20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #3090 på: 02. April 2012, 22:05 »
Hva var den "greia" de akkurat viste? Om noen ser på bburn - scum
Same old Shearer, always scoring!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3091 på: 02. April 2012, 22:08 »
Lurte på det samme ???
Winning isn't everything, it's the only thing!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3092 på: 02. April 2012, 22:38 »
da blir det Young som avgjør, tenker jeg  ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3093 på: 02. April 2012, 22:43 »
For en spiller Valencia har blitt denne sesongen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3094 på: 02. April 2012, 22:45 »
Herlig lite mål av Young, det derre. Nå vinner ManU ligaen tror jeg. Faen for en manager Sir Alex Ferguson er. Tidenes største - no effin' doubt. Ser ikke på det som usannsynlig at Shitty mister poeng mot Arsenal til helga, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3095 på: 02. April 2012, 22:47 »
Manu vinner ligaen. Pga de er det minst dårlige laget i en dalende liga. Men for all! Like fortjent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3096 på: 02. April 2012, 22:49 »
Creds til en viss Paul Scholes også. Kommer inn slik som om han aldri hadde lagt opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3097 på: 02. April 2012, 22:49 »
Ser på meg selv som topp 10 tippere i Europa.

Når det er sagt, så er jeg jævlig bitter for at Manu vinner serien. Men herregud, selv om det står 0-0 etter 79 minutter er jo oddsen for at de klarer å vinne sånn ca 1.20. Helt sykt hvor disiplinerte de er i forhold til hvordan de skal stå med laget.

Christian

• Gjest
« Svar #3098 på: 02. April 2012, 22:50 »
Jaja, da vinner Man.Utd ligaen igjen da. Eg har hatt trua på City sidan før sesongen, men etter U i helga var alt håp ute.  :nervøs:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3099 på: 02. April 2012, 22:50 »
Manu vinner ligaen. Pga de er det minst dårlige laget i en dalende liga. Men for all! Like fortjent.

Haha eh javel? Dei har tidenes manager i Sir Alex og finne alltid formen på denne tida. Har sett ei stund no at det har gått denne vegen. Gratulera til dei. Svakt av City. Dei avgir garantert poeng mot Arsenal. Sterkt av Scums, Gud som eg misunne dei all suksessen....
« Siste redigering: 02. April 2012, 22:52 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3100 på: 02. April 2012, 22:50 »
Syns Giggs har vært tidvis brilliant etter at han kom på også da. For en ekstremt smart spiller han er.

Forøvrig - skal jeg være pinlig ærlig syns jeg det vil være helt fint dersom ManU tar tittelen til fordel for Shitty. Shitty har en fin rekke mindre likbare spillere, de viser en tidvis flau innstilling og de er og blir et kjøpelag som aldri har kommet seg dit de er i dag gjennom sportslige prestasjoner. Om Ballotelli var litt morsom før begynner han stadig å bli mer og mer dust etterhvert. Litt som Ian Holloway sist sesong.
« Siste redigering: 02. April 2012, 23:16 av Kristoffer »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3101 på: 02. April 2012, 23:23 »
Godt smaken er som baken, for her er jeg uenig i det meste:)

Greit Ferguson er en levende legende, men det betyr ikke at manu har prestert så fantastisk i år? Det handler jo om å være det laget som gjør minst feil og det klarer de... Igjen. Men jeg driter i det laget. De spiller gørrkjedelig fotball, fansen deres(En del av de jeg kjenner til hvertfall) er uspiselige når det kommer til fotball.

Absolutt fortjent at de vinner ligaen, selvfølgelig. Men om de spiller som de gjør nå, så kommer garantert City og muligens også Chelsea og kjøre fra de om få år. Det er MIN spådom, så la meg hvertfall ha den i fred da!  :-[

Og ja, Balotelli er fantastisk:) Og city spiller, når de ikke har "gir-faen-dagen", greit mye finere fotball enn hva manu gjør. Synes nå jeg.

Over&out

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3102 på: 02. April 2012, 23:30 »
For all del - men folk har vel i x antall år sagt at nå er ManU's tid ute. Sir Alex har alltid bevist at de tar feil  :ler:
Og Shitty slik de fremstår nå er ikke det samme fintspillende laget som de var første halvdel. En spiller som Silva fremstår som en skygge av seg selv - og det lugger mye i det offensive spillet deres nå. Ballotelli har et fantastisk talent - men fyren er en idiot. Det var pinlig å se på oppførselen hans under sist kamp - og det er generelt ganske pinlig med en spiller som ikke gidder smile når han scorer, syns jeg. Hvor er fotballgleden?
ManU spiller også tidvis fantastisk fotball - når deres en-touch-spill funker er det en fryd for øyet. Det kollektivet Ferguson har bygget opp er også helt sinnsykt. Jeg er rett og slett grådig misunnelig. Mest av alt er de fortsatt et lag som jobber for hverandre og viser at fotball in the end er og blir et lagspill - slik også Barca har gjort over flere år nå. Det verdsetter jeg - og derfor har jeg ingen problemer med å ønske at de vinner over ManC.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3103 på: 02. April 2012, 23:38 »
Tror det er flere som misunner oss akkurat nå :D

Sjeldent man ser så mange vellykkede kjøp i løpet av så kort tid. Og den entusiasmen og gleden spillerne viser(I motsetning til Mario) og den fantastiske stadion vi har(selv om den har blitt litt voldtatt), englands absolutt beste fan-skare og tidenes feteste bortedrakt!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3104 på: 03. April 2012, 11:15 »
Tror Villa skal få slite på slutten. Det er litt i samme situasjon som oss da vi rykket ned. De tror sikkert at de er for gode til å rykke ned. Se hvilke kamper de har igjen:

Liverpool, Stoke, Manu, Sunderland, Bolton, WBA, Tottenham, Norwich.

Tror faktisk de rykker ned.
Noen som har sett Vilal i år? Hvordan har Marc Albrighton vært? Han var en komet i PL ifjor. Hadde ikke vært meg i mot om vi kjøpte han i sommer. Virker som han sliter litt med spillertid i år, eller har han vært skadet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /