20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #225 på: 02. Okt. 2011, 19:20 »
Hei forresten Kristoffer :) Lenge sia sist. Im back bebehh

Hehe, lenge siden ja! Velkommen tilbake ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #226 på: 03. Okt. 2011, 19:02 »
Greit nok at jeg ikke savner Barton, men å sammenligne ham med Obertan er helligbrøde. Obertan har spilleforståelsen til ei død sild, og kjemper bare unntaksvis godt nok bakover. Jesus på sykkel ( som flatline ofte sier) har jo bedre utnyttelse av egne evner enn Obertan.

Barton er en Konge spiller, men mistet trua på ham som bidragsyter etter han fikk seg twitter. Dvs at den som lærte Joey om sosiale media burde få buksevann

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #227 på: 03. Okt. 2011, 19:26 »
Er overbevist om at Obertan kommer til å bli stor! Ser veldig mye lovende i han, og har klokketro på han. Han trenger mye tillit, spilletid og god veiledning. Han spilte to gode kamper, før han var skuffende i andre omgang mot Wolves. Han har vel bare spilt 26 kamper elns for Man Utd på 4 år, så jeg kommer til å være tålmodig med han. Det er selvfølgelig ikke snakk om å frede han, eller la han få spille hele tiden. Men han trenger spilletid, og det synes jeg han skal få. Jeg ser ihvertfall kvalitetene!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 03. Okt. 2011, 19:51 »
Problemet for meg er at jeg syns jeg har sett minst like lovende kvaliteter fra Marveaux - uten at han har fått lignende sjanser. Marve ser langt mer effektiv og smart ut i spillestilen enn det Obertan har gjort til nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 03. Okt. 2011, 20:46 »
Vi er visst etter et fransk supertalent!! 16 år og allerede et stort navn i Frankrike. Gutten heter m'baye niang. Spiller i caen. Virker meget lovende. Eneste negative er at wenger er også etter han.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 03. Okt. 2011, 20:55 »
Fordelen med å bruke Obertan og Jonas, er defensivt. Ja, Obertan jobber lite tilbake, men han bridrar uansett med noen ekstra kilo og muskler, som er viktig for vinger i 442 i dagens fotball.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #231 på: 03. Okt. 2011, 21:19 »
Problemet for meg er at jeg syns jeg har sett minst like lovende kvaliteter fra Marveaux - uten at han har fått lignende sjanser. Marve ser langt mer effektiv og smart ut i spillestilen enn det Obertan har gjort til nå.

Jeg er relativt enig med deg her, og jeg har sansen for Marveaux selv. Han har heller ikke fått de sjansene som du påpeker. Samtidig virker som enkelte, riktignok relativt få, nesten har avskrevet han allerede. Synes nesten samtlige spillere i dagens tropp virker spennende, hvis man ser bort i fra alternativene på spissplass.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #232 på: 03. Okt. 2011, 22:04 »
Jeg vil heller se Marveaux enn Obertan.

Det at Obertan ikke gidder jobbe bakover er bare spikern i kista for min del. Hadde han jobbet som en gud hadde jeg definitivt gitt han 10 kamper til.
If it has tits or wheels, count on problems!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 03. Okt. 2011, 23:19 »
Faktisk enig med flatline. Må være 1. Gang:) syns obertan har vært helt Oki, verken mer eller mindre. Men som du sier han er bare Oki fremover og jobber dårlig bakover. Syns marve kan få mulighet nå. Om ikke ben arfa ut på ventre. Santon, barfa,, ba greie spillere på ventresiden det. Så kan simpson, Jonas og best stå for høyresiden. Med Cabeye og tiote klemt inn. Det laget lukter det Europa av i mine øyne.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #234 på: 03. Okt. 2011, 23:44 »
På papiret vel å merke. De skal tross alt spille sammen og :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 04. Okt. 2011, 00:00 »
Per nå ser jeg bare det ManU-fansen jeg kjenner sa til meg da vi fikk Obertan. Det var en relativ grei good riddance og beskrivelsen av en type totalt blottet for spilleforståelse. Han har enda en lang vei igjen for å overbevise meg. Hadde mye lettere tilgitt en slakk defensiv innsats dersom han hadde gjort store ting fremover på banen, slik man har opplevd av tidligere franske storheter i drakta vår. Han har en dødelig fart og grei teknikk - og burde strengt tatt i større grad klart å utnytte dette.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 04. Okt. 2011, 10:45 »
Greia med Obertan er at når man har fart og teknikk som styrke så har dette ofte sammenheng med selvtillit.
- det har nok ikke Obertan hatt for mye av på en stund, derfor må vi vise han at vi har trua på han. Jeg tror Pardew tenker mye av det samme. Som tidligere påpekt har han spilt et par gode kamper og da har vi virkelig fått se hvor dødelig farta hans kan være. Og nettopp fart kombinert med styrke er alfa omega i PL.
Vi må nok fortsatt gi han tid, men jeg er overbevist om at han vil stige i prestasjonene fremover. Marveaux er også på vei og vil sikkert få sjansen snart. Veldig sansen for han også, men en litt annen type spiller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 04. Okt. 2011, 13:11 »

Helt enig. Problemet er vel bare at Marve spiller på venstrekanten, hvilket er samme posisjon som Jonas er best i, og sistnevnte har på ingen måte spilt seg ut av laget.

Men misforstå meg rett, jeg er mer enn åpen for å prøve enten Jonas eller Marve på høyrekanten på bekostning av Obertan for å få plass til Marveaux fra start.

Ellers er jeg også enig i at det ser ut som Obertan er nærmest helt blottet for selvtillit.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 04. Okt. 2011, 13:57 »
Hva tror dere om Moa da skjærer? Hadde han vært noe for oss? 10 mill på bordet og teste lykken ;)

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #239 på: 04. Okt. 2011, 14:03 »
http://t.co/Op9PuF2L

Liker talentryktene... Om det blir noe ut av det er en annen sak! Men Moa er nok urealistisk, går nok enten til en TOPPklubb i en av ligaene eller blir hvor han er... Men er jo lov å by for å se...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff