Det som taler for er at championship-nivå på motstander nok er det beste nivået han kan matches på nå. Match-trening har han forsåvidt godt av! Det avhenger også endel av vilkårene i låneavtalen, om han kan hentes hjem etter vårt forgodtfinnende og/eller varigheten er kort så er det ikke så feil kanskje.

Hans J: Kan vel ikke låne spillere til PL-klubber, men deler dine bekymringer om CCC-nivået til Doncaster.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 04. Okt. 2011, 21:01 »
Det har du sjølvsagt rett i, Hughie. My bad.

Når det gjeld Guthrie vs. Gosling, så synest eg faktisk Danny var relativt grei dei få innhoppa han fekk på vårparten under Pardew. Er ikkje overraska om Pards rangerer Danny G før Dan G. Men i og med at vi tradisjonelt er sårbare for skader, så er det kanskje litt overilt å gamble på at Cabaye (som såg knackered ut på slutten sist) og Tiote (som heldigvis har kutta ned på kortsankinga) ikkje må ha avbrekk no og då. Då er Gosling veldig grei å ha i bakhand.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 04. Okt. 2011, 22:38 »
Vanskelig for oss å si noe om hva Gosling har å stille opp med da. Han har tross alt vært 18 måneder borte med skade - og har ikke levert noe som helst i drakta vår. Guthrie veit vi at fungerer i PL ihvertfall. Fortsatt er det vel litt vågalt å bare ha en mann i cover sentralt på midten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 04. Okt. 2011, 23:12 »
Veldig enig! Vi må ha 3 eller helst 4 sentrale midtbaner som kan gjøre en god/grei jobb i PL. Spesielt med tanke på den tidligere kortfrekvensen til en viss person. For meg er det foreløpig Danny G og Dan G bak de åpenbare førstevalgene. Muligens at Abeid regnes med inne i der, men regner han mer for en mann for fremtiden selv om han virker spennende allerede nå.

Smith bør, på tross av at jeg liker fyren, ikke være aktuell utenom de helt store krisene. Guthrie/Smith som 3./4.-valget sentralt synes jeg som sagt blir pussig når vi har Gosling (og muligens Abeid) i bakhånd.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 04. Okt. 2011, 23:47 »
Ja, enten det, eller så kan jeg ikke se hva Gosling og Abeid har å fare med dersom de vurderes til svakere enn Smith. Jeg liker også fyren - men han er ferdig på dette nivået - rett og slett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 05. Okt. 2011, 00:03 »
Abeid har jeg mer tro på en Gosling. Ser for meg at Gosling får noen innhopp her og der før noen skader kommer og at karrieren hans kommer til å bli litt lik Guthrie sin.

Så om ikke Guthrie eller Gosling tar noen steg i løpet av sesongen så ser jeg ingen poeng med å samle på de heller. Da må hvertfall en av de ut til neste sommer for å gi plass til erstatter.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 05. Okt. 2011, 09:40 »
Faktum er vel også at det kan være bakt inn en klausul i utlånskontrakten om at Gosling kan bli kalt tilbake til Newcastle dersom et umiddelbart behov mtp skader/suspensjoner skulle melde seg.  Det vil hvertfall kunne forklare hvorfor ingen større klubber enn Doncaster har lånt ham.  Og selv om jeg også ville prioritert Gosling over hvertfall Smith, så er det Pardew som har det beste avgjøringsgrunnlaget mtp hva han ser på trening, samtale med spillere osv. 

Og så får vi bare håpe at det er dette grunnlaget han avgjør ting på, og ikke på hvorhvidt Mi Cashley gir ordre om hvilke spillere som skal brukes basert på spille-/prestasjonsbaserte bonuser   ::)
Genius by birth. Slacker by choice.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 06. Okt. 2011, 13:04 »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 06. Okt. 2011, 13:38 »
Virker som en spennende type. Kvalitetsstempel at han får spille på Leicester. De har brukt en haug med penger og har en veldig god stall. Det er flere spillere som slår gjennom i PL etter godt spill i CC. Jeg håper Vuckic blir lånt ut i januar. Han hadde hatt veldig godt av et utlån. Det spørs om han klarer å spille seg inn på midtbanen til newcastle i år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 06. Okt. 2011, 14:07 »
At han har scort 11 mål på 11 starter og 8 innhopp gir iallefall en indikasjon på at han vet hvor målet står. 7 av disse målene har han puttet i ligaen og det må sies å være ganske bra for en 18-åring, selv på nest øverste nivå.

Helt klart spennende kobling, men om han fortsetter slik så spørs det hvilken økonomisk ramme en avtale eventuelt vil få. Tviler på at vårt regime vil strekke seg så langt som det Leicester eventuelt kan komme til å kreve.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 06. Okt. 2011, 14:10 »
Noe som er positivt da er at han ikke har kontrakt lenger enn til 2013, og derfor kan Leicester være langt mer villige til å selge i januar eller til sommeren, i frykt for å ikke ende opp med noe annet enn en eventuell utanningskompensasjon.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 08. Okt. 2011, 21:48 »
Registrerer også to nye mål av Lambert ;)

Begge straffer. ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 09. Okt. 2011, 21:36 »
Noen som har kjennskap til Luuk de Jong?
21 år gammel spiss som spille for Twente. Har allerede landskamper for Nederland, og en god skoringsrekord for twente.

http://www.nufcblog.com/2011/10/09/newcastle-interested-in-dutch-international-striker/?

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 10. Okt. 2011, 10:42 »
http://www.metro.co.uk/sport/878033-spurs-join-newcastle-in-bid-to-sign-blackburns-rising-star-junior-hoilett

Vi er, ifølge Metro, i ferd med å forberede oss på en budkrig med Spurs om Hoilett i januar.

Hadde ikke vært feil det, men skal ikke si at jeg helt har tiltro til denne kilden :-\

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 10. Okt. 2011, 12:42 »
Budkrig mot Tottenham ja.. To klubber som ikke liker å betale mye for enkeltspillere.

Men Hoilett hadde vært fantastisk! :D