20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, søndag 28. aug 14:00  (Lest 47251 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, søndag 28. aug 14:00
« Svar #285 på: 28. Aug. 2011, 18:36 »
Han har jo faktisk en helt fantastisk scoringsratio for oss i PL, og selv om jeg er ganske sikker på at det vil jevne seg ut ser jeg ingen grunn til å ikke fortsette bruke ham. Løvenkrands har jeg gitt opp for lengst, og Ameobi er ingen storscorer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #286 på: 28. Aug. 2011, 18:38 »
Deilig å se hvordan Best har flere spillere rundt seg men får foten på ballen og skårer.
Hvis resten av angrepspillerne kan skåre i disse situasjonene så kan vi forvente flere mål.
God kamp!
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 28. Aug. 2011, 19:29 »
herlig andre omgang!
Jeg forsåv meg til første omgang, hvordan spilte de da?
Joey Barton 7

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 28. Aug. 2011, 19:32 »
Vucic ut med brukket hånd... Skandale...:s
Han kom, ble mett og dett var dett....

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 28. Aug. 2011, 19:36 »
Ble imponert over Best idag. Var sikker på at han kom til å bli kasta rundt som en badeball av Hughes og Hangeland, men han var meget god til å ta ned oppspillene og slippe ballen videre til medspillere.  Det nadre målet var rett og slett klasse.

Litt kjipt for dere nordmenn at Hangeland hadde en så dårlig dag i dag. Dere trenger han bedre enn dette mot Danmark...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #290 på: 28. Aug. 2011, 19:37 »
herlig andre omgang!
Jeg forsåv meg til første omgang, hvordan spilte de da?
Like drunken Saylors  ;D
Gan canny doon Toon!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 28. Aug. 2011, 19:48 »
Ble imponert over Best idag. Var sikker på at han kom til å bli kasta rundt som en badeball av Hughes og Hangeland, men han var meget god til å ta ned oppspillene og slippe ballen videre til medspillere.  Det nadre målet var rett og slett klasse.

Litt kjipt for dere nordmenn at Hangeland hadde en så dårlig dag i dag. Dere trenger han bedre enn dette mot Danmark...

Må få si at norsken sitter bra til ikke å være en av "oss"! :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 28. Aug. 2011, 19:49 »
Vucic ut med brukket hånd... Skandale...:s

Argh! Kor lenge er han ute då? "Bra" det er handa og ikkje foten.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #293 på: 28. Aug. 2011, 20:06 »

Så glad blir den originale Simba etter matchen. Drar på seg drakta med en gang etter å ha sett sin første kamp. Cabaye er hans store idol sier han...
Twitter: @Matserazzi

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #294 på: 28. Aug. 2011, 20:10 »
Kjempe bra bilde  ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 28. Aug. 2011, 20:10 »
Må også si at jeg synst vi spiller bedre med ball på bakken i år enn i fjor. Kan vere jeg som er blind, men selv om det ikke alltid går så virker det som vi prøver på litt mer spill kontra ifjor da det var veldig mye lemping. Synst vi har et bedre spillende lag.

Ser tydelige forskjeller ja, selv om enkelte spillere faller tilbake til gamle synder fra de forgående sesongene.
Spillermaterialet i år kontra de 2 forgående årene er jo også vidt forskjellig. Ut er spillertyper som Carroll, Nolan, Barton og Butt gått i tillegg til at Smith har fått svært begrenset med spilletid under Pardew. Dette er jo spillere som var mer eller mindre faste på laget som rykket opp fra CCC og noen av dem også forrige sesong.
Inn har spillere med mer hurtighet og teknikk kommet. Dette ser også ut til å ha virket positivt på noen av våre "gamle" spillere. Jonas har nå 3 gode og solide kamper bak seg. Coloccini er flinkere til å bryte opp angrep, sette fart og bli med frem, istedenfor å bidra til å slå den lange som tidligere.

Samtidig må de ikke bli for selvsikre i forsvar med å spille seg ut til enhver tid. Har bommet på dette et par ganger forrige sesong. Spillermaterialet er jo annerledes nå, men kynisme i forsvar er en nødvendighet. Når vi møter antatt bedre lag vil det bli langt tøffere.

Eg tykkjer at mi idag fekk til veldig lite av spelet vårt, og det var dårleg med kontringar. I periodar so var det brukbart. Når ein ser på kor mange spelara med hurtigheit og teknikk som mi har og har fått inn, so reknar eg med mi skal prøva spela meir ball og holda den i laget. Samtidig ta kontringar når sjansen byr seg. Akkurat det såg mi lite av idag.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 28. Aug. 2011, 20:17 »

Så glad blir den originale Simba etter matchen. Drar på seg drakta med en gang etter å ha sett sin første kamp. Cabaye er hans store idol sier han...

Genialt. Tror katta har brukbar peiling da, Cabaye blir bedre og bedre.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #297 på: 28. Aug. 2011, 20:21 »
Herlig bilete.  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 28. Aug. 2011, 20:25 »
Forbeholder meg retten til å gi et lite stikk til de som var uenig i at Best er den det lukta mest mål av for øyeblikket :P

Takk det samme. Akkurat her hadde vi nok rett. ;) Best er ekstremt kjapp til å avslutte når han får ball i boks. Lenge før forsvar/keeper rekker å reagere. Jeg merker meg at flere omtaler det første målet hans som ferdigscora, det dummeste uttrykket jeg vet av. Han går for en evt. retur og sniker seg forbi forsvareren. Typisk goalgettermål. Best er ikke noen superspiss, men han er vår klart beste målscorer og største trussel pr. dags dato. Han bør spille.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 28. Aug. 2011, 20:29 »
Bare jeg som ble skuffet av Obertan i dag? Syns han minner noe om Nile Ranger - rask, men forferdelig ballbehandling. Syns også han ser litt "fotballdum" ut, til tider...

Tiote var heller ikke helt i slag, og spilte stort sett støttepasninger uansett. At han ikke fikk gult er jo bare komisk.