20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton, lør. 02.04 kl. 16:00  (Lest 25602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton, lør. 02.04 kl. 16:00
« Svar #150 på: 02. April 2011, 18:36 »
Med en trepoenger til føler jeg vi vil være sikra. Skulle vi klare sikre oss den i løpet av de neste kampene syns jeg nesten at vi bør matche en spiller som Ranger i større grad, for det vil være gull verdt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 02. April 2011, 18:42 »
Han bør matches forsiktig.  Enig at han fortsatt bør komme innpå. Men jeg vil ikke at han skal starte. Løven har vist seg å være god mot de svake lagene (som WH og Wolves) som ikke er så flinke til å holde linja. Så lenge vi evner å gi ham stikkballer så vil han da komme igjennom.

Ferguson imponerer meg stort. I motsetning til Simpson som blir litt for passiv til tider, er ikke Ferguson redd for å prøve seg fremover. Håper virkelig ikke at han er langtidsskadet. Hvis Enrique og Ferguson blir klar til neste kamp tror jeg vi skal ha gode muligheter til å ta villa.

Forøvrig har vi gode muligheter til minst å sikre oss 9 poeng til. Vi har hjemmekamper mot Bham og WBA og bortekamp mot Blackpool
« Siste redigering: 02. April 2011, 18:45 av InspectorC »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 02. April 2011, 18:45 »
For min del er Løvenkrands straks en del av klubbens fortid, og det håper jeg jo også blir en realitet i sommer. Da syns jeg ikke det vil være dumt å la Ranger matches fra start etterhvert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 02. April 2011, 18:54 »
Jeg synes Ranger var god i dag, noe han som oftest er. Men Ranger jobber hardt og sliter på motstanderenes forsvarere og skaper uro i den bakre fireren dems. Jobber hardt og vil utrolig mye. Med litt mer spilletid så tror jeg den snart sitter for'n.
Rett og slett en gutt jeg virkelig digger. Håper det snart løsner for han!
Nei.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 02. April 2011, 18:55 »
Noen som har målene. Måtte stikke å handle pils når det var 1 min igjen av kampen. Gleder meg til Jonasgooool... ;D

Jeg er flere tonn lettere etter tre poeng i dag. Gratulerer folkens og ikke minst gratulerer med dagen til en av forums folket:)

Skål!
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 02. April 2011, 18:56 »
Helt klart. Han lager stort sett alltid trøbbel for motstanderforsvaret når han kommer inn, og i dag var intet unntak. Han er veldig sterkt og samtidig lynhurtig. Jeg ønsker å se han få mer matching på dette nivået.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 02. April 2011, 19:06 »
Dette var deilig folkens ;)

Barton er sjef
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 02. April 2011, 19:06 »
Fantastisk seier! ;D
Etter at Wolves reduserte, var jeg alt for nervøs! Vi gjorde ting vanskelig for oss selv, falt av i press og lot Wolves kjøre fremover. Heldigvis klarte vi å ri av det verste, og sikret oss tre utrolig viktige poeng!

Synes Løven gjør mye bra idag, men jeg tror at han forsvinner i sommer. Han er, som en nevnte tidligere, god mot lag som ikke har en bra linje.
Personlig synes jeg Simpson er en god høyreback. Han er villig med fremover, men virker litt ustabil med ball i beina. I tillegg bør han lære seg å støte på ballfører.
Guthrie og Nolan hadde en god kamp sentralt. Surt at vi mister Nolan mot Villa og Man Utd :-[
Ferguson klarte seg bra og vi får håpe at han ikke er lenge ute. Williamson vinner alt på hodet, og spissene jobber bra. Unner Ranger et mål snart! Gutierrez scorer et nydelig mål og jobber ellers bra.
Coloccini og Barton var meget gode! Barton BB :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #158 på: 02. April 2011, 19:22 »
Fantastisk bursdagspresang dette!! Lett brilleknusing ikveld!
Gratulerer med dagen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 02. April 2011, 22:18 »
 Noen tanker rundt jonas sin mål feiring?? Hvor kom egentlig kuqi inn i bildet?:p jeg nle enormt nysgjerrig:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #160 på: 02. April 2011, 22:38 »
Kuqi er nok populær blant spillere og fans tror jeg. Ikke fordi han er den beste spilleren, men tror han rett og slett er en enormt hyggelig kar :P
Merket det når han begynte å varme opp mot Everton (var på SJP). Spesielt de i Gallowgate applauderte i det han begynte å varme opp. Hver gang han begynte å varme opp, var det noen som klappet.

Hva som er storyen med han og Jonas veit jeg ikke, men mulig at Kuqi har hjulpet Jonas litt med spillet sitt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 03. April 2011, 00:30 »
Må forresten nevne hvor god Ameobi var i dag. Binder opp forsvarere, vinner dueller og scorer også mål selv. På sitt beste er han egentlig ganske god til det aller meste, bare synd han viser det så sjeldent.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 03. April 2011, 00:39 »
Synes Ameobi har vært veldig god opptil flere ganger i år. Er det nok? Nei, kanskje ikke. Men måten han har jobbet på, holdt på ball, spilt som midbannespiller OG spiss i samme kamp osv. har vært svært imponerende. Ikke alltid like god som flere har påpekt, men veldig ofte har han vært en svært viktig brikke på laget i mine øyne.

Ang. feiringen til Jonas. Påpekte det med en gang målet kom, og det gjorde meg glad. Jævlig digg å se sånt!
Har dog lyst til å vite mer rundt det, osv., men satser på at noen tar det opp og at vi får vite det. Hyggelig med sånne ting! :D
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #163 på: 03. April 2011, 01:32 »
Regner med at det kommer noen skriverier rundt det med Jonas/Kuqi. Kanskje på den offisielle siden, eller på NufcTV.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #164 på: 03. April 2011, 03:25 »
Kuqi er nok populær blant spillere og fans tror jeg. Ikke fordi han er den beste spilleren, men tror han rett og slett er en enormt hyggelig kar :P
Merket det når han begynte å varme opp mot Everton (var på SJP). Spesielt de i Gallowgate applauderte i det han begynte å varme opp. Hver gang han begynte å varme opp, var det noen som klappet.

Hva som er storyen med han og Jonas veit jeg ikke, men mulig at Kuqi har hjulpet Jonas litt med spillet sitt.
Kuqi er awesoooooooome! Oh yes!

Fantastisk bursdagsgave btw. Det var så jævla bra at jeg holdt på å pisse på meg, men det gjorde jeg ikke, sååååå. UANSETT: FANTASTISK!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP