20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3060 på: 01. April 2012, 18:30 »
Swansea imponerer stadig! Kan ble veldig hardt mot de neste helg, men har troen på nok en seier! Vi kommer til å score uansett, bare håpe perch og willo holder samme nivå som idag! ;)
Winning isn't everything, it's the only thing!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3061 på: 01. April 2012, 18:35 »
Kom igjen da Swansea!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3062 på: 01. April 2012, 18:47 »
Vi er så langt foran 7. plass, at vi ikke har noe å tape mot slutten! Bare å gå fullt ut for topp 5, og kanskje tilogmed topp 4?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #3063 på: 01. April 2012, 19:22 »
5 plassen kan være innenfor rekkevidde, tott og Arsenal har nok for "enkelt" kampprogram igjen til at det kan gå!
sunt pueri pueri puerilia tractant

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3064 på: 01. April 2012, 19:28 »
La meg minne om at vi har Swansea neste uke mens Arsenal har Manchester City og Tottenham spiller borte mot Sunderland. Uka etter har vi Bolton hjemme. Seks poeng over de to neste kan putte fjerdeplassen innenfor rekkevidde. Da kan bortekampen mot Chelsea bli særdeles spennende. For all del, vi har oddsene mot oss, men jeg vil si at både Newcastle og Chelsea er med i kampen om Champions League.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #3065 på: 01. April 2012, 20:06 »
Klart fjerdeplassen er innenfor rekkevidde, men har vanskelig for å se at vi skal ta 6 poeng mer enn tott eller Arsenal på de siste kampene!  Men alt er mulig  :pard:
sunt pueri pueri puerilia tractant

Noreng

• Gjest
« Svar #3066 på: 01. April 2012, 21:46 »
Viktig det Petter Myhre sa i  studioet idag. I tabelltoppen idag er det KUN vi som er i angrepsposisjon. Vi har muligheten! Europa skal være mulig :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3067 på: 01. April 2012, 21:49 »
Jeg tror vi har mulighet på 4.plass, men da må vi kanskje vinne alle kampene.. Hvis vi vinner neste helg og de andre lagene tror jeg fort de andre lagene vil bli stresset. Det føles deilig å være i en utfordrerposisjon. De andre lagene har alt å tape. Noen som fikk sett Tottenham kampen? hvordan virket de?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Noreng

• Gjest
« Svar #3068 på: 01. April 2012, 21:52 »
Tottenham var ganske bra idag. De har ett utrolig maxnivå, kanskje ett av verdens beste, men de har en tendens til å drite seg litt ut, hvertfall etter jul. Håper de fortsetter den trenden :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3069 på: 01. April 2012, 22:23 »
Jeg trooor kanskje at Spurs nå har snudd den dårlige formen de var inne i. Spent på hvordan Arsenal nå gjør det etter en fantastisk seiersrekke. Syns de har en tendens til å falle litt sammen etter slike perioder brått tar slutt. Men ærlig talt så tror jeg det skal holde hardt til topp 4. Men vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan - og vi har på en måte intet press på oss heller. Kan bare nyte resten av sesongen - topp 6 er fantastisk uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3070 på: 01. April 2012, 22:48 »
Må fortsatt ikke glemme 5.plassen som gir automatisk kvallikk. Finalen i FA-cupen går 5.mai. samme dag som vi spiller mot City. Hvis liverpool taper mot everton i semien kan fort 6.plassen være verdiløs mtp europaspill.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3071 på: 01. April 2012, 23:35 »
Det er særdeles viktig for oss at Liverpool vinner cupsemien mot Everton. Det er bare å håpe at Gerrard har en jævlig god dag på jobb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3072 på: 01. April 2012, 23:37 »
Stemma for at vi bare tar Chelsea, og at Everton tar rotta på Liverpool :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3073 på: 01. April 2012, 23:53 »
Jeg tror vi har mulighet på 4.plass, men da må vi kanskje vinne alle kampene.. Hvis vi vinner neste helg og de andre lagene tror jeg fort de andre lagene vil bli stresset. Det føles deilig å være i en utfordrerposisjon. De andre lagene har alt å tape. Noen som fikk sett Tottenham kampen? hvordan virket de?

Neeh, det er å ta litt hardt i.. Tror fortsatt vi klarer det om vi vinner 7-8 av de siste 9.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3074 på: 02. April 2012, 00:04 »

Neeh, det er å ta litt hardt i.. Tror fortsatt vi klarer det om vi vinner 7-8 av de siste 9.

håper du har rett :) Vi skal slite mot City hvis den kan bli avgjørende for gullet. Hadde vært fantastisk med en seier på brua mot Chelsea og samtidig stå aleine på 5.plass etter kampen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /