20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #285 på: 12. Jan. 2012, 11:59 »
Dette er på ingen måte ment som hakking på Obertan, og er bare humoristisk ment. Men Obertan kan med rette kalles E.T. Likheten er ganske slående.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 12. Jan. 2012, 12:19 »
Ikke at det var noe utpreget stygt som skjedde nå, men enig på generell basis med Anders.

Nei, nei. Var på ingen måte noe overtramp av Peter, og det er hans rett til han å poste slike ting hvis han føler for det. Jeg ville bare påpeke at jeg synes det er litt smålig, og unødvendig ;)

Jeg, som forumets beskytter av Obertan, er også enig i at han kanskje får for mye spilletid. Alternativene er i mine øyne dårligere, men hvis HBA blir aktuell for høyrekanten, bør jo han få starte. Men Obertan er ikke skyldig i at han blir valgt ut av Pardew hver eneste uke.
Godt du ser det samme som meg CTFF :)

100% enig. Ryan Taylor bør få sjansen til å fortsette, i og med at han gjorde en ok figur mot Manu. Hvis Ben Arfa er aktuell så bør han spille der. Utover det er det ingen alternativer til Obertan, så jeg foreslår at de som er så negative sier hvem som burde spilt der i stedet. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 12. Jan. 2012, 12:33 »
Har nevnt Marve mens han var skadefri, Santon når Raylor ble foretrukket som back og nå før ManU-kampen foreslo jeg nettopp Raylor. Ben Arfa også åpenbart. Nå syns jo jeg det er foruroligende for Obertan at jeg følte ting ble så mye bedre som de ble straks Raylor overtok plassen istedet da - selv om vi selvfølgelig ikke skal si ting for sikkert og at det kan være et resultat av en kjempekamp kollektivt. Fortsatt ble vi bedre defensivt, og selv om Raylor hadde noen svært unødvendige feilpasninger gjorde han etter mitt skjønn langt smartere ting med ball enn hva Obertan gjør. Obertan kom ihvertfall inn til Rovers-kampen og gjorde etter rapportene nok en svak kamp igjen, så jeg forventer at Raylor er tilbake på ving mot QPR. Raylor har også en innleggsfot lik Barton sin som gjør at han nødvendigvis ikke må ned til krittet - men istedet kan slå innlegg fra dypere posisjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 12. Jan. 2012, 15:53 »
Dette er på ingen måte ment som hakking på Obertan, og er bare humoristisk ment. Men Obertan kan med rette kalles E.T. Likheten er ganske slående.

når jeg ser obertan har alltid tenkt på han ene dinosauren "ozzy" eller hva han heter i lillefot og vennene hans, han som flyr rundt og sier egg egg egg  :P
« Siste redigering: 12. Jan. 2012, 15:55 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #289 på: 13. Jan. 2012, 00:57 »
Obertan:

Søte, søte blekkspruter.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 13. Jan. 2012, 00:59 »
Holder vel nå.
Same old Shearer, always scoring!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #291 på: 13. Jan. 2012, 01:05 »
Jeg vil ha mer, mer, mer.
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 13. Jan. 2012, 01:16 »
Er på generelt grunnlag veldig lei alt som har med Obertan å gjør - så ser gjerne at denne tråden dør litt ut en stund nå - og at Obertan blir å finne godt planta på benken fremover  ::p
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 13. Jan. 2012, 09:25 »
Jeg tror det store flertallet gjerne ser at Obertan benkes en god stund. Og i forhold til Alien-bilder så begynner det vel snart å bli litt oppbrukt det også. Men tråden må ikke dø ut.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 13. Jan. 2012, 10:29 »
Men det er jo som Torfinn sier: har vi så veldig mange bedre alternativer da? Foreslår du Ben Arfa på kant her inne så kommer Daniel og henter deg, eller han sender noen, og er virkelig Rayn Taylor så mye bedre? En og annen god kamp nå og da, men det har faktisk Obertan også.

Litt "forum-humor" skal jeg klare å se mellom fingrene med, all den tid den godeste Obertan antageligvis uansett ikke leser her, og ligger våken om nettene og gremmes over mobbingen, men at hjemmefansen på St.James, ehh unnskyld Sports Direct Arena, buer på ham, det er forkastelig, det har han ikke fortjent.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #295 på: 14. Jan. 2012, 01:52 »
Ikke at det var noe utpreget stygt som skjedde nå, men enig på generell basis med Anders.

Nei, nei. Var på ingen måte noe overtramp av Peter, og det er hans rett til han å poste slike ting hvis han føler for det. Jeg ville bare påpeke at jeg synes det er litt smålig, og unødvendig ;)

Jeg, som forumets beskytter av Obertan, er også enig i at han kanskje får for mye spilletid. Alternativene er i mine øyne dårligere, men hvis HBA blir aktuell for høyrekanten, bør jo han få starte. Men Obertan er ikke skyldig i at han blir valgt ut av Pardew hver eneste uke.
Godt du ser det samme som meg CTFF :)

100% enig. Ryan Taylor bør få sjansen til å fortsette, i og med at han gjorde en ok figur mot Manu. Hvis Ben Arfa er aktuell så bør han spille der. Utover det er det ingen alternativer til Obertan, så jeg foreslår at de som er så negative sier hvem som burde spilt der i stedet. ;)
Ant or Dec?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #296 på: 14. Jan. 2012, 01:53 »
Men det er jo som Torfinn sier: har vi så veldig mange bedre alternativer da? Foreslår du Ben Arfa på kant her inne så kommer Daniel og henter deg, eller han sender noen, og er virkelig Rayn Taylor så mye bedre? En og annen god kamp nå og da, men det har faktisk Obertan også.

Litt "forum-humor" skal jeg klare å se mellom fingrene med, all den tid den godeste Obertan antageligvis uansett ikke leser her, og ligger våken om nettene og gremmes over mobbingen, men at hjemmefansen på St.James, ehh unnskyld Sports Direct Arena, buer på ham, det er forkastelig, det har han ikke fortjent.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 14. Jan. 2012, 15:08 »
Ant or Dec?
And AND Dec  ::p

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 01. Feb. 2012, 23:33 »
Og da står vel Obertan med en assist og et mål mer enn (16-20mp mannen) Downs i ligaen, right? :wub:
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 01. Feb. 2012, 23:36 »
FUCK yeah!   :toon: