20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #300 på: 01. Feb. 2012, 23:39 »
Og da står vel Obertan med en assist og et mål mer enn (16-20mp mannen) Downs i ligaen, right? :wub:
Jeg tror det skal litt godvilje til for å godkjenne denne. Men den godviljen legger vi glatt til :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #301 på: 02. Feb. 2012, 07:18 »
Endelig fikk Obertan seg et PL-mål. Hadde et veldig fint innhopp, synes jeg. For en rolig avslutning. Aaaah!  :happy:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 02. Feb. 2012, 09:20 »
Og da står vel Obertan med en assist og et mål mer enn (16-20mp mannen) Downs i ligaen, right? :wub:

Obertan har 3 assists. Downing har 0. ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 02. Feb. 2012, 15:51 »
Åååå, dette unnet jeg virkelig Obertan! La oss håpe det gjorde underverker for selvtilliten hans  :smug:
Same old Shearer, always scoring!

Simmi

• Gjest
« Svar #304 på: 15. Mars 2012, 10:03 »
Now the former France under-21 star ? who is set to get the nod for Sunday with Ryan Taylor struggling ? is hoping to make the most of a more offensive deployment against the Canaries.

Hentet fra en Journallive-artikkel.

Gaaah, jeg er så drittlei av at Obertan får spille uke inn og uke ut, til tross for at han ikke leverer en drit! :thumbd:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 15. Mars 2012, 10:11 »
Gaaah, jeg er så drittlei av at Obertan får spille uke inn og uke ut, til tross for at han ikke leverer en drit! :thumbd:

Lurer på hva som er Pardew sin tanke rundt han der soppen.

Obertan er vel en av de største grunnene til jeg ikke er så fan av Pardew -_-

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 15. Mars 2012, 10:14 »
Blir det på bekostning av Benny blir jeg forbanna, kjenner også jeg syns det er trist dersom Cisse holdes ute av laget til fordel for dette her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 15. Mars 2012, 11:36 »
Blir det på bekostning av Benny blir jeg forbanna, kjenner også jeg syns det er trist dersom Cisse holdes ute av laget til fordel for dette her.

Enig! Obertan må benkes!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 15. Mars 2012, 12:51 »
Obertan er vel eit godt eksempel på kor svak delar av stallen vår eigentleg er.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 15. Mars 2012, 16:29 »
Jeg syns bare det er irriterende at Pardew har slike en bunnløs tro på ham. Seriøst - hva er det jeg ikke ser?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 15. Mars 2012, 16:32 »
Sånn helt konkret; alle øktene på Benton. ;)

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #311 på: 15. Mars 2012, 16:41 »
Hjelper ikke om han er like god som Messi hver eneste trening om han spiller ræva når det først er kamp.
Søte, søte blekkspruter.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 15. Mars 2012, 16:48 »
Neida, men er han Messi på trening så er han ikke håpløs eller uten potensiale. Da er det noe annet i veien, og langt fra like dumt å la han spille.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 15. Mars 2012, 16:55 »
Obertan kjennetegnes jo av stor fart, høy arbeidsmoral og så er han jo en knakende kjekk kar, som sikkert ikke har noe i mot å dele sine damer med sjefen  :lol:

Eller så er han som Shola, totalt Messi på treningsfeltet, og det stikk motsatte i kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 15. Mars 2012, 16:58 »
Jeg forstår ikke helt logikken i det her vist det stemmer. Obertan har nå sittet på benken i flere kamper får sjansen mot Arsenal og imponerer ikke akkurat. Cisse har ikke vert helt på topp, men tross alt scort to mål på få kamper. Jeg forstår iallefall ikke hvis BenArfa skal ofres til fordel Obertan. BenArfa har vert den mest toneangivende spilleren offensivt i de siste tre kampene. Jeg kan forstå til en viss grad og den er liten vist Cisse blir benket, men blir BenArfa benket til neste kamp er Pardew virkelig på villspor.

Og hva skjedde i Arsenal kampen. BenArfa trodde jeg skulle spille hengende spiss og Obertan på kant, men så bytter de plutselig plass når begge to for en gangs skyld er på banen samtidig. Hva var det her jeg ikke fikk med meg?
« Siste redigering: 15. Mars 2012, 17:02 av Fluffy »