20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 70637 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sitter ikke å hopper i stolen av glede ihvertfall... Virker som de ved enhver anledning skal vise at de er bedre en Scu også gjør de det tungvint, for fort, over evne og ender med noe helt snålt i stedet...

Pluss at enkelte virker som de må overbevise Pardew NÅ eller ALDRI og da må det skiftes gir og ... det var vi ikke gode nok til nei...

Som noen nevtne lenger opp. Lån hårfønern til SAF i pausen og plant dem tilbake på landjorda!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Vi har egentlig spilt som dette hele sesongen hittil, pre-season inkludert. Tannløst, planløst, ufarlig. Vi skal prise oss lykkelige for uttellingen i Premier League, for den har vært i overkant i forhold til det vi har bevist.

Best og Ba virker udugelige, men de får ikke mye hjelp heller. Midtbanen vår klarer aldri å etablere noe press, og alt som kommer opp fra de ni bak spissparet er lange poleballer som ville gitt Drillo og Harald Aabrekk gåsehud om de hadde sett kampen.

For øvrig så tok det meg nøyaktig 20 minutter og åtte sekunder for å merke at Løvenkrands var på banen. Skrudde på 30 sek for seint og fikk ikke med meg lagoppstillinga. Kan ikke si at det er overraskende.

Marv har vært positiv.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stream som funker, anyone??
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Cabaye er ikke temposvak synes jeg. Men han ofrer seg for de andre på midten som driter litt på draget. Jeg synes ikke han er verdens raskeste, men han har good workrate. Jobber ekstremt bra i det å jage ballen og forstyrre motstanderen i det å spille igjennom midten.

Trenger ikke være kjempekjapp for å ta tempoet, det har da elskede Barton bevist for lengst. Men jeg forventer faktisk at Cabaye skal kunne vise en viss dominans mot et lag som Scunthorpe - istedet syns jeg han og Gosling blir springende mye i mellom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sier det samme som kompisen min skrev i tekstmelding nettopp... Viktig å øve på å ligge under:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Newcastle mangler en leder. Colo er for dårlig i engelsk. Vi trenger en kriger som BARTON

Dette er bare trist. Nå må vi få inn spillere snart, ellers går jeg på veggen !

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ser på denne:
http://www.ilemi.me/25881/3/Watch-Scunthorpe-United-vs-Newcastle-United/

Har kobla PCen til TV og den virker ganske greit. Hakker enkelte ganger, men avbruddene er korte.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Du skal være dyktig til å forklare, for å få han til å forstå det.

Må bare gi det assosiasjoner han forstår.  Newcastle er like farlige i angrep, som Mike Ashley er på sjekkefronten uten pengene sine.  DA hadde han kanskje innsett hvor dårlig vi ligger ann.
Genius by birth. Slacker by choice.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Hva er greia med de lange klove-ballene? Har ingen fått med seg at vi ikke har Carroll lenger? Det funker ikke med to late neger-donkeys på topp! Og vi skulle liksom bli en fintspillende rask side som spilte "teppe-fotball" ?

My ass ! Sort it out Pardew!
If it has tits or wheels, count on problems!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Vi får la de 11 som avsluttet 1 omgang få 10-15 min på vise noe. Forventer at vi tar tak i kampen umiddelbart nå!! Dersom ikke det skjer så er det bare å få inn sultne unggutter!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Hva er greia med de lange klove-ballene? Har ingen fått med seg at vi ikke har Carroll lenger? Det funker ikke med to late neger-donkeys på topp! Og vi skulle liksom bli en fintspillende rask side som spilte "teppe-fotball" ?

My ass ! Sort it out Pardew!

Tenkte akkurat på det samme. Hvorfor har vi handla så raske spillere med possesion (planen til Pardwho) når vi faktisk spiller vaskekte Drillo-fotball.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
For en begredelig omgang... Er virkelig Ba så treig som det ser ut for? Kunne virkelig trengt en mann som kan dra av en spiller eller to... Løven er et kapittel for seg selv, men idag er det fler som er nesten like dårlig som han. Som mange andre her syns jeg Marv ser spennende ut. Haris inn i andre får je tru!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Best kommer da ihvertfall til avslutninger, får ta med det lille positive som er...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
HAHAHA. Ler meg ihjel. Dette er så latterlig.