20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gabriel Obertan  (Lest 83062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Gabriel Obertan
« Svar #420 på: 03. Nov. 2014, 15:10 »
Enig der, det burde ikke ha noe å si, men det er tross alt Pardew det er snakk om, så blir faktisk heller positivt overrasket om Sissoko fortsetter sentralt!

Føles rart å håpe at Obertan skal komme kjapt tilbake... Men håper hele laget har fått ett løft nå, og at det hever alle spillerne, spesielt de som har underprestert til nå, eksempelvis Cabella.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 03. Nov. 2014, 15:14 »
Føler at Sissokos bidrag sentralt er såpass verdifullt at jeg faktisk er villig til å se yngstemann Ameobi få mer spilletid, og det sier litt...

Ikke det at vi ikke har bedre alternativer (først og fremst Cabella, Aarons også, men er som sagt skeptisk til å legge for mye ansvar på unggutten ennå).

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 03. Nov. 2014, 19:31 »
Pardew sa jo nylig at den eneste grunnen til at Sissoko ble flyttet inn sentralt var pga. Obertans form, og at han fremdeles mente at Sissoko var en kantspiller/er best på kant. Så da kan det jo virke som om han aller helst vil se Obertan på kant om det er mulighet for det.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 03. Nov. 2014, 20:50 »
nå som Obertan er ute så lenge(noko som er veldig synd med tanke på formen hans), så håper eg på Aarons og Cabella på kvar sin kant.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 07. Nov. 2014, 09:48 »
nå som Obertan er ute så lenge(noko som er veldig synd med tanke på formen hans), så håper eg på Aarons og Cabella på kvar sin kant.

Hadde vært drømmen.

Ser obertan er ute i 3 mnd.