20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3075 på: 02. April 2012, 00:55 »
Jeg tror vi har mulighet på 4.plass, men da må vi kanskje vinne alle kampene.. Hvis vi vinner neste helg og de andre lagene tror jeg fort de andre lagene vil bli stresset. Det føles deilig å være i en utfordrerposisjon. De andre lagene har alt å tape. Noen som fikk sett Tottenham kampen? hvordan virket de?

Neeh, det er å ta litt hardt i.. Tror fortsatt vi klarer det om vi vinner 7-8 av de siste 9.

38 kamper folkens, altsA 7 igjen :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3076 på: 02. April 2012, 01:25 »
Oh, my bad. ::p Vinner vi 6 av de siste 7 tror jeg vi klarer det. Om det er sannsynlig er en annen sak.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3077 på: 02. April 2012, 01:35 »
Antakeligvis ja - med tanke på hvor mye poeng laga rundt oss faktisk avgir med jevne mellomrom. Men at vi skal klare ta 18 poeng av 21 mulig er heller usannsynlig ja. Kampen borte mot Swansea blir hard så det holder - og Stamford Bridge er jo faen like ille for oss som Anfield nesten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3078 på: 02. April 2012, 03:21 »
Det som er deilig er at vi er det eneste laget som bare kan lukke øya og gyve løs. De tre andre er desperat avhengig av CL.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3079 på: 02. April 2012, 09:28 »
Ja, vi har ingenting press på oss! Jeg tror vi slår Swansea borte(de har ingenting å spille for, så tror Nufc-spillerene er mer gira og gir det lille ekstra). Den vanskeligste kampen blir nok borte mot Chelsea, der har jeg veldig liten tro på at vi får med noe poeng.
Hjemme mot City kommer vi til å overraske og ta minst 1 poeng :) :toon:

Jeg er faktisk ganske optimistisk på de siste kampene og tror vi skal klare minst 5.plassen og hååååååpe at vi tar 4.plassen. Uansett så håper jeg at Lpool slår Everton slik at vi får Europa uansett og at Lpool taper finalen! Vil være så surt å komme på 6.plass nå og ikje få europa-plass!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3080 på: 02. April 2012, 09:51 »
Oh, my bad. ::p Vinner vi 6 av de siste 7 tror jeg vi klarer det. Om det er sannsynlig er en annen sak.

NUFC trenger ikke å vinne 6 av 7 for å klare en topp 3 eller 4 plassering. Arsenal, Tottenham og Chelsea har også tøffe kamper igjen og jeg tror at både Tottenham og Arsenal får det tøft mot henholdsvis Sunderland borte og ManCity hjemme neste helg. Alle de 3 lagene kommer til å avgi flere poeng, det er jeg ganske sikker på. Skulle et av lagene finne formen og spille de siste 7 kampene uten å avgi poeng omtrent så er det fremdeles en 4. plass å spille om.
Chelsea har Wigan hjemme i neste kamp som bør være grei match, men deretter venter 3 derbykamper der 2 bortekamper mot Arsenal og Fulham blir fulgt av en hjemmekamp mot QPR, før Chelsea tar imot NUFC. Chelsea har en bortekamp mot LFC i den 37. runden som kan bli meget tøff.

Fortsetter Cissè og Ben Arfa storformen og Ba også snart finner igjen målformen har vi uten tvil spillere som kan avgjøre kampene for "oss" uansett motstander. Viktig at de aller fleste spillerne holder seg skadefrie nå i sesonginnspurten.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3081 på: 02. April 2012, 10:14 »
når jeg leser siste innlegg her får jeg mer og mer troen :)
Kampen i går gjør at vi kan drømme om CL helt til neste helg. Det virker som om formkurven til hele laget er stigende etter en litt svakere periode.

Som sagt mange ganger før i denne tråden spiller jo Chelsea CL og FA cup og vi kan håpe dette tar vekk litt fokus fra ligaen. Jeg vet ikke hvem som har størst sjangse til å tabbe seg ut i innspurten av Tham og Arsenal? Føler Arsenal har mest å tape. De spilte dritt i starten av sesongen.. så fant de formen og virket sikret CL plass. Nå begynner det derimot å lugge litt for dem.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3082 på: 02. April 2012, 17:48 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3083 på: 02. April 2012, 17:48 »
Hva er siste nytt om Coloccini, anyone?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3084 på: 02. April 2012, 17:56 »
Ute mot Swansea og Bolton.

Christian

• Gjest
« Svar #3085 på: 02. April 2012, 18:24 »
Best case scenario - we can still win the title and the mackems can still be relegated:

Worst case scenario - we can still finish in the bottom half (as low as 15th) and the mackems can get into the Champions League:

Kan ikkje bli dårligere enn nr 12 folkens!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3086 på: 02. April 2012, 19:18 »
Ute mot Swansea og Bolton.
Dette er helt sikkert?
Og etter det er han fit som en fisk?

Takk btw ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3087 på: 02. April 2012, 19:52 »
Det er jo i og for seg greit å vite at vi ikke blir dårligere enn i fjor, men det er ikke til å komme bort ifra at dersom vi går på en totalkollaps nå, blir jeg veldig sur og grinete.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3088 på: 02. April 2012, 21:09 »
Det står "as low as 15th". Men er det 12 som stemmer? Trenger bare 12 poeng (4 seire på 7) av 21 mulige for å sikre topp 6 mattematisk. I tillegg vil jo lagene under oss også avgi.

Christian

• Gjest
« Svar #3089 på: 02. April 2012, 21:14 »
Den teksten henger igjen frå sist runde.  :-[